Tant mieuxquote:Op maandag 26 juni 2006 00:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want Portugal gaat in het vervolg van het toernooi nog last krijgen van die berg kaarten.
ja strak planquote:Op maandag 26 juni 2006 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
Wie verzint een ludieke actie?
Slaapmutsje nemenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:57 schreef Robocock het volgende:
Ik kan niet slapen door die vent![]()
![]()
veels te opgefokt
is wel zo jaquote:Op maandag 26 juni 2006 00:58 schreef RemcoW85 het volgende:
Volgens mij is meer dan 90% van die kaarten volgens het boekje.. De wedstrijd dus integraal bekijken zonder de adrenaline die er nu is en dan zul je het zelf zien. Het was ook een lastige wedstrijd om te fluiten hoor, zeker met zo`n harde slotfase.
Eigen schuld van de scheidsrechter hij verloor eigenlijk in het begin al volledig de controle en het overwicht in de wedstrijd. Voor overtredingen die niks waren gaf hij geel, voor harde overtredingen die rood hadden moeten zijn gaf hij niks.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:58 schreef RemcoW85 het volgende:
Volgens mij is meer dan 90% van die kaarten volgens het boekje.. De wedstrijd dus integraal bekijken zonder de adrenaline die er nu is en dan zul je het zelf zien. Het was ook een lastige wedstrijd om te fluiten hoor, zeker met zo`n harde slotfase.
komkommer tijdquote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef koffiegast het volgende:
Ach die portugezen liggen volgend wedstrijd er wel uit,
we kunnen het van een ander opzicht bekijken..minder oranje gezeik nu, welkom terug kwaliteit tv (of naja betere kwaliteit dan nu)
hehe als je op 4 rode kaarten gewed had wa s je nu miljonair geweest want welke geesteleke goede scheids geeft nou 4 rooie prentenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef Robocock het volgende:
Yes15 euro gewonnen bij Unibet omdat ik gewed had op minstens 1 rode kaart
![]()
![]()
makkelijk verdiendquote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef Robocock het volgende:
![]()
![]()
Ja, als ik verder geen miljard euro had ingezet op een winst van Nederlandquote:
Dan nog.. Die scheidsrechters krijgen instructies van de FIFA, dus die moeten ze nakomen en anders zijn ze hun "finaleplaats" kwijt. Ze moeten gewoon snel geel geven voor de meest domme dingen en dat is niet hun fout. Dat je die wedstrijd niet meer onder controle hebt is puur chaos en hectiek, ga er zelf maar eens aan staan. Het zijn ook maar mensen. Naar mijn mening heeft ie het nog best goed gedaan en was het meerendeel van de kaarten gewoon terecht.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Eigen schuld van de scheidsrechter hij verloor eigenlijk in het begin al volledig de controle en het overwicht in de wedstrijd. Voor overtredingen die niks waren gaf hij geel, voor harde overtredingen die rood hadden moeten zijn gaf hij niks.
Oneens.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
Je kan hoog of laag springen, maar de uitschakeling is terecht.
Het is dat Portugal het niet verdient om door te gaan maar Nederland heeft het gewoon niet.
Door de spitsen die het net niet wisten te vinden, en niet anders.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Oneens.
We zijn daadwerkelijk genaaid waar we bijstonden.
mee eensquote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Oneens.
Is waar, maar heeft Nederland in de totale half uur dat er ook daadwerkelijk voetbal gespeelt werd laten zien dat we kans hadden? Ik had een kwartier voor tijd al het gevoel dat we niet gingen winnen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Oneens.
Dit is gewoon gelul. Het is nooit een echte wedstrijd geweest. Zeker de tweede helft was van haver tot gort een ordinaire schoppartij, waar wij poldermodellers veel te braaf geweest zijn. Als gedrag zoals dat van Figo gezien wordt als "Prima gedaan voor zijn land, gelouterde prof" dan was het ook legitiem geweest om hem kapot te schoppen, want dat was prima gedaan voor ons land. Kom op nou zegquote:Op maandag 26 juni 2006 01:11 schreef Tyler..Durden het volgende:
Je kan hoog of laag springen, maar de uitschakeling is terecht.
Het is dat Portugal het niet verdient om door te gaan maar Nederland heeft het gewoon niet.
na de 1-0 ik eigenlijk alquote:Op maandag 26 juni 2006 01:15 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Is waar, maar heeft Nederland in de totale half uur dat er ook daadwerkelijk voetbal gespeelt werd laten zien dat we kans hadden? Ik had een kwartier voor tijd al het gevoel dat we niet gingen winnen.
Ondanks de kansen die we hadden heb ik meer voetbal gezien in het elftal van pak 'm beet Togo dit gehele WK(op een paar keer een half uurtje ofzo na).
Wanneer Boula die onterechte rode kaart niet had gekregen hadden we doorgedrukt en voorgekomen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:15 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Is waar, maar heeft Nederland in de totale half uur dat er ook daadwerkelijk voetbal gespeelt werd laten zien dat we kans hadden? Ik had een kwartier voor tijd al het gevoel dat we niet gingen winnen.
Ondanks de kansen die we hadden heb ik meer voetbal gezien in het elftal van pak 'm beet Togo(op een paar keer een half uurtje ofzo na).
Siquote:Op maandag 26 juni 2006 01:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is gewoon gelul. Het is nooit een echte wedstrijd geweest. Zeker de tweede helft was van haver tot gort een ordinaire schoppartij, waar wij poldermodellers veel te braaf geweest zijn. Als gedrag zoals dat van Figo gezien wordt als "Prima gedaan voor zijn land, gelouterde prof" dan was het ook legitiem geweest om hem kapot te schoppen, want dat was prima gedaan voor ons land. Kom op nou zegdie ratten verdienen het om de volgende ronde met 68-0 vermoord te worden
Waarom wordt je niet lid van de gezellige wedfamilie in UVT?quote:Op maandag 26 juni 2006 01:00 schreef Robocock het volgende:
![]()
![]()
Tuurlijk, maar had Cocu die onmisbare bal erin getrapt had het ook anders gelopen.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is gewoon gelul. Het is nooit een echte wedstrijd geweest. Zeker de tweede helft was van haver tot gort een ordinaire schoppartij, waar wij poldermodellers veel te braaf geweest zijn. Als gedrag zoals dat van Figo gezien wordt als "Prima gedaan voor zijn land, gelouterde prof" dan was het ook legitiem geweest om hem kapot te schoppen, want dat was prima gedaan voor ons land. Kom op nou zegdie ratten verdienen het om de volgende ronde met 68-0 vermoord te worden
maar had van basten een beter team er neer gezet zaten we zeker in de finalequote:Op maandag 26 juni 2006 01:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar had Cocu die onmisbare bal erin getrapt had het ook anders gelopen.
Op een vreemde manier een vergelijkbare verklaring.
Oh ja, en je avatar is een keer of 20 te grootquote:Op maandag 26 juni 2006 01:27 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is werkelijk waar belachelijk, hij zou samen met Poll nooit meer een internationale wedstrijd mogen fluiten.
Sorry. 'ex-moderator'...je kunt niets meer van users verlangen!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, en je avatar is een keer of 20 te groot
ja, of Kuijt (2) of Sneijder (2) of Van Bommel, of iedere denkbare combinatie daarvanquote:Op maandag 26 juni 2006 01:24 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar had Cocu die onmisbare bal erin getrapt had het ook anders gelopen.
Op een vreemde manier een vergelijkbare verklaring.
Hey, ik zeg het maar vast, IK heb er geen last van hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 01:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sorry. 'ex-moderator'...je kunt niets meer van users verlangen!![]()
en dat zijn er pas 8.quote:
Meer woorden dan deze quote zijn overbodig, hopelijk kun je de stem erbij terughalenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:17 schreef Kerdaben het volgende:
wat een aanfluiting
TOR-REN IN ZIJN HOOFD
Als dat het geval zou zijn: waarom is het juist deze scheidsrechter die zo opviel door zijn kaartenregens hier en eerder, terwijl het niet eens zo'n extreem harde wedstrijd was (ik heb veel ergere gezien) en de andere scheidsrechters niet? Als de scheidsrechter van Argentinie - Mexico gisteren zo gefloten zou hebben -een pittige wedstrijd- zouden er ook een stuk of 20 kaarten zijn gevallen. Maar hij deed dat niet, omdat hij wel de wedstrijd aanvoelde. Met als gevolg een prima wedstrijd.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:09 schreef RemcoW85 het volgende:
Dan nog.. Die scheidsrechters krijgen instructies van de FIFA, dus die moeten ze nakomen en anders zijn ze hun "finaleplaats" kwijt. Ze moeten gewoon snel geel geven voor de meest domme dingen en dat is niet hun fout. Dat je die wedstrijd niet meer onder controle hebt is puur chaos en hectiek, ga er zelf maar eens aan staan. Het zijn ook maar mensen. Naar mijn mening heeft ie het nog best goed gedaan en was het meerendeel van de kaarten gewoon terecht.
Zijn missie was een rode kaart voor iedereen: een mooie communistische gedachtequote:Op maandag 26 juni 2006 02:27 schreef sig000 het volgende:
Een oude communist die zich strikt aan 't boekje hield.![]()
Feiten graag.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:28 schreef Labrador1974 het volgende:
gewoon een drama deze scheids die de wedstrijd totaal niet meer in handen had.
Feit: de wedstrijd werd een chaos.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:38 schreef sig000 het volgende:
Feiten graag.Al zijn kaarten waren terecht volgens 't boekje van de FIFA.
![]()
De FIFA ziet dat vast anders als dat jij 't doet en aangezien je waarschijnlijk helemaal niets in te brengen hebt daar, gaat dat toch zijn eigen gang en ach op die laatste opmerking ga ik maar beter niet reageren.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:54 schreef watchers het volgende:
[..]
Feit: de wedstrijd werd een chaos.
Feit: andere scheidsrechters weten minstens zo pittige wedstrijden zonder zo belachelijk veel kaarten in goede banen te leiden.
Feit: zowel de Fifa als Ivanov zijn grote idioten die erg goed zijn in het verkloten van voetbalwedstrijden.
Feit: je bent niet bijzonder omdat je het voor idioten durft op te nemen.
Grensrechters doen ook mee tegenwoordig, wat is daar moeilijk aan?quote:Op maandag 26 juni 2006 03:08 schreef Gallacher het volgende:
1 voorbeeld waarom die drol van een scheids te slecht was:
Figo geeft V Bommel een kopstoot.
Na advies van zijn grens geeft hij geel aan Figo.
Volgens mij is het zo:
Of je geeft niks omdat je niks gezien hebt.
Of je geeft rood omdat je hoort dat Figo een kopstoot gaf.
Is toch niet zo moeilijk??
Die trap tegen van Bommel heeft ie over 't hoofd gezien , die trap binnen de 16 was na affluiten.quote:Op maandag 26 juni 2006 03:09 schreef Seiruu het volgende:
Gast was helemaal de weg kwijt op een gegeven moment. Waar was hij toen Bommel een trap op zijn schenen kreeg? En Robben een trap op zijn borstkast binnen de 16 meter?
Sowieso een extra rode kaart + 1 penalty hadden we moeten hebben.
Jah maar dat is toch lullig? Bommel kreeg em volop in zijn schenen en die Costinha raakte de bal niet eens. Gast had al GELIJK een rode kaart moeten hebben.quote:Op maandag 26 juni 2006 03:12 schreef sig000 het volgende:
Die trap tegen van Bommel heeft ie over 't hoofd gezien , die trap binnen de 16 was na affluiten.
Dat mag geen excuus zijn, anders kan je na ieder fluitsignaal rustig er op los trappen tegen op de tegenstanderquote:Op maandag 26 juni 2006 03:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die trap tegen van Bommel heeft ie over 't hoofd gezien , die trap binnen de 16 was na affluiten.
De spelers hadden zich wat meer moeten verdiepen in de manier waarop deze oude communist zijn wedstrijden leidt. Volgens 't boekje . En daar gaat 't mis in zo'n wedstrijd die op scherpst van de snede gaat. En inderdaad was Nederland de 1e die er oorlog van maakte. Die Ronaldo uit de wedstrijd ram was niet echt netjes en gaf olie op 't vuur.quote:Op maandag 26 juni 2006 03:11 schreef davidov het volgende:
Ivanov heeft het niet eens zo heel slecht gedaan...
Het merendeel van de kaarten was gewoon terecht...dat sowieso...
Het probleem zat hem er meer in dat in de 2e helft het compleet uit de hand liep...
Nederland trapt de 2e helft af en begint met vrij sterk spel. Portugal geirriteerd door al die spontane kansen voor NL en gaat dus grof spelen. NL is opeens ontiegelijk fel en fanatiek omdat het lekker gaat, en gaan nogal over de rooie als Portugal een streek uithaalt. Dat is samen als olie en vuur.
Ivanov trekt snel aan de bel en geeft her en der geel. Alleen helaas voor hem neemt niemand hem serieus... het is als een docent die 1000x kan zeggen dat iedereen zn bek moet houden of ze moeten de klas verlaten en niemand doet wat hij zegt. Tja... Ivanov kan dat niet met open ogen toezien, ik bedoel zelfs achter zijn rug delen mensen trappen, klappen en kopstoten uit. Dus moet hij door blijven gaan met geel strooien, immers doet hij dat niet...tja dan kan iederen zonder straf zijn gang gaan. Mensen zonder geel krijgen nu geel, en met geel krijgt rood. Na 20 minuten krabbelen in zijn boekje blijkt zo'n beetje iedereen een kaart te hebben en is het weer rustig. En jawel, vrijwel meteen begint NL weer kansen te creeeren. Wederom lopen de frustraties nog even hoog op maar de wedstrijd is al voorbij.
Waar ging het nou fout in de wedstrijd? De spanning was hoog, beide partijen speelden erg smerig (portugal nog erger dan NL, die trouwens ook verre van een schoon geweten hadden, en een scheids waar niemand vanaf het begin naar luisterde.
Waar verloor NL dan door? Door dieFIFA met die debiele blessuretijd regeling die ik al jaren uitkots...Een scheids kan geel geven voor tijdrekken door een keeper, maar wtf kan een scheids doen aan tijdrekken waar hij zelf deel van is? (20x geel schrijven, 4x rood, vele ruzies sussen, pronlemen uitpraten, belachelijke fake blessures van iedere portugees op het veld (zakje ijs hier zakje ijs daar....)) Portugal had dat dondersgoed in de gaten en hebben zo minimaal 15 minuten weten te stelen van NL die er slechts 6 voor terug kregen. Tja... in die tijd had NL nog heel wat "close call" schoten op doel kunnen lossen.
Die andere speler gaat ook door dus?quote:Op maandag 26 juni 2006 03:17 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat mag geen excuus zijn, anders kan je na ieder fluitsignaal rustig er op los trappen tegen op de tegenstander
Huh?quote:Op maandag 26 juni 2006 03:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
De spelers hadden zich wat meer moeten verdiepen in de manier waarop deze oude communist zijn wedstrijden leidt. Volgens 't boekje . En daar gaat 't mis in zo'n wedstrijd die op scherpst van de snede gaat. En inderdaad was Nederland de 1e die er oorlog van maakte. Die Ronaldo uit de wedstrijd ram was niet echt netjes en gaf olie op 't vuur.
Zo werkt dat niet bij 't voetballen.quote:Op maandag 26 juni 2006 03:16 schreef Seiruu het volgende:
[..]
Jah maar dat is toch lullig? Bommel kreeg em volop in zijn schenen en die Costinha raakte de bal niet eens. Gast had al GELIJK een rode kaart moeten hebben.
En dat van dat affluiten is gewoon onzin. Dus nu mag je iemand in de borstkast trappen nadat er gefloten is? Gewoon straffen die handel. Dat was gewoon een DIKKE rode kaart + penalty.
Slecht gefloten dus. NIEMAND hoort ongestraft iemand in de borstkast te trappen tijdens het spel, ongeacht de situatie.quote:
Dan had ie er een paar de hand boven de kop gehouden die echt dik 2x geel verdiend hadden?quote:Op maandag 26 juni 2006 03:21 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Huh?
Zou 't toch liever zien als zo'n scheids de beleving van zo'n wedstrijd een beetje begrijpt i.p.v. dat de spelers zich aan hem zouden moeten aanpassen!
Omdat dat zijn taak is kneus. Afvalt? Wtf?quote:Op maandag 26 juni 2006 03:21 schreef soccerbrain het volgende:
gewoon juist heel goed gefloten...paar kleine foutjes en 1 grote: boula had diep rood moeten krijgen...verder goed consequent gefloten.....hoe kunnen 2 ogen 20 hete standjes in de gaten houden?...denk een beetje na voordat je de scheids afvalt...nederland is gewoon niet goed genoeg...
*btw diezelfde gozer ging er ff later af wegens 2e gele kaart.quote:Op maandag 26 juni 2006 03:23 schreef Seiruu het volgende:
[..]
Slecht gefloten dus. NIEMAND hoort ongestraft iemand in de borstkast te trappen tijdens het spel, ongeacht de situatie.
Nederland maakte de 1e zet ja, maar Portugal "maakte dat meer dan goed".quote:Op maandag 26 juni 2006 03:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
De spelers hadden zich wat meer moeten verdiepen in de manier waarop deze oude communist zijn wedstrijden leidt. Volgens 't boekje . En daar gaat 't mis in zo'n wedstrijd die op scherpst van de snede gaat. En inderdaad was Nederland de 1e die er oorlog van maakte. Die Ronaldo uit de wedstrijd ram was niet echt netjes en gaf olie op 't vuur.
Dat een kopstoot gewoon rood is en natuurlijk geen geelquote:Op maandag 26 juni 2006 03:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Grensrechters doen ook mee tegenwoordig, wat is daar moeilijk aan?
Is toch geen antwoord? En was dat Costinha jah? Dan had hij er 4 moeten hebben. Want dat was ook de gast die Bommel in zijn schenen heeft getrapt. En waar is dan die penalty?quote:Op maandag 26 juni 2006 03:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
*btw diezelfde gozer ging er ff later af wegens 2e gele kaart.![]()
Scheids fluit. A en B discussieren. A geeft kopstoot aan B.quote:
Kijk in die visie op deze wedstrijd kan ik me helemaal vinden en ik ben ook voor het stilzetten van de klok bij dode spelmomenten.quote:Op maandag 26 juni 2006 03:26 schreef davidov het volgende:
[..]
Nederland maakte de 1e zet ja, maar Portugal "maakte dat meer dan goed".
Desalniettemin pakte dat hele drama in het midden van de 2e helft uitermate goed uit voor Portugal... Immers zij stonden met 1-0 voor en voelden de hete adem van de Nederlanders in de nek.
Portugal heeft smerig gebruik gemaakt van tijdrekken met behulp van ruzies, blessures en de keeper (die daar nog geel voor kreeg).
Het is dan ook een schande dat de FIFA voor 20 minuten dood spel, slechts 6 minuten terug geeft.
Dat heeft NIKS maar dan ook NIKS te maken met de fluitwijze van een scheids
?quote:Op maandag 26 juni 2006 03:28 schreef APK het volgende:
Ach, we zijn door naar de kwartfinale, wat maakt het uit?![]()
En zonder Boelaroes en die andere redden we het ook wel tegen Engeland.![]()
Hebben we daar al niet Basketball voor?quote:Op maandag 26 juni 2006 03:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk in die visie op deze wedstrijd kan ik me helemaal vinden en ik ben ook voor het stilzetten van de klok bij dode spelmomenten.![]()
Die koopstoot viel nogal mee, 't theater er om heen is groter. Een slimme ploeg met wat ervaren ratten , maakt daar gebruik van.quote:Op maandag 26 juni 2006 03:28 schreef davidov het volgende:
[..]
Scheids fluit. A en B discussieren. A geeft kopstoot aan B.
Nou zeg jij dat A daar mee weg mag komen omdat er al gefloten was en B niks deed?
Tsja maakt mij niet uit maar als ik kijk wat er effectief voetbal gespeeld is in de 2e helft?quote:Op maandag 26 juni 2006 03:31 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Hebben we daar al niet Basketball voor?
De klok stilzetten voor iedere keer dat de scheids fluit lijkt me teveel van het goede... dan heb je een wedstrijd van 3 uur.quote:Op maandag 26 juni 2006 03:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk in die visie op deze wedstrijd kan ik me helemaal vinden en ik ben ook voor het stilzetten van de klok bij dode spelmomenten.![]()
Denial, de-nial, the nile, ervanuitgaande dat je post geen sarcasme wasquote:
De kopstoot stelde geen ruk voor nee, desalniettemin is het gewoon rood waard. Je trapt ook niet iemand met opzet in zn kloten "of het nou hard of zacht is". Een kopstoot is gewoon een kaart. punt.quote:Op maandag 26 juni 2006 03:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die koopstoot viel nogal mee, 't theater er om heen is groter. Een slimme ploeg met wat ervaren ratten , maakt daar gebruik van.![]()
Nederland had vrij weinig aan tijdrekken?quote:Op maandag 26 juni 2006 03:35 schreef Takkesteeg het volgende:
Nederland heeft 't niet uitgebuit en daar mag je natuurlijk je vraagtekens bij zetten!
Maar zie 't maar als een "leermoment"...
Daarmee gezegd, niet uitgebuit...quote:Op maandag 26 juni 2006 03:39 schreef davidov het volgende:
[..]
Nederland had vrij weinig aan tijdrekken?
Daarom is het ook debiel dat Nederlandse spelers gingen duwen en trekken tijdens die ruzies.... daarmee speelden ze letterlijk en figuurlijk de portugezen alleen maar in de kaarten.
Als je mij kan uitleggen hoe ze van de puinzooi gebruik hadden kunnen maken, plz doquote:Op maandag 26 juni 2006 03:52 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Daarmee gezegd, niet uitgebuit...
quote:,,Dat slechts zes minuten blessuretijd werd bijgetrokken, vond ik eerlijk gezegd wel een grap’’, reageerde Van der Sar cynisch. Alle tijdrekkerij en blessurebehandelingen verdienden meer extra tijd, betoogde de doelman. Van der Sar, tenslotte over Portugese schwalbes en ‘moordaanslagen’: ,,Sommige tegenstanders deden waar ze goed in zijn, wat ze normaal ook doen. Of dit een interland is om nooit meer te vergeten? Misschien kan ik het later wat meer in perspectief zien. Nu lukt dat nog even niet.’’
Na die eerste rode kaart van Portugal hebben ze (meer dan) tijd genoeg gehad om orde op zaken te stellen.quote:Op maandag 26 juni 2006 03:59 schreef davidov het volgende:
[..]
Als je mij kan uitleggen hoe ze van de puinzooi gebruik hadden kunnen maken, plz do
De tijd was daar te kort voorquote:Op maandag 26 juni 2006 04:06 schreef Takkesteeg het volgende:
[..]
Na die eerste rode kaart van Portugal hebben ze (meer dan) tijd genoeg gehad om orde op zaken te stellen.
Geprobeerd maar ze zijn daar niet in geslaagd.
Overwicht genoeg na dat moment maar niet de kracht om dit te benutten.
En zeg niet dat daar te kort tijd voor was...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |