Ja, als we zo gana kijken kan je half Frankrijk enzo al naar huis sturenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:35 schreef Lucille het volgende:
Ach, wij hebben toch ook genoeg spelers uit onze voormalige kolonieen in ons elftal zitten?
Euh .... iedereen bij de huidige selectie is in Nederland geboren. Deco en Petit dus NIET, vandaarquote:Op maandag 26 juni 2006 00:35 schreef Lucille het volgende:
Ach, wij hebben toch ook genoeg spelers uit onze voormalige kolonieen in ons elftal zitten?
Ik blijf Maasbracht en Bedum een twijfelgevalltje vinden.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Euh .... iedereen bij de huidige selectie is in Nederland geboren. Deco en Petit dus NIET, vandaar![]()
Ach een landje met Davids, Kluivert, gullit en vele anderen moet niet de moraalridder komen uithangen.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom speelt hij dan goddomme voor Portugal? En die Petit is geboren in Frankrijk hoorde ik tijdens de wedstrijd ... stel hoeren
Ben je een keer sportief, laat je Kalou thuis, krijg je dit godverdomme
Ieder land kun je dan wel naar huis sturen (duitsers veel polen, kroaten aussies en aussies met kroaten etc etc)quote:Op maandag 26 juni 2006 00:36 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ja, als we zo gana kijken kan je half Frankrijk enzo al naar huis sturen.
Amsterdam is nog altijd Nederland hoor.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:00 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Ach een landje met Davids, Kluivert, gullit en vele anderen moet niet de moraalridder komen uithangen.
Figo zit ook niet in mijn hart met z'n luizenspel.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:02 schreef LangeTabbetje het volgende:
Zo populair is de Deco ook weer niet. Zoals Figo eens zei "Je kunt een volkslied wel uit je hoofd leren, maar daarmee zit het nog niet in je hart"
Geboren in Maassluis.quote:
Dat zijn dan ook allemaal bleke blanke europeaantjes die ik opnoemdequote:Op maandag 26 juni 2006 14:02 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Amsterdam is nog altijd Nederland hoor.
Die 'aussies' bij Kroaten zijn eigenlijk Kroaten die in Australië zijn gaan wonen. Er zit geen originele 'dundees' bij de Kraotische ploeg hoor.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:02 schreef Nyrem het volgende:
[..]
Ieder land kun je dan wel naar huis sturen (duitsers veel polen, kroaten aussies en aussies met kroaten etc etc)
Dat zijn gewoon allemaal jongens die vanaf hun geboorte het Nederlands staatsburgerschap hebben hoor, das heel wat anders dan je laten naturaliseren, zoals bv die Braziliaan die voor Japan loopt te spelen. Das gewoon een hoer die voor een zak geld zijn afkomst verloochent.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:40 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook allemaal bleke blanke europeaantjes die ik opnoemde![]()
![]()
Die zijn toch echt in Nederland geboren, of wat toen Nederlands grondgebied was.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:00 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Ach een landje met Davids, Kluivert, gullit en vele anderen moet niet de moraalridder komen uithangen.
Maar ze zijn gewoon Nederlander hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:40 schreef Hrvat het volgende:
[..]
![]()
in het hele franse team zitten geen Fransenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:22 schreef Messenga het volgende:
Zidane is van origine een algarijn, Vieira een congonees.
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:00 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij de prijs "Meest domme opmerkingen van de dag"quote:Op zondag 2 juli 2006 00:40 schreef Hrvat het volgende:
[..]
![]()
jewel Ribery,Barthezquote:Op zondag 2 juli 2006 12:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
in het hele franse team zitten geen Fransen
Ja en wat dan nog? Zolang ze in Frankrijk zijn geboren zie ik het probleem niet?quote:Op zondag 2 juli 2006 14:11 schreef the_legend_killer het volgende:
In Frankrijk lopen bijvoorbeeld maar 2 a 3 blanken in de basis.
Waarvan Zidane ook nog een algerijn is..
dat zijn ze dus niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:42 schreef Martuh het volgende:
[..]
Ja en wat dan nog? Zolang ze in Frankrijk zijn geboren zie ik het probleem niet?
Als je in een kolonie bent geboren staat er gewoon "Nationaliteit: Frans" in je paspoort.quote:
nee hoor.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:08 schreef frank07 het volgende:
kalou is een fucking bijna nederlander
Ja lekker een kolonie.quote:Op zondag 2 juli 2006 18:00 schreef jna het volgende:
[..]
Als je in een kolonie bent geboren staat er gewoon "Nationaliteit: Frans" in je paspoort.
Ik zie het hele probleem niet als de landen een band met elkaar hebben.
Zelf frankrijk bestaat niet uit "fransen" als je heel ver gaat terug beredeneren.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:27 schreef Dos37 het volgende:
[..]
in het hele franse team zitten geen Fransen
Dan kunnen we Nederland ook wel opdoekenquote:Op maandag 3 juli 2006 10:46 schreef PSyCHOBOy het volgende:
[..]
Zelf frankrijk bestaat niet uit "fransen" als je heel ver gaat terug beredeneren.![]()
Je eigen land is waarin je woont. Ik zie Blanken in amerika ook niet voor Bijvoorbeeld Engeland of Ierland zijn. Jullie zien hier misschien Marokkanen (in Nederland) die voor Marokko zijn , dat zal over een paar generaties ook wel veel minder zijn.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja lekker een kolonie.
Moet je trots op zijn.
Meestal slaven enzo.
Het blijft toch mooier om voor je eigen land te spelen.
Ik vind het toch wel wat anders als ze al een generatie in het land wonen. En Gullit heeft trouwens een blanke vader of moeder.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:00 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Wat een PVDA gedachtequote:Op maandag 3 juli 2006 10:48 schreef PSyCHOBOy het volgende:
[..]
Je eigen land is waarin je woont. Ik zie Blanken in amerika ook niet voor Bijvoorbeeld Engeland of Ierland zijn. Jullie zien hier misschien Marokkanen (in Nederland) die voor Marokko zijn , dat zal over een paar generaties ook wel veel minder zijn.
Inderdaad, het klinkt nogal realistisch.quote:
Hij mist iig wel penalsquote:Op maandag 3 juli 2006 11:00 schreef Pritt het volgende:
Ik vind dat we Gerrard Nederlander moeten maken.
had Kalou ook met een Nederlandse moeten trouwen...dat hebben die anderen uit andere sporten namelijk wel gedaan...quote:Op maandag 26 juni 2006 00:35 schreef Radegast het volgende:
Ja, alleen Nederland naturaliseert geen spelers voetballers(andere sporten is het no problem). We moeten weer eens apart doen.
Volgens mij is Zizou de enige hoor, voor de rest allemaal beersterke Afrikanen die je niet tegen je wil hebben en een enkele freak als Barthez bijv.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:56 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel wat anders als ze al een generatie in het land wonen. En Gullit heeft trouwens een blanke vader of moeder.
Het is trouwens niet toevallig dat Frankrijk nu ineens zoveel succes heeft; volgens mij zijn 8 of meer Algerijnen.
Scherpquote:Op maandag 3 juli 2006 11:32 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Inderdaad, het klinkt nogal realistisch.
Nee je eigen land is niet het land waar je woont, maar waar je vandaan komt. ( geboren )quote:Op maandag 3 juli 2006 10:48 schreef PSyCHOBOy het volgende:
[..]
Je eigen land is waarin je woont. Ik zie Blanken in amerika ook niet voor Bijvoorbeeld Engeland of Ierland zijn. Jullie zien hier misschien Marokkanen (in Nederland) die voor Marokko zijn , dat zal over een paar generaties ook wel veel minder zijn.
Met Zizou bedoel je Zidane? Die is Algerijn. De twee echte gendarmes zijn Barhez en Ribbery.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:25 schreef Alulu het volgende:
[..]
Volgens mij is Zizou de enige hoor, voor de rest allemaal beersterke Afrikanen die je niet tegen je wil hebben en een enkele freak als Barthez bijv.
Le Pen krijgt al spontaan hartklachten, laat staan als Frankrijk met 8 Algerijnen daar zit![]()
Dûh, die zijn blank; die Fransen niet.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 01:09 schreef Pulu het volgende:
Maar als dit zo'n probleem is voor sommigen waarom wordt er dan geen heisa gemaakt over Poolse Duitsers zoals Klose en Podolski of de Zwitser Neuville?
Kolonies zijn alleen goed voor als de kolonisator geld opleveren hè....maar als ze in de samenleving van de voormalige kolonisator 'teveel' aanwezig zijn dan maar liever niet hèquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ja het blijven geen echte Fransen.
Kolonie verhaal is gewoon onzin.
Eigen land is eigen land.
Dit is verspilde moeite, joh. Ze willen het niet horen. Het zijn 'nep-Fransen', klaar.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:22 schreef Pulu het volgende:
[..]
Kolonies zijn alleen goed voor als de kolonisator geld opleveren hè....maar als ze in de samenleving van de voormalige kolonisator 'teveel' aanwezig zijn dan maar liever niet hè
In plaats van inhoudelijk op mijn argumentatie in te gaan krijgen we van stomme redeneringen....eigen land is eigen land.....woooooooooooo lekker academisch
Blanke amerikanen zijn ook echte amerikanen
Blanke australiërs zijn ook echte australiërs
![]()
Dus volgens jou hadden Gullit, Rijkaard, Roy, Winter, Kluivert, Davids, Seedorf, Bogarde, Reiziger, en nog een paar anderen nooit voor Nederland mogen voetballen ?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Je hebt helemaal gelijk maar ik heb liever dat hij gewoon zegt ik vind dat er meer witte spelers in het franse elftal of alleen maar witte spelers maar niet dit erom heen gelul....maar als hij zo rechtlijning is, vind ik dat bij alle witte fransmannen allemaal een echtheidscertificaat van moeten invoeren. Niet dat dadelijk een van de franse spelers voorouders uit Italië of Oost-Europa komen, want dan is het ook niet zuiverquote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:54 schreef Noorman het volgende:
[..]
Dit is verspilde moeite, joh. Ze willen het niet horen. Het zijn 'nep-Fransen', klaar.
Zo heb je sommige gevallen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:57 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dus volgens jou hadden Gullit, Rijkaard, Roy, Winter, Kluivert, Davids, Seedorf, Bogarde, Reiziger, en nog een paar anderen nooit voor Nederland mogen voetballen ?
Indianen zijn echte Amerikanenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 19:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Die intelligente reacties verzin je die ter plekke of heb je daar een boek voor?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Kolonie's blijven slecht voordeel of nadeel. het blijft slecht
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:48 schreef rishi120 het volgende:
[..]
Indianen zijn echte Amerikanen
Aboriginals zijn echte Australiërs.PUNT
Surinaamse Negroide mannen moeten dan voor Uganda o.i.d. voetballen...
En mijn voorouders kwamen vanuit India naar Suriname.... wat ben ik dan? JuistEen Nederlander
Je loopt een paar jaar achter, sjonnie..quote:Op maandag 26 juni 2006 00:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Waarom speelt hij dan goddomme voor Portugal? En die Petit is geboren in Frankrijk hoorde ik tijdens de wedstrijd ... stel hoeren
Ben je een keer sportief, laat je Kalou thuis, krijg je dit godverdomme
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |