Hoezo?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:07 schreef dutchie het volgende:Sjak krijgt een jongentje
Sjak krijgt een jongentje
Wow Belana, wat een buik... En wat hangt ie naar beneden... Tis tijd dat beeb eruitkomt!!quote:Op maandag 3 juli 2006 09:37 schreef Noli. het volgende:
Wauw Belana
Ligt het aan mij of lijkt ie ietsje scheef je buik?
Je buik lijkt op die van mij en je hebt een zwangerschapslijn die tot aan je borst komt. Bakerpraatje weet ik, maar ik ken er toch best veel bij wie het uitkomt. Dusquote:Op zondag 2 juli 2006 22:41 schreef sjak het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
En iedereen bedankt voor de complimentjes, ik vind het vooral enorm groot. En als ik van boven kijk lijkt het nog groter
Ja maar ja, ze kan moeilijk tegen die kleine zeggen dat ie zijn piemeltje maar moet verbergen nu.quote:Op maandag 3 juli 2006 10:43 schreef Belana het volgende:
Ik heb de laatste foto ff een pijltje gezet.. beebje is nooit hoger gekomen dan daaren ja, het is flink ingedaald nu aan het gevoel tussen mijn benen te merken
Ik vind ook dat sjak een jongetjesbuik heeft, maar er worden wel veel jongetjes geboren
Ja dat heb ik ook. En hier word ook een jongentjequote:Op maandag 3 juli 2006 10:45 schreef lcicle het volgende:
Heej wat grappig dat je dat zegt over die zwangerschapslijn Dutchie! Ik had (heb) die ook tot bijna aan de borst. En idd.. een jongetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |