"international clone of mystery"
Ben benieuwd of ze nog wat originele grappen kunnen bedenken, maar ik moet hem zeker zien.
quote:Nee, daarom is het een teaser
Op woensdag 19 december 2001 18:11 schreef Duiveltja het volgende:
is heel die film trouwens dan met die "mini me" van Austin Powers
nieuwe trailer is uit, lijkt me BRILJANT al is Mike wel wat dikker geworden...
http://www.apple.com/trailers/newline/austin_powers_3-30.html
quote:Dat is Fat Bastard
Op dinsdag 19 februari 2002 19:36 schreef Skull-splitter het volgende:
al is Mike wel wat dikker geworden...
quote:check de onderkin, baby, check de onderkin. Fat Bastard is me wel bekend
Op dinsdag 19 februari 2002 19:39 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dat is Fat Bastard
Konden ze een hoop promotie-materiaal weer weggooien...
quote:Ja, de Bond-rechtenhouders hadden geklaagd en zijn in het gelijk gesteld...
Op dinsdag 19 februari 2002 20:10 schreef SunChaser het volgende:
Verboden?
quote:Van verschillende credit cards eigenlijk...
Op dinsdag 19 februari 2002 20:11 schreef SunChaser het volgende:
Goldmember is toch iets van Visa?
Dat er bij de vorige titel dan geen problemen waren met MGM is opvallend...
quote:LOL
Op dinsdag 19 februari 2002 20:31 schreef SunChaser het volgende:
De vorige titel was ook al tweede keus:
Mike Myers wanted the title "Austin Powers 2: The Wrath of Khan," but couldn't get the rights for that title from Star Trek producers.
Maar het is wel mierenneuken om niets daar in amerika. Dan kunnen ze fox namelijk ook aanklagen voor Noone lives forever, en de eerste 2 AP films natuurlijk
quote:Cool! En terecht... Anders hadden ze echt een probleem hoor...
Op woensdag 24 april 2002 11:21 schreef SunChaser het volgende:
De film mag nu toch Goldmember heten!
quote:met jou?
Op woensdag 24 april 2002 12:21 schreef Skull-splitter het volgende:Anders hadden ze echt een probleem hoor...
quote:Neuh, met een personage in da film....
Op woensdag 24 april 2002 12:23 schreef SunChaser het volgende:[..]
met jou?
quote:zo, dat was een trage reactie
Op zondag 23 juni 2002 13:42 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Neuh, met een personage in da film....
quote:YEah, baby, yeah!
Op zondag 23 juni 2002 13:44 schreef neh het volgende:[..]
zo, dat was een trage reactie
quote:Zal net als deel 2 wel iets van september worden... Maar ik zit er weer
Op zondag 23 juni 2002 13:50 schreef Nerd het volgende:
Wanneer komt ie in Nederland uit?
quote:De premiere is op 29 augustus.
Op zondag 23 juni 2002 13:50 schreef Nerd het volgende:
Wanneer komt ie in Nederland uit?
quote:anders ik wel
Op zondag 23 juni 2002 14:17 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Zal net als deel 2 wel iets van september worden... Maar ik zit er weer
quote:Yes, eindelijk weer een LEUK verjaardags-feestje met mijn maten
Op zondag 23 juni 2002 14:20 schreef Mike het volgende:[..]
De premiere is op 29 augustus.
Weet iemand trouwens hoe dat liedje heet wat als tune te horen is?
En jullie moeten nog een maandje wachten >:) Maar dat is zeker de moeite waard!!
Alleen het acteerwerk van Beyoncé Knowles is om te huilen, en 't nieuwe personage Goldmember vond ik nou ook niet echt grappig (al is het wel leuk dat ie zgn. een Hollander is hehe)
Austin Powers fans mogen m zeker niet missen, Austin Powers haters kunnen m wederom overslaan (verrassend he ?)
Ga m denk ik als ie in Nederland uit is nog wel een keertje kijken. Gewoon lekker lachen om niks eigenlijk:P
quote:Toch blijft de titel goldmember nu...
Op dinsdag 19 februari 2002 20:13 schreef Mike het volgende:[..]
Van verschillende credit cards eigenlijk...
Dat er bij de vorige titel dan geen problemen waren met MGM is opvallend...
Goldmember de personage was de minste van allemaal trouwens.
Maar gewoon grappige film met citaten naar Empire Strikes Back en Silence of the Lambs.
En Goldmember mag zo blijven heten omdat de filmmaatschappij van JB nu hun dure trailers voor AP-GM mogen draaien.
[Dit bericht is gewijzigd door Stormvogel op 11-08-2002 03:37]
quote:Gratis natuurlijk, terwijl zoiets normaal miljoenen kost
Op zondag 11 augustus 2002 03:31 schreef Stormvogel het volgende:
Net gezien.
Hij is erg grappig.Goldmember de personage was de minste van allemaal trouwens.
Maar gewoon grappige film met citaten naar Empire Strikes Back en Silence of the Lambs.
En Goldmember mag zo blijven heten omdat de filmmaatschappij van JB nu hun dure trailers voor AP-GM mogen draaien.
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2002 12:02 schreef Tweek het volgende:
Iemand die video clip ook gezien? Dr. evil - it's a hard knock live. Is echt lache
quote:dus...
Op dinsdag 13 augustus 2002 17:27 schreef vipergts het volgende:
Ik vindt Beyonce wel aardig acteren
quote:Wacht maar even... MR Evil... (als je de DVD van deel 2 hebt vat je de grap
Op donderdag 15 augustus 2002 18:45 schreef Dr_Evil het volgende:
Weet iemand of alle 3 de delen volgend jaar ook in een strakke dvdbox verkocht gaan worden? Ik heb deel 1 en 2 namelijk op VHS en nu deel twee zo goedkoop is zit ik eraan te denken om de VHS te vervangen voor de DVD, maar als er een mooie boxset komt heb ik die natuurlijk veel liever.....snappie
1 van mijn favo scenes uit de austin power films
Aanrader!
edit: Owja, zorg wel dat je eerst deel 1 en 2 ziet!
[Dit bericht is gewijzigd door CraZaay op 21-08-2002 09:50]
ik houd normaal niet zo van austin powers (ik vond deel 2 nogal saai)
maar goldmember vond ik echt hilarisch!! echt zeker de moeite om erheen te gaan!!
Conclusie:
deel 3 is een sterke verbetering van deel 2.
quote:hahaha schitterend typisch Austin Powers
Op zondag 18 augustus 2002 23:47 schreef wizarddragon het volgende:
De meiden/tweeling --> Fook Mi en Fook Yu...hilarisch gewoon.
Ik miste alleen Mr Bigglesworth...is die nou in deel 2 dood gegaan ofzo?
quote:Heb alleen The Spy who shagged me gezien, maar vond 'm zelf ook briljant. ach ja, die humorloze wereld.
Op zondag 23 juni 2002 13:27 schreef neh het volgende:
het lijkt wel alsof ik de enige ben in mijn omgeving die de eerste twee films wel briljant vond. ik heb de meningen gepeild, maar vrijwel niemand wil er heen.
quote:Vandaar dat Goldmember dus een Duitser is
Op maandag 02 september 2002 22:40 schreef LoekB het volgende:Weet niet of ik de film nog wil kijken... ze vroegen Mike Myers waarom die een Nederlandse slechterik deed als hoofdrol, zegt ie : 'cuz nobody like's people from Holland, so no-one has a problem with it' en volgens mij meende die dat ook nog...
Toegeven: ik heb me rot gelachen, en jah het was dolkomisch, maar het echt Austin Powers gevoel was er gewoon bijna niet... De decors waren perfect (en niet lekker cheesy zoals in deel 1 en in iets mindere cheesy mate in deel 2), verhaallijn doet de voorgangers teniet (al was Scott's conversie wel een goede vondst) en het oogt gewoon net te gelikt.
Maar, ook zijn er goede punten, zoals de slap-stick humor met Mini-Me, Mini-Me's overlopen, beeldtaal, persiflages op andere genrefilms, GENIAAAL intro TOT Mr Spielberg (ok, een regisseur was nodig, maar waarom zo pronken met celebs, de eerste 5 minuten...? En Brinty (geen spellingsfout ) zoals we haar het liefst zien: opwindend/ontploffend
En niet te vergeten the Mooooooooooooohl Ik heb er DUBBEL bij gelegen...
quote:Goldmember is een Nederlander die een paar keer scheisse zegt
Op maandag 02 september 2002 22:54 schreef Stormvogel het volgende:[..]
Vandaar dat Goldmember dus een Duitser is
En hij heeft een Duits accent.
quote:typisch Nederlandse eigenschap, om de "th" klank niet goed uit te spreken, en dus Fasser te zeggen ipv Father. Maar goed, ik had al door dat ik één van de weinigen was die Goldmember een goed Nederlands accent vond hebben (Amsterdams om precies te zijn)
Op maandag 02 september 2002 23:03 schreef Stormvogel het volgende:
En wiener, en Vasser.
Blijft het feit dat meerdere malen gezegd wordt dat ie Nederlands is... het feit dat ie soms Duits praat verandert daar weinig aan
quote:'t klonk met vlagen wel Amsterdams, ja... meer ook niet... 'k vond 't geen goed accent... Mike heeft niet een dag lang met 'n echte Nederlander (met 'n echt accent) gesproken...
Op dinsdag 03 september 2002 00:12 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:[..]
typisch Nederlandse eigenschap, om de "th" klank niet goed uit te spreken, en dus Fasser te zeggen ipv Father. Maar goed, ik had al door dat ik één van de weinigen was die Goldmember een goed Nederlands accent vond hebben (Amsterdams om precies te zijn)
Blijft het feit dat meerdere malen gezegd wordt dat ie Nederlands is... het feit dat ie soms Duits praat verandert daar weinig aan
Want de klanken waren gewoon niet Nederlands.
quote:Dat heb je dan verkeert begrepen, in een interview met tmf vertelde hij: "...Why don't make fun of the people who no one has something against.
Op maandag 02 september 2002 22:40 schreef LoekB het volgende:Weet niet of ik de film nog wil kijken... ze vroegen Mike Myers waarom die een Nederlandse slechterik deed als hoofdrol, zegt ie : 'cuz nobody like's people from Holland, so no-one has a problem with it' en volgens mij meende die dat ook nog...
quote:Oow, op die manier... ik hoop dat die dat zei, maar volgens mij zei ie duidelijk 'nobody like's people from Holland...'
Op dinsdag 03 september 2002 14:34 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Dat heb je dan verkeert begrepen, in een interview met tmf vertelde hij: "...Why don't make fun of the people who no one has something against.
quote:
Op maandag 02 september 2002 23:00 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:[..]
Goldmember is een Nederlander die een paar keer scheisse zegt
quote:Fasser, die th zo uitspreken is juist meer Duits...
Op dinsdag 03 september 2002 00:12 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:[..]
typisch Nederlandse eigenschap, om de "th" klank niet goed uit te spreken, en dus Fasser te zeggen ipv Father. Maar goed, ik had al door dat ik één van de weinigen was die Goldmember een goed Nederlands accent vond hebben (Amsterdams om precies te zijn)
Duitsers leren het ook echt zo op school
Ik heb erg gelachen om de film
Mijn kinderen ook
De jongste vooral om Mini-me
En dan die scene in het begin waar die handlanger in de fik gestoken wordt omdat hij gefaald had. "You shot me in the arm!!! Where did you do that for?". Zeldzaam!
quote:* Gorro zoekt IMDb er even op na en ziet dat hij idd in de serie Wonder Years gespeeld heeft, als Kevin Arnold...
Op zondag 08 september 2002 10:35 schreef mamamiep het volgende:
Even een vraagje he. Number 3 in de film, is dat toevallig Arnold uit The Wonder Years? Ik bedoel diegene met die moedervlek boven zijn lip. Hij lijkt er wel heel erg veel op namelijk. Alleen ouder dan.
quote:Arnold was zijn achternaam
Op zondag 08 september 2002 10:38 schreef Gorro het volgende:[..]
* Gorro zoekt IMDb er even op na en ziet dat hij idd in de serie Wonder Years gespeeld heeft, als Kevin Arnold...
sorry
quote:No problem. Ik verveelde me tog. Iedereen ligt nog te pitten na een avondje flink stappen denk...
Op zondag 08 september 2002 10:43 schreef mamamiep het volgende:[..]
Arnold was zijn achternaam
Maar goed, ik was een beetje lui. Had het wel kunnen opzoeken, maar ben hier druk bezig en even een vraagje typen is iets sneller
sorry
* Gorro is ook nog een beetje erg brak
quote:Neej hoor, dat weet die maar al te goed... En hij weet ook hoe de verhoudingen tussen Nederland en Duitsland zijn, dus hij zit ons volgens mij alleen maar op te fokken...
Op dinsdag 03 september 2002 09:32 schreef Stormvogel het volgende:
Het is gewoon dom van Meyers dat hij Nederland en Duitsland door elkaar haalt.
quote:die Fred Savage toch...
Op zondag 08 september 2002 10:38 schreef Gorro het volgende:[..]
* Gorro zoekt IMDb er even op na en ziet dat hij idd in de serie Wonder Years gespeeld heeft, als Kevin Arnold...
Ik heb de vorige twee al op DVD en deze ga ik ook zeker kopen.
Minni-Me: [writes] Are you a clone of an angel?
Foxxy Cleopatra: Ohhh how sweet, but no I'm not.
Minni-Me: [writes] Are you sure you don't have a little clone in you?
Foxxy Cleopatra: Yes I'm sure.
Minni-Me: [writes] Would you like to?
(EDIT: Hoort eigenlijk in DVD Aanbiedingen.... )
[Dit bericht is gewijzigd door Dr_Evil op 02-02-2003 18:16]
quote:
Op woensdag 11 september 2002 16:55 schreef lzandman het volgende:
Heb de film eergisteren gezien. Zat bijna te huilen van het lachen. Ik vond 'm echt zeer goed. Alleen het eind was een beetje simpel.Ik heb de vorige twee al op DVD en deze ga ik ook zeker kopen.
Minni-Me: [writes] Are you a clone of an angel?
Foxxy Cleopatra: Ohhh how sweet, but no I'm not.
Minni-Me: [writes] Are you sure you don't have a little clone in you?
Foxxy Cleopatra: Yes I'm sure.
Minni-Me: [writes] Would you like to?
Jezus zonde zeg dat deze film zo verneukt is
Zat er na 30 minuten al aan te denken om hem maar te stoppen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |