quote:Op maandag 26 juni 2006 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar slapen, welterusten [afbeelding]
Beetje laat maar toch welterusten... en niet meer huilenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar slapen, welterusten [afbeelding]
Nou, dat gaat lekker dan!quote:Op maandag 26 juni 2006 09:34 schreef Gellius het volgende:
Géén idee.
Berkery, wat geweldig!quote:Op maandag 26 juni 2006 09:54 schreef Berkery het volgende:
Ellen Blazer ?
Het is je vergeven, Berkery!quote:Op maandag 26 juni 2006 10:30 schreef Berkery het volgende:
Ik had nog geen goedemorgen gezegd.
Zo kijkt hij wel, ja. Maar hij is er nooit aan toegekomen, aan het versnoepen van dat laatste oortje. Vermoedelijk.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:55 schreef Gellius het volgende:
M'neer heeft zijn laatste oortje versnoept?
In het geheel niet!quote:Op maandag 26 juni 2006 11:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Landverrader
Nee.quote:of scheidsrechter?
Dat móet dan haast wel, hè?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Raoul Wallenberg dan?
Reduceren hè?quote:
quote:Volgens de commissie bevinden de mogelijke bewijzen
Goed wakker, Scrut!quote:Op maandag 26 juni 2006 12:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Reduceren hè?![]()
[..]Commissie is opgeheven voordat ze hun zin afmaken konden?
Hadden we hier al hints bij of is het Morrisey?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:05 schreef pyl het volgende:
Deze meneer was nog niet geraden:
[afbeelding]
Nog geen wezenlijke, dacht ik. Het is geen schaker, maar hij komt wel uit een land van schakers. Zoiets was het.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Hadden we hier al hints bij
quote:of is het Morrisey?
Zeker.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Oostblok
Mwoah, dat zou ik niet zeggen.quote:-tuig dus![]()
Laat het nou geen Hongaars tuig zijn.quote:Als het een Hongaar is zal-ie wel Nagy heten.
Hmmmmmm.... interessante vraag.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:24 schreef Gellius het volgende:
Rookt hij pijp?
Nee, dat was iemand anders.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:38 schreef Gellius het volgende:
Even denken, hij schreef politieke schotschriften, toch?
Sigaar!quote:Op maandag 26 juni 2006 12:24 schreef Gellius het volgende:
Rookt hij pijp?
Goed gezien, Scrut!quote:
Nee, het werk van meneer is wat lichter van toon.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn dat van die boeken waarin je, net als bij boeken van Aleksandr Solzjenitsyn, iedere keer terug zit te bladeren of die kameraad met die onuitspreekbare achternaam al eerder in het verhaal voorkwam?
Dat móet dan haast wel, hè? Da's een groots potje raden, Scrut!!quote:Op maandag 26 juni 2006 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Milan Kundera dan?
Jij las het liever op het terras, nietwaar?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was een tijdje heel hip om je in het openbaar te begeven met The Unbearable Lightness of Being. Ik heb meerdere mensen gevraagd waarover het ging maar daar zelden een duidelijk antwoord op gekregen.
Nee, als dingen hip dreigen te worden haak ik afquote:Op maandag 26 juni 2006 13:01 schreef Gellius het volgende:
[..]
Jij las het liever op het terras, nietwaar?
Ah, hipangst. Dat is altìjd in.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, als dingen hip dreigen te worden haak ik af![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarom noem ik het nu mainstream-anxiety![]()
Ivanovquote:
Ik heb die boekjes hier in de kast staan......quote:Op maandag 26 juni 2006 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Modermisme is de correcte term.
Ik zit er ook 60 cm vandaanquote:Op maandag 26 juni 2006 13:49 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik heb die boekjes hier in de kast staan......
Verrek!![]()
![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Voetbalvrouwtje in spé?
Dat vinden Sylvie Meis en Nada van Nie ook van zichzelfquote:Op maandag 26 juni 2006 14:35 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Toch heeft ze ook nét wat meer in haar mars.
Da's waar. Van zichzelf, inderdaad. Maar die zou ik dan weer niet plaatsen, hè.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat vinden Sylvie Meis en Nada van Nie ook van zichzelf![]()
O ja, net zo'n nitwit als haar vader.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef pos het volgende:
Is dat niet Aad de Mos zijn dochter, voetbalmakelaar is ze.
quote:Op maandag 26 juni 2006 14:42 schreef pos het volgende:
Is dat niet Aad de Mos zijn dochter, voetbalmakelaar is ze.
Tessa volgens mij
Proef ik daar wat Vitesse antipathie?quote:Op maandag 26 juni 2006 14:50 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja!
![]()
Die nitwit (ik ken haar overigens volstrekt niet) is wel juriste, hoor Scrut. Niet dat zich onder juristen geen nitwits bevinden, maar toch ....
Haar vader daarentegen is weer een echte nitwit, inderdaad!![]()
Ik wens Vitesse dan ook het allerbeste met hem.![]()
Vitesse..... met Aad de Mos.... dat wordt eerste divisie!quote:Op maandag 26 juni 2006 14:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Proef ik daar wat Vitesse antipathie?
Jazeker! Ik heb de TV gewoon uitgezet 10 minuten voor t eindequote:Op maandag 26 juni 2006 15:45 schreef Tokay het volgende:
Een plaatje!
[afbeelding]
Hé Bwennie.Ben je al over de klap van gisteravond heen?
![]()
Goeie gok Bwen, maar ik ben niet op zoek naar Isabel Allende.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:07 schreef BwennieBren het volgende:
ehh.... ehh... Isabella Allende of zo?
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:09 schreef NoSigar het volgende:
Lijkt me een goede film, ook helemaal niet een typische vrouwenfilm of zo:
"Na twintig minuten zijn al een geboorte, een dodelijke hartaanval, een buitenechtelijk kind, een onmogelijke liefde en een trouwerij voorbij gekomen, ondersteund door een zwoel muziekje. Dat gaat in de rest van de film zo door, van hoogtepunt naar hoogtepunt. Alles wordt daarbij ook nog eens duidelijk uitgelegd. Niemand kan zo goed een meloen splijten als de boze moeder van Tita, want "in dingen kapot maken is ze een kei". En de expliciete moraal: "Over de liefde moet je niet nadenken, die moet je voelen."
Telkens als je denkt dat je alle romantische clichés nu wel voorbij hebt zien komen - zonsondergang, kampvuur, zoute tranen, een kistje met liefdesbrieven - blijk je er toch nog een paar vergeten te zijn: rode rozen, kaarslicht, een medaillon in de vorm van een hartje."
Later Tokayquote:Op maandag 26 juni 2006 16:22 schreef Tokay het volgende:
Ik ben even off line, plaats gerust een TDP'tje!
Tot later.
Jaquote:Op maandag 26 juni 2006 18:48 schreef Treinhomo het volgende:
Voetballert ?
quote:Op maandag 26 juni 2006 19:01 schreef Neleos het volgende:
Materazzi
quote:Op maandag 26 juni 2006 17:46 schreef wyccie het volgende:
Laura Esquivel.
Haar ken ik, TH. Ik moet er even over nadenken.quote:Laura Esquivel (1950) werd geboren in Mexico-stad. Van haar debuut- roman Rode rozen en tortilla's werden in 35 landen ruim vijf miljoen exemplaren verkocht. Deze bestseller werd verfilmd als Como agua para chocolate. Ze schreef ook de romans De wetten van de liefde en De liefde van don Júbilo.
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Patricia Steur
Nee. Malcolm McLaren.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
ICT-meneer?
quote:Op maandag 26 juni 2006 20:18 schreef Treinhomo het volgende:
Sjors Fröhlich.
Oh, maar dát bestaat...quote:Op maandag 26 juni 2006 20:43 schreef Tokay het volgende:
En die joker in de tweede post heeft het over Ducktape...![]()
Huh, ik heb altijd gedacht dat het ducttape moest zijn?quote:
Da's inderdaad het origineel.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:46 schreef Tokay het volgende:
Huh, ik heb altijd gedacht dat het ducttape moest zijn?
Hmmm nee, ik denk eerder een Labrador.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Rottweiler?
Heet ik Staticquote:Op maandag 26 juni 2006 20:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Spuit 11.
Nee hè?quote:
Richard Vlaydermaus, inderdaad.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Richard Claydermannnnnn?
Yep, lachebekje Nina Simonequote:Op maandag 26 juni 2006 21:06 schreef Neleos het volgende:
Nina Simone
Je zult wel op de zwarte lijst van Photobucket staan dan.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:14 schreef Tokay het volgende:
Hey Scrut, ik zie jouw twee laatste plaatjes helemaal niet?
Zelfs geen kruisjes, helemaal niets...
Je neemt me in de maling.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Je zult wel op de zwarte lijst van Photobucket staan dan.
Ow was dat de brandweer wat ik hoorde... ik dacht dat het de politie was. Weet je ook waar de brand is?quote:
quote:
Na één keer dragen? Is Peaceman zo'n zwetert?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
hangt hier nog in de gang, klaar om naar de stomerij gebracht te worden.
Nee eigenlijk niet, maar het is toch wel zo fris toch toch toch toch?? Heeft wel de hele avond op een feest aan gehad...quote:Op maandag 26 juni 2006 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Na één keer dragen? Is Peaceman zo'n zwetert?
Heb de laatste dagen de brandweer geregeld gehoord.. wat doen jullie daar achter ons?quote:
Gewoon even luchtenquote:Op maandag 26 juni 2006 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar het is toch wel zo fris toch toch toch toch?? Heeft wel de hele avond op een feest aan gehad...
Je denkt in de goede richting. Deze man verdient net als Flavio op indirecte wijze z'n geld met sport. Maar niet met gemotoriseerde sport.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:35 schreef Tokay het volgende:
Ja, ik zie nu weer alles.![]()
Ik heb geen idee, en doe maar een gokje op Flavio Briatore.
Wel even wachten tot de brand over isquote:Op maandag 26 juni 2006 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja okay dat is ook een goed ideeen goedkoper
Heeft u ook nog Baan-advies?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel even wachten tot de brand over is![]()
* Scrutinizer voor al uw kledingadvies
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel even wachten tot de brand over is![]()
* Scrutinizer voor al uw kledingadvies
Nog wel, maar dit is nog maximaal een maand zo...quote:Op maandag 26 juni 2006 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wist zelf pas op m'n 28ste wat ik wilde worden.
Zit je nog bij die woningstichting?
Ik was even kijken bij de brandquote:Op maandag 26 juni 2006 21:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]thnx
Ik zie trouwens geen brand, ik zie alleen hele harde wind.... maar waar is Neleos nou???
Hmmm jammer dat het boven de Coolcat was...quote:Op maandag 26 juni 2006 21:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik was even kijken bij de brand![]()
Boven de Coolcat aan de Heurne staat het in de brand als ik het goed zag. Maar ze hebben hem al weer meester. Net was er best veel rook.
Ow middenin het centrum dus....quote:Op maandag 26 juni 2006 21:48 schreef Neleos het volgende:
[..]
Boven de Coolcat aan de Heurne staat het in de brand als ik het goed zag. Maar ze hebben hem al weer meester. Net was er best veel rook.
Gelukkig blijven nu alle fraaie kleertjes gespaard.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmmm jammer dat het boven de Coolcat was...
Ramptoerist!quote:Op maandag 26 juni 2006 21:48 schreef Neleos het volgende:
De rook is nu ook al weer weg, maar daarnet was 't wel even spannend. Ik zit al te kijken of er iemand een topic heeft geopend op FOK!, maar blijkbaar vind niet iedereen het zo bijzonder.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow middenin het centrum dus....en heel dichtbij... vreemd zie hier echt niets...
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Is het een pianist of een pianostemmer Tokay?
Oeps, daar had ik even overheen gelezen.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je viel zeker voor z'n haar?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:55 schreef Tokay het volgende:
[..]
Oeps, daar had ik even overheen gelezen.
Pianist, Scrut, en toen ik een stuk jonger was vond ik hem echt een knappe kerel. Toen nog wel.![]()
Waar blijft het video-verslag?quote:Op maandag 26 juni 2006 21:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar ik moest toch even verslag doen voor Peaceman en Diaan![]()
Tuurlijk!quote:Op maandag 26 juni 2006 21:56 schreef Neleos het volgende:
Ik vind het ook heel lief van je en het wordt erg gewaardeerd hoor...quote:Op maandag 26 juni 2006 21:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hij had toen een mooie bos donker haar ja, en een veel jonger en frisser gezicht.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Je viel zeker voor z'n haar?
Dat kan nog veranderenquote:Op maandag 26 juni 2006 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Van die brand in Hengelo, die natuurlijk veel groter was, is wel een topic geopend hier...deze was zeker niet groot genoeg.
Die van 6 jaar geleden kan ik me anders nog als de dag van gister herinneren.quote:Op maandag 26 juni 2006 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
Van die brand in Hengelo, die natuurlijk veel groter was, is wel een topic geopend hier...deze was zeker niet groot genoeg.
Daar gaat m'n theorie dat mannen alleen maar knapper worden met de jarenquote:Op maandag 26 juni 2006 21:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hij had toen een mooie bos donker haar ja, en een veel jonger en frisser gezicht.
Ik ook, ik woonde toen in het zgn. rampgebied en mocht 6 dagen mijn toenmalige woning niet in. En daarbij ook nog eens 90.000 gulden schade en 3 weken later trouwen. We hadden toen eigenlijk al moeten weten dat je niet in een rampjaar moet gaan trouwen....quote:Op maandag 26 juni 2006 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die van 6 jaar geleden kan ik me anders nog als de dag van gister herinneren.![]()
Ik zat er gelukkig ver vandaan. Was voor m'n werk een week op Ameland, bijna 30 graden in Mei. Kwam 's avonds laat terug op m'n hotelkamer en zag alle beelden op tv. Kon niet geloven dat ik naar beelden uit Nederland zat te kijken, heel onwerkelijk.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook, ik woonde toen in het zgn. rampgebied en mocht 6 dagen mijn toenmalige woning niet in. En daarbij ook nog eens 90.000 gulden schade en 3 weken later trouwen. We hadden toen eigenlijk al moeten weten dat je niet in een rampjaar moet gaan trouwen....
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar gaat m'n theorie dat mannen alleen maar knapper worden met de jaren![]()
Wij zaten ook met verbazing naar de beelden te kijken... we waren ons huis uitgestuurd (ramen allemaal eruit) en dachten 's avonds wel weer terug te kunnen, maar nee... dat werd 6 dagen. 's Avonds zag ik pas wat er echt gebeurd was... vreemd om je eigen buurtje zo op tv te zien.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zat er gelukkig ver vandaan. Was voor m'n werk een week op Ameland, bijna 30 graden in Mei. Kwam 's avonds laat terug op m'n hotelkamer en zag alle beelden op tv. Kon niet geloven dat ik naar beelden uit Nederland zat te kijken, heel onwerkelijk.
Die is niet echt in de buurt. Er zit daar wel een andere cd winkel in de buurt, waar ze een paar bakken hebben met cd's voor 2 euro. Daar zit ik wel eens in te snuffelen, maar verder weinig soeps daar.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is niet in de buurt, dus geen gevaar!
Ik had die avond een vrijgezellenfeest.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zat er gelukkig ver vandaan. Was voor m'n werk een week op Ameland, bijna 30 graden in Mei. Kwam 's avonds laat terug op m'n hotelkamer en zag alle beelden op tv. Kon niet geloven dat ik naar beelden uit Nederland zat te kijken, heel onwerkelijk.
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik had die avond een vrijgezellenfeest.
De gelegenheid waar we toen aten heette 'Het pakhuis'...
Toen was-ie meer het soort jongetje dat begeerd wordt door keurige 70-jarige weduwes.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:07 schreef Tokay het volgende:
[..]Niet huilen. Alleen in dit uitzonderlijke geval gaat die theorie helaas niet op.
Kijk maar:
[afbeelding]
Een beetje gelijk heb ik toch wel?![]()
quote:
Dat Italië door is door een dwaling van een scheidsrechter.. dat is pas een ramp...quote:Op maandag 26 juni 2006 22:14 schreef Treinhomo het volgende:
Waarom heet het een 'ramp' eigenlijk ?
Is toch gewoon een heel groot en ernstig ongeluk ?
Een aardbeving waarbij 50.000 mensen sterven, dát vind ik een ramp.
Die scheidsrechter van gisteren, dat vind ik pas een ramp.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:14 schreef Treinhomo het volgende:
Waarom heet het een 'ramp' eigenlijk ?
Is toch gewoon een heel groot en ernstig ongeluk ?
Een aardbeving waarbij 50.000 mensen sterven, dát vind ik een ramp.
Preciesquote:Op maandag 26 juni 2006 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat Italië door is door een dwaling van een scheidsrechter.. dat is pas een ramp...
Dat is wel logisch denk ik. Ik ben ook als de dood voor brand zeker sinds m'n onderbuurvrouw hier bijna de boel in de hens heeft gezet door te bbq-en op een houten balkon. Alle vloeren zijn hier van hout, als het eenmaal brandt dan fikt het binnen no-time helemaal af.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:13 schreef Neleos het volgende:
6 jaar geleden was ik ook al een ramptoerist. Dus ben ik ook gaan kijken. Alleen zo hard als toen heb ik vandaag niet hoeven rennen. Ik moet trouwens wel altijd aan die ramp denken bij dit soort brandjes.
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:15 schreef peaceman het volgende:
Dat Italië door is door een dwaling van een scheidsrechter.. dat is pas een ramp...
Dat is lekker belangrijk.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:16 schreef Neleos het volgende:
Die scheidsrechter van gisteren, dat vind ik pas een ramp.
Damn... niet een buurvrouw waar je gezellig een worstje gaat prikken dusquote:Op maandag 26 juni 2006 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel logisch denk ik. Ik ben ook als de dood voor brand zeker sinds m'n onderbuurvrouw hier bijna de boel in de hens heeft gezet door te bbq-en op een houten balkon. Alle vloeren zijn hier van hout, als het eenmaal brandt dan fikt het binnen no-time helemaal af.
Gepromoveerd psychologe maar een behoorlijke nitwit.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Damn... niet een buurvrouw waar je gezellig een worstje gaat prikken dus![]()
Ah, dan zal ze eerst wel met het hout praten voor ze het affikt..quote:Op maandag 26 juni 2006 22:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gepromoveerd psychologe maar een behoorlijke nitwit.![]()
Prinses Irene.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:21 schreef peaceman het volgende:
Ah, dan zal ze eerst wel met het hout praten voor ze het affikt..
quote:Op maandag 26 juni 2006 22:22 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Prinses Irene.
Door haar onbedoelde pyromane inslag heeft ze de bijnaam 'Prinses Sirene'.
Mooi op tijd!quote:Op maandag 26 juni 2006 22:26 schreef Neleos het volgende:
Ik ga eens even beginnen mijn tentamen voor te bereiden dat ik morgen kwart voor 9 heb.
Hmmm. Blijkbaar niet.quote:Op maandag 26 juni 2006 22:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Is die pianist nou nog niet geraden?
Daar heb ik mijn eerste vakanties zonder ouders doorgebrachtquote:
Jeuj, we have a winner!quote:Op maandag 26 juni 2006 23:17 schreef Mjam het volgende:
Is het Ivo Pogorelich?
quote:
quote:Ivo Pogorelić (b. 20 October 1958) is a Croatian pianist.
He received his first piano lessons in Belgrade when he was seven. Five years later, he was invited to Moscow to continue his studies at the Central Music School with Evgeny Timakin. Later he graduated from the Moscow Conservatory. In 1976 he began studying intensively with the pianist and teacher Aliza Kezeradze, who passed on to him the tradition of the Liszt-Siloti school. They were married from 1980 until her death in 1996.
Pogorelić won the Casagrande Competition in Terni, Italy in 1978 and the Montreal International Music Competition in 1980. However he became famous for the prize he didn't win. In 1980 he entered the International Frederick Chopin Piano Competition in Warsaw and was eliminated in the third round. The Argentine pianist Martha Argerich proclaimed him a genius and left the jury in protest.
Pogorelić gave his debut recital in New York's Carnegie Hall in 1981. He debuted in London the same year. Since then, he has played many solo recitals worldwide and has played with some of the world's leading orchestras including the Boston Symphony Orchestra, the London Symphony Orchestra, the Chicago Symphony Orchestra, the Vienna Philharmonic, the Berlin Philharmonic, the Orchestre de Paris and many others. Pogorelić soon began recording for Deutsche Grammophon and in 1982 he became one of their exclusive artists. He has made recordings of works by Bach, Beethoven, Brahms, Chopin, Liszt, Mozart, Mussorgsky, Prokofiev, Rachmaninoff, Ravel, Scarlatti, Scriabin and Tchaikovsky.
In 1986 Pogorelić established a foundation in Croatia to further the careers of young performers from his homeland. Since 1989, the Ivo Pogorelić Festival in Bad Wörishofen gives young artists the opportunity to perform with renowned artists. In December 1993, Pogorelić founded the "International Solo Piano Competition" in conjunction with the Ambassador Foundation in Pasadena, California. Its mission is to help young musicians develop their career with the first prize of USD 100,000.
In 1994 he helped to provide medical support for the people of Sarajevo by setting up a foundation that organized charity concerts. He has helped to raise money for the rebuilding of Sarajevo, the Red Cross and the fight against illnesses such as cancer and multiple sclerosis. In 1988 he was named an "Ambassador of Goodwill" by UNESCO.
Misschien ken je deze ookquote:Op maandag 26 juni 2006 23:21 schreef Mjam het volgende:
Ik kijk voor het eerst in dit topic. Ik zal toch geen natuurtalent zijn zeker?![]()
Natuurtalent, geen twijfel mogelijkquote:Op maandag 26 juni 2006 23:26 schreef Mjam het volgende:
Billy Preston?
quote:Op maandag 26 juni 2006 23:26 schreef Mjam het volgende:
Billy Preston?
Kut; ik trap er élke keer weer in...quote:Op maandag 26 juni 2006 23:26 schreef Treinhomo het volgende:
Fats Domino ?
Onzin.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:28 schreef Mjam het volgende:
Het zijn de tandjes die 't 'm doen
Foto van vorig jaar, hij zag er nog goed uitquote:Op maandag 26 juni 2006 23:28 schreef Mjam het volgende:
Het zijn de tandjes die 't 'm doen
't is hier geen hockey-forum...quote:Op maandag 26 juni 2006 23:30 schreef Mjam het volgende:
Daar druk jij een punt!
Treinhomo moet altijd een beetje wennen aan nieuwe mensen. Hij moet eerst een beetje aan je ruiken, je kunt 'm beter niet direct aaienquote:Op maandag 26 juni 2006 23:34 schreef Mjam het volgende:
Bad temper? Of is het hier ook al geen Engels forum...![]()
Jij weet ook wel dat ik daarmee Fats Domino bedoel...quote:Op maandag 26 juni 2006 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Nope
'k stond net op 't punt m'n territorium af te bakenen...quote:Op maandag 26 juni 2006 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Treinhomo moet altijd een beetje wennen aan nieuwe mensen. Hij moet eerst een beetje aan je ruiken, je kunt 'm beter niet direct aaien![]()
Jij weet toch ook wel dat ik hier alleen maar kom om m'n postaantal op te krikken?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:35 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat ik daarmee Fats Domino bedoel...![]()
14761quote:Op maandag 26 juni 2006 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij weet toch ook wel dat ik hier alleen maar kom om m'n postaantal op te krikken?
Ach wij zijn hier allemaal dummies.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:37 schreef Mjam het volgende:
Daar gaat mijn verpletterende eerste indruk...![]()
's meer een verpieterende eerste indruk.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:37 schreef Mjam het volgende:
Daar gaat mijn verpletterende eerste indruk...![]()
Schrijver, wetenschapper, detective?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach wij zijn hier allemaal dummies.
[afbeelding]
Oud en Engels wel. Alhoewel oud? Dood en Engels is treffender.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:41 schreef Mjam het volgende:
Is het zo'n ouwe Engelse schrijver of dichter?
Ik bijt me graag vast in nukkige mannen!quote:Op maandag 26 juni 2006 23:39 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
's meer een verpieterende eerste indruk.
Wil je hier blijven of wil je 'n schopje [CUL] ?
M'neer persifleerde wel eens maar was geen persiflage.quote:
nee, meneer schitterde ook wel in komische rollen maar werd ook geroemd om zijn serieuzere werkquote:Sterker nog: 't lijkt mij een Monty python te zijn.
Ik zag vandaag m'n vorige auto voorbijrijdenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:50 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k had van de week de KM-stand 83838.
Deze meneer is in 2001 gestopt met roken.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:50 schreef Mjam het volgende:
Oh, toen had je nog geen foto's haha
Ik ben blij dat mijn auto in elkaar zit.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag vandaag m'n vorige auto voorbijrijdenBen benieuwd of de nieuwe eigenaar weet hoe erg die in elkaar heeft gezeten
![]()
Ja, zoals die van jou in elkaar zit...... daar zou ik ook niet in durven rijdenquote:Op maandag 26 juni 2006 23:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn auto in elkaar zit.
Anders zou-ie in onderdelen over straat rollen.
Er is niks mis met McGyver tape !quote:Op maandag 26 juni 2006 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, zoals die van jou in elkaar zit...... daar zou ik ook niet in durven rijden![]()
Ik wel, maar ik kan niet rijden.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, zoals die van jou in elkaar zit...... daar zou ik ook niet in durven rijden![]()
Nee tochquote:
Heb ik weer iets stoms gezegd?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Is de Paus een neger?
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Als dat zou kunnen. 5 graden warmer en minder bewolkt graag![]()
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Als dat zou kunnen. 5 graden warmer en minder bewolkt graag![]()
Mel Brooks leeft nog wel wat meer dan mijn meneerquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik vind ze niet eens zo veel verschillen.
Ik zei al tegen TH dat ik in de war was met zijn vrouw.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Mel Brooks leeft nog wel wat meer dan mijn meneer
Jij verkeerde in de veronderstelling dat je met Mel Brooks getrouwd was ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:11 schreef wyccie het volgende:
Ik zei al tegen TH dat ik in de war was met zijn vrouw.![]()
Neehee!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:13 schreef Treinhomo het volgende:
Jij verkeerde in de veronderstelling dat je met Mel Brooks getrouwd was ? [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |