killer idd jaquote:Op maandag 26 juni 2006 00:58 schreef 2609 het volgende:
met kluivert hadden we opzekers gewonnendie had al die kansen die kuijt om zeep had geholpen wel gemaakt Kluivert is tenminste een echte killer
LOLquote:Op maandag 26 juni 2006 12:07 schreef descendent1 het volgende:
Dan had ik in het verlengde van Kluivert ook graag George (Bangbang- de) Boateng in de basis gezien... En Bogarde had er ook wel een paar kunnen wurgen of afrossen met zn kettingen; en Davids had ze kunnen wegzappen met zn laserbril; en Rijkaard had ze kunnen voltuffen met arsenicum en ... ehmmEn ik had Cantona graag nog ff laten naturaliseren; om zijn karate kunsten weer te tonen niet nodig die laatste, daar hebben we Boulah voor!
![]()
Hij was toch zelf ook een pedo?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:55 schreef beertenderrr het volgende:
lekker over die kinderen van die pedo's heen rijden
huiliequote:Op maandag 26 juni 2006 12:17 schreef vruitig het volgende:
Een beetje respect voor de meeste scorende spits van Nederland mag wel. Eigenlijk is het wel zielig dat jullie niet een eigen mening hebben, maar deze maar gekopieerd hebben van de media. Nog zieliger is het dat jullie deze "eigen" mening overal moeten plaatsen. Clowns.
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:27 schreef KreKkeR het volgende:
Wat een slechte verliezers zitten er toch altijd onder de fans![]()
.
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:07 schreef descendent1 het volgende:
Dan had ik in het verlengde van Kluivert ook graag George (Bangbang- de) Boateng in de basis gezien... En Bogarde had er ook wel een paar kunnen wurgen of afrossen met zn kettingen; en Davids had ze kunnen wegzappen met zn laserbril; en Rijkaard had ze kunnen voltuffen met arsenicum en ... ehmmEn ik had Cantona graag nog ff laten naturaliseren; om zijn karate kunsten weer te tonen niet nodig die laatste, daar hebben we Boulah voor!
![]()
Sinds WK '06.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:27 schreef slaapkamermug het volgende:
Portugezen zijn officieel een kutvolk.
Bespaar je de moeite, ik begin er niet meer aan...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:48 schreef vruitig het volgende:
Heb eens een beetje respect voor één van de beste spitsen die Nederland heeft gehad. Daarnaast is dit ook weer een duidelijk kijk op jouw intelligentie meneer "ik-laat-me-indoctrineren-door-de-media". Je bent een fucking meeloper zonder mening, sweety mên.
hsv fsc olé oléquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:52 schreef postmortum het volgende:
zeg kluivert is dat niet de negert die ging huilen omdat hij zelfs voor hsv afgetest werd.
zo ja FSC hoeft hem ook niet hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |