abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39234721
Er loopt nog een ander topic over IQ-testen, maar die is vervuild door nietszeggende simpele testjes waar iedereen een universitaire score haalt. Volstrekt belachelijk! Laten we hier de thuistest van Mensa maken, en kijken wat daaruit komt:

Maak de test hier!

Poll: Wat voor uitslag heb jij bij de Mensa thuistest gehaald?
  • +98 Uitgenodigd voor de officiële test!
  • 98 Ik ben net niet goed genoeg!
  • <98 Ik ben niet goed genoeg!
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

TS begint inderdaad, maar ik heb geen zin om op te scheppen over mijn score, dus ik klik over een paar minuten wel in de poll het goede antwoord aan.
  • Let's go and watch the sun rise,
    over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
      maandag 26 juni 2006 @ 00:43:38 #2
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_39235048
    Hehe ik heb 'em net serieus gemaakt en het zou me niet verbazen als ik alles goed had. Echt moeilijk was hij niet. Ik ben inderdaad uitgenodigd.
    Zyggie.
    pi_39235112
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 00:43 schreef Zyggie het volgende:
    Hehe ik heb 'em net serieus gemaakt en het zou me niet verbazen als ik alles goed had. Echt moeilijk was hij niet. Ik ben inderdaad uitgenodigd.
    De cijferreeksen waren vrij simpel, en bij sommige beeldfiguren heb ik wel even moeten kijken, maar erg lastige dingen zaten er voor zover ik weet inderdaad niet tussen.

Oh ja, die tekening met die triviant-achtige driehoekjes, en pijltjes, zwarte en witte stippen vond ik best lastig.
    Let's go and watch the sun rise,
      maandag 26 juni 2006 @ 00:50:19 #4
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_39235346
    Met mijn hoge IQ is het wel gelukt verkeerd te stemmen.

Hoe was jouw standaardbrief trouwens? Ik geloof dat het me alsnog gelukt is minderwaardig te score aangezien er niks wordt gezegd over 98+ %.
    Zyggie.
    pi_39235448
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 00:50 schreef Zyggie het volgende:
    Nou is mijn poll verziekt.
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 00:50 schreef Zyggie het volgende:

Hoe was jouw standaardbrief trouwens? Ik geloof dat het me alsnog gelukt is minderwaardig te score aangezien er niks wordt gezegd over 98+ %.
    Snel even opzoeken...

Hebbes!
    quote:
    Mensa Thuistest - resultaat

Geachte kandidaat,

Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.

Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.

U kunt zich opgeven voor deelname aan één van de testdagen die wij regelmatig in Utrecht organiseren. Deelname aan een testdag kost 37,25 euro. Wilt u meer informatie ontvangen over deelname aan een testdag, dan kunt u het onderstaande formulier invullen. U ontvangt dan een bevestigingsbrief waarin wordt uitgelegd wat u moet doen om een uitnodiging te ontvangen.

De testdagen worden meestal om de twee maanden op een zaterdag georganiseerd.

Met vriendelijke groet

namens de Selectiecommissie van de Vereniging Mensa Nederland
    pi_39235488
    doe hem morgen wel ff
      maandag 26 juni 2006 @ 00:53:38 #7
    113667 Keiichi
    Konnichiwa!
    pi_39235497
    quote:
    Geachte kandidaat,

Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel ligt. Dit betekent dat u, wat betreft uw intelligentie, bij de bovenste twee procent zou behoren. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.

Wij menen dat u een heel goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Wel komen daarbij meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de thuistest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat u in beide gevallen een even hoge score haalt.

U kunt zich opgeven voor deelname aan één van de testdagen die wij regelmatig in Utrecht organiseren. Deelname aan een testdag kost 37,25 euro. Wilt u meer informatie ontvangen over deelname aan een testdag, dan kunt u het onderstaande formulier invullen. U ontvangt dan een bevestigingsbrief waarin wordt uitgelegd wat u moet doen om een uitnodiging te ontvangen.

Met vriendelijke groet

Doei!
      maandag 26 juni 2006 @ 00:55:00 #8
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_39235552
    quote:
    Geachte kandidaat,

Uw resultaten van de Mensa-thuistest waren zeer goed. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.

Ik vraag me af waar het verschil in zit dan.
    Zyggie.
    pi_39235609
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 00:55 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Ik vraag me af waar het verschil in zit dan.
    Beats me.. Ze zouden echt een nauwkeurigere score moeten vermelden.
      maandag 26 juni 2006 @ 01:20:17 #10
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_39236400
    quote:
    Uit de resultaten van de Mensa-thuistest blijkt dat uw intelligentie waarschijnlijk dicht bij het 98e percentiel (dit betekent: de bovenste twee procent) zal liggen. Niettemin was uw score niet voldoende.
    er stond geen percentage bij verder op dit stukje na dan..
    wat moet ik hier nu uit op maken
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
      maandag 26 juni 2006 @ 01:24:49 #11
    93522 Blivox
    Run along
    pi_39236540
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 01:20 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat je waarschijnlijk niet intelligent genoeg bent om de Mensa te joinen. Maar dat maakt niet uit, want de Mensa is een elitair kutclubje volgens mij .
      maandag 26 juni 2006 @ 01:25:35 #12
    67194 wimmel_1
    Intentionally Left Blank
    pi_39236562
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 01:20 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat je ¤37,25 mag overmaken om, ná een testdag officieel te horen te krijgen dat die test niks zegt.
    Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
    pi_39236610
    Ik vond het echt mateloos irritant dat ik niet te zien kreeg of ik fouten had, en zo ja welke.
    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
      maandag 26 juni 2006 @ 01:27:11 #14
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_39236616
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 01:25 schreef wimmel_1 het volgende:

[..]

Dat je ¤37,25 mag overmaken om, ná een testdag officieel te horen te krijgen dat die test niks zegt.
    ruig! ga ik echt meteen doen!

Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
      maandag 26 juni 2006 @ 01:32:13 #15
    93522 Blivox
    Run along
    pi_39236734
    Is die Mensa thuistest trouwens ook meteen een officiële IQ-test? Dat zou best handig zijn om een keer te doen vind ik.
      maandag 26 juni 2006 @ 01:33:05 #16
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_39236754
    Goede vraag, een officiele IQ-test is niks mis mee. Die kost ook meestal wat geld. Toch zou ik liever niet mijn (IQ)gegevens bij Mensa hebben rondslingeren.
    Zyggie.
      maandag 26 juni 2006 @ 01:34:01 #17
    93522 Blivox
    Run along
    pi_39236775
    Mensa lijkt mij maar een eng zooitje. Allemaal autistische hoogbegaafde gestoorde mensen die samen puzzelen en enge sektedingetjes erop na houden.
      maandag 26 juni 2006 @ 01:50:01 #18
    93522 Blivox
    Run along
    pi_39237162
      maandag 26 juni 2006 @ 01:53:10 #19
    67194 wimmel_1
    Intentionally Left Blank
    pi_39237222
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 01:50 schreef Blivox het volgende:
    Kijk trouwens eens op deze website!

http://www.websig.nl/WSM/iqtest/default.asp?menu=test-iq
    ff uit de code gehaald....
    quote:
    WEBSIG is an expirimental site for mensa.nl
    Verder ziet het er "best" professioneel uit ......
    Waarom staat er in ondertitels nooit dat wat er gezegd word?
      maandag 26 juni 2006 @ 01:56:14 #20
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_39237275
    Vraag 28 is anders?
    Je score is 162. Ik heb em wel vrij snel gemaakt.
    Zyggie.
      maandag 26 juni 2006 @ 02:01:37 #21
    93522 Blivox
    Run along
    pi_39237349
    quote:
    Bedankt , voor het maken van de ThuisTest!
    Je score is 162
    Je hebt er 10 minuten over gedaan!
    Je hebt 29 vragen goed beantwoord van de 33,
    daarom heb je uitmuntende mogelijkheden om de echte Mensa test met goed gevolg te maken

Wil je uitgenodigd worden voor een Echte IQ test onder leiding van de Mensa Psycholoogstuur dan een mailtje met naam en adres en score aan secretaris@mensa.nl

De gemiddelde score op deze site is 133,693115277696 door 67628 deelnemers met ten minste 5 vragen goed!

IQ - intelligentie quotient

boven 130 hoogbegaafd
    121-130 begaafd
    111-120 boven gemiddeld
    90-110 gemiddeld
    80-89 beneden gemiddeld
    60-79 laag / moeilijk lerend
    onder de 60 zeer laag / zeer moeilijk lerend
      maandag 26 juni 2006 @ 02:02:31 #22
    93522 Blivox
    Run along
    pi_39237356
    Ha, allebei 162. Het belangrijlste is dat je met deze site een beetje kan vergelijken onder elkaar. De score acht ik niet enorm betrouwbaar.
    pi_39238166
    quote:
    Hoewel uw intelligentie, volgens de resultaten van de Mensa-thuistest, wel tot de hoogste 10% zal behoren, denken wij dat u het 98e percentiel (dit betekent: de bovenste twee procent, de eis om lid te mogen worden van onze vereniging) niet zult halen. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test maar geeft slechts een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet een eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.
    Niet slecht met redelijk wat bier op....
    pi_39238314
    Verdacht dat zoveel mensen 65% van de stemmers in het 98ste percentiel zitten.
    Of alleen hoogbegaafden posten in dit topic, en dat is best reëel, want als je niet bepaald slim bent, dan ga je geen MENSA-topics openen.
    Of MENSA heeft een ernstig leden- of geldtekort en hoopt dat meer mensen hun echte IQ willen laten meten voor bijna 40 euro.

Ik zit dus in het 98ste percentiel. Yay.

EDIT: Overigens, ik ben 2 keer met school gestopt en werk nu als vakkenvuller in een supermarkt. .
      maandag 26 juni 2006 @ 04:44:14 #25
    93522 Blivox
    Run along
    pi_39238527
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 04:04 schreef SuperBosch het volgende:
    EDIT: Overigens, ik ben 2 keer met school gestopt en werk nu als vakkenvuller in een supermarkt. .
    Ik ben 20 en mijn hoogste diploma is MBO niveau 2. Opleiding zegt echt geen ene donder.
      maandag 26 juni 2006 @ 09:07:58 #26
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_39239719
    officieel uitgenodigd maar t lukt me niet om de poll in te vullen?
    hij kan mn ip adres niet vinden.....
    naja ik was altijd al erg goed in die mensa dingen!
      maandag 26 juni 2006 @ 09:19:02 #27
    34775 Metro2005
    Mind explorer
    pi_39239906
    Ik krijg geen uitslag te zien alleen dat ik 37,50 mag betalen. Betekend dit dan dat ik onder de 98 zit ofzo?
    Dan zou ik in een paar jaar wel érg dom zijn geworden ineens als ik voorheen een score van 132 had bij een officiele iq test

Mijn stukje tekst :

Alhoewel uw iq boven het gemiddelde ligt kunnen wij u geen definitieve uitslag geven, blablabla , maak 37.50 over naar ....
    Childhood is over the moment you know you're going to die.
    'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
      maandag 26 juni 2006 @ 10:47:01 #28
    110513 Asmodean
    The Forsaken
    pi_39241724
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 02:01 schreef Blivox het volgende:

Je score is 162
    Je hebt er 10 minuten over gedaan!
    Je hebt 29 vragen goed beantwoord van de 33,
    daarom heb je uitmuntende mogelijkheden om de echte Mensa test met goed gevolg te maken
    Ik heb die test een paar weken geleden gemaakt, met 31 van de 33 goede antwoorden. Het lijkt me echt onmogelijk overigens dat iedereen hier zo slim is... Die tests lijken me meer nattevingerwerk...
    Across the stream with wooden shoes
    With bells to tell the king the news
    A thousand misty riders climb up
    Higher once upon a time Last.fm
    pi_39241865
    Ach ja de mensa; ik ken een aantal mensen die daaraan hebben meegedaan. Om te kwalificeren moet je een bepaalde score halen bij een test die je zo vaak mag maken totdat je gekwalificeerd bent. De officiele test bestaat uit meerdere onderdelen waarvan het noodzakelijk is dat je bij een van die onderdelen boven een bepaalde score komt; de rest maakt niet uit.

IQ zegt toch niets....
      maandag 26 juni 2006 @ 10:53:24 #30
    48870 Abbadon
    Gevallen Engel
    pi_39241902
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 10:47 schreef Asmodean het volgende:

[..]

Ik heb die test een paar weken geleden gemaakt, met 31 van de 33 goede antwoorden. Het lijkt me echt onmogelijk overigens dat iedereen hier zo slim is... Die tests lijken me meer nattevingerwerk...
    die test lijkt me typisch gemaakt om zoveel mogelijk mensen 37,50 te laten betalen...
    slimme jongens, daar bij mensa
    Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
      maandag 26 juni 2006 @ 11:18:21 #31
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_39242658
    verdomme, heb ik die test gemaakt, krijg ik geen uitslag , alleen dit

U heeft onvoldoende vragen goed beantwoord om een betrouwbaar advies te kunnen geven. Na ongeveer een dag wordt de test weer vrijgegeven en kunt U het opnieuw proberen. Geef op elke vraag serieus antwoord en geef geen willekeurige antwoorden ("gokken").
    Ingenieur in de ornithologische huisvesting &lt;- Urbanus :P
    Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w &lt;- Fun
    N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o &lt;- Pol
      maandag 26 juni 2006 @ 11:41:39 #32
    29444 RemcoDelft
    4 8 15 16 23 42
    pi_39243290
    Leuk. 73 % van de Fok-leden is intelligenter dan 98% van de bevolking....

Wedden dat je bij de 2 % SUKKELS hoort als je 37,25 gaat betalen?
    censuur :O
      maandag 26 juni 2006 @ 11:45:20 #33
    148823 znarch
    ondertitel
    pi_39243396
    Toch frapant dat zon beetje iederreen hier hoogbegaafd blijkt te zijn.
    "AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
    pi_39243875
    Ben ik dan de enige die echt slim is en dit resultaat krijgt?
    quote:
    Geachte kandidaat,

Uw resultaten van de Mensa-thuistest waren zeer goed. De thuistest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie. Voor toelating tot Mensa moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder toezicht van een psycholoog.

Met vriendelijke groet

maandag 26 juni 2006 @ 12:02:27 #35
    78509 Harry_Sack
    bidibidibidibidi
    pi_39243954
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 11:45 schreef znarch het volgende:
    Toch frapant dat zon beetje iederreen hier hoogbegaafd blijkt te zijn.
    in de meeste gevallen is het ook handiger om een pak melk in 1x goed open te krijgen
    Ingenieur in de ornithologische huisvesting &lt;- Urbanus :P
    Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w &lt;- Fun
    N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o &lt;- Pol
    pi_39244188
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 04:04 schreef SuperBosch het volgende:
    Of MENSA heeft een ernstig leden- of geldtekort en hoopt dat meer mensen hun echte IQ willen laten meten voor bijna 40 euro.
    dat denk ik dus.
    (:
    pi_39244288
    Het feit dat mensen kunnen internetten en op een discussieforum kunnen discussieren behoeft sowieso al een van ca 100.
    pi_39245151
    quote:
    Geachte kandidaat,

Met vriendelijke groet

Ik neem aan dat het dan wel boven de 98 ligt??
      maandag 26 juni 2006 @ 12:50:37 #39
    110513 Asmodean
    The Forsaken
    pi_39245722
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 11:59 schreef Woutey het volgende:
    Ben ik dan de enige die echt slim is en dit resultaat krijgt?
    [..]
    nee. nouja, de meesten krijgen een test-score van "uitmuntend", maar zeer goed, zoals in jouw geval, zal ook wel duiden op een iq van >100
    Across the stream with wooden shoes
    With bells to tell the king the news
    A thousand misty riders climb up
    Higher once upon a time Last.fm
    pi_39246030
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 12:36 schreef appelsap het volgende:

[..]

Ik neem aan dat het dan wel boven de 98 ligt??
    Had precies dezelfde tekst als jou, maar ik denk dat het inderdaad dan boven de 98 ligt dan.
    Chill (H)
      maandag 26 juni 2006 @ 21:23:22 #41
    131066 scrub_nurse
    ik denk dat ik denk, denk ik..
    pi_39264393
    volgens mij staat dat dan erbij hoor, want dat stond er ij mij ook, dat de score boven de 98% lag
      maandag 26 juni 2006 @ 21:34:18 #42
    24878 kwib
    Respondentenleverancier
    pi_39264857
    Ik behoor tot de groep die dus deze thuistest gedaan heeft (eerste ), die standaard 98%+ brief heeft gekregen (tweede ) EN ook nog de officiele test in Utrecht gedaan heeft (grootste )

Damn, ik heb nog nooit zoveel kneuzen StarTrek fans bij elkaar gezien zeg.

Na het maken van die tests zo snel mogelijk weggegaan. Kreeg een paar dagen later nog een brief thuis. Test goed gemaakt...bla bla bla.....zoveel procent goed ...bla bla bla...u mag lid worden van Mensa bla bla bla....

No thanks. Voelde me er niet echt thuis zeg maar

En voor de diehards; dit is geen verkapt-bla-bla post
    Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
    Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
    pi_39264996
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 21:23 schreef scrub_nurse het volgende:
    volgens mij staat dat dan erbij hoor, want dat stond er ij mij ook, dat de score boven de 98% lag
    Ja maar met zeer goed word je nog wel uitgenodigd voor een test, dus het lijkt me dat je dan boven de 98% hebt. Wel vreemd dat het niet duidelijk vermeld staat.
    pi_39265190
    Zeker nieuwe versie van de uitslag vertellen
    Maar ja, het is toch sowieso toch wel leuk om een keertje mee te doen aan zoiets?
    In januari moest ik de WAIS III IQ test doen in bizarre toestanden. Dus ik wil sowieso een keertje naar Utrecht voor zo'n Mensa test om te kijken of het overeenkomt met de WAIS test, want dan weet ik het zeker of mijn IQ precies 100 honderd is volgens de WAIS test. De Mensa thuistest gaf dus bij mij zoals paar posts hierboven zeer goed aan.
    Chill (H)
      maandag 26 juni 2006 @ 22:10:21 #45
    70076 Alicey
    Miss Speedy
    pi_39266412
    quote:

pi_39266905
    Die laatste 2 vragen wat is daar eigenlijk het antwoord op? Toch met de 3 zwarte driehoekjes en bij die laatste een rondje met zo horizontale steel op de grond?
    Chill (H)
    pi_39268519
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 21:42 schreef cool_pacific het volgende:
    [...] mijn IQ precies 100 honderd is [...].
    Your sooo average.
    Take what you want, no one is going to give it too you.
      maandag 26 juni 2006 @ 22:59:35 #48
    105471 rucksichlos
    BALL !!!!!!!!!!
    pi_39268522
    quote:
    Je score is 168
    Je hebt er 5 minuten over gedaan!

Je hebt 31 vragen goed beantwoord van de 33,
    Wil je uitgenodigd worden voor een Echte IQ test onder leiding van de Mensa Psycholoogstuur dan een mailtje met naam en adres en score aan secretaris@mensa.nl

De gemiddelde score op deze site is 133,699528713047 door 67687 deelnemers met ten minste 5 vragen goed!

boven 130 hoogbegaafd
    121-130 begaafd
    111-120 boven gemiddeld
    90-110 gemiddeld
    80-89 beneden gemiddeld

Een IQ-test meet de algemene intelligentie. Dit wordt aangeduid met de term Intelligentie Quotient, het IQ.
    Een IQ van 100 is gemiddeld met een standaardafwijking van 15. Dit houdt in dat 50% van de Nederlanders een IQ heeft dat ligt tussen de 90 en 110. De andere 50% zit daar beneden of boven.
    Ja vast, dit lijkt me niet echt betrouwbaar.

btw die 5 minuten zijn omdat ik eerst de test op de mensa site hab gedaan
    Life is a bitch, and it sucks......
    ..... Hey what else do you need.
    Shit happens..., at least once a day.
    rechts op de roltrap
      maandag 26 juni 2006 @ 23:22:08 #49
    140724 Zyggie
    Geweldenaar.
    pi_39269407
    Zeer goed is beter dan waarschijnlijk bove...
    Zyggie.
    pi_39271215
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 22:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

Die had ik toentertijd ook.
    As the officer took her away, she recalled that she asked,
    "Why do you push us around?"
    And she remembered him saying,
    "I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
      dinsdag 27 juni 2006 @ 00:39:22 #51
    116894 AlttC
    Weet het toch wel beter.
    pi_39271916
    quote:
    Je score is 159
    Je hebt er 5 minuten over gedaan!
    Je hebt 28 vragen goed beantwoord van de 33,

De gemiddelde score op deze site is 133,705950991832 door 67703 deelnemers met ten minste 5 vragen goed!

boven 130 hoogbegaafd
    121-130 begaafd
    111-120 boven gemiddeld
    90-110 gemiddeld
    80-89 beneden gemiddeld

Ok dan

[ Bericht 56% gewijzigd door AlttC op 27-06-2006 00:48:11 ]
    The best thing about the truth is that you can make it up...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')