Pluk is onze teckel!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:40 schreef bixister het volgende:
bass-miss mooi compacte buik!
en pm girl ik zie niet zo goed wie/wat pluk is![]()
sugar, leuke kleren & prachtige buik!
Die van ons heeft niets in de gaten,maar kort na zijn komst ben ik ook zwanger geworden, dus hij weet haast niet beter.quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:49 schreef Neuk het volgende:
Buik & Pluk
Die van mij die gromt als ze iets in mijn buik voelt of hoort. In het begin keek ze alleen heel raar naar mijn buik![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:48 schreef Sugar het volgende:
Moonah, nu zien we alleen maar een kikker! Wel erg anoniem!
![]()
ik zie je lekker tochquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:44 schreef Moonah het volgende:
Moonah 'anoniem' 27 weken.
Ik ben heel benieuwd hoe dik ik ben op het eind...![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:52 schreef PM-girl het volgende:
Bij mij zie je van achter ook niet dat er een buik zit.
Nah, speciaal voor jou....quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:03 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Moonah, ik kan jou helaas ook niet zien!![]()
Ik heb een Mac namelijk.. Misschien moet je m uploaden met Photobucket, dan zie ik ze meestal wel !
Je hebt nog steeds een mooi figuurtjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:11 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nah, speciaal voor jou....
http://i101.photobucket.com/albums/m63/moonah68/Moonah27weken.jpg
Haha! Ja, ook mijn avatar is incognito.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
En ik 'verbaas' me er net als PM een beetje over dat je blond bent. Had me ook iemand met donker haar voorgesteld
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:01 schreef Moonah het volgende:
[..]Op een of andere manier is dit een erg grappige zin....
Maar idd, ik ben alleen bij mijn buik en borsten (beetje) dikker geworden.
Ben er eerlijk gezegd wel blij mee...
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
moonah mooie buik
Bedoel je omdat ik eerder ooit heb gezegd dat ik hier niet zou posten?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 22:30 schreef Sugar het volgende:
Moooooooooonah, je valt wel onwijs van je geloof trouwens, he?
![]()
Dat bedoelde ik inderdaad. Je komt op het forum zo stellig en haast principieel over in sommige dingen, dat ik er om moest lachen nu toch een foto te zien hier.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:28 schreef Moonah het volgende:
Bedoel je omdat ik eerder ooit heb gezegd dat ik hier niet zou posten?
Ja, in dat geval ben ik van mijn geloof afgevallen.
De drang naar positieve bevestiging was té groot.
Och, het enige dat écht groot is aan mij is mijn grote bek.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:57 schreef Martineke het volgende:
mooi moonah
en je bent blond (nu dan), en slank, en klein (althans, dat lijkt)ik had me jou lang, groot en donker voorgesteld, stom he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |