Herkenbaar!!quote:Op maandag 26 juni 2006 08:27 schreef Neuk het volgende:
Mooie pica's Poe en Nana!
Ik zal vandaag ook eens een compilatie plaatsen. Het stomme is dat ik me met zo'n 13-14 wk al echt heel zwanger en dik vond. Als ik die foto's nu terugzie dan denk ik echt 'waar hebben we het hier over?!'Het leek er niet eens op!
quote:Op maandag 26 juni 2006 21:35 schreef dutchie het volgende:
Poemojn, wat heb jij een mooi lijf zeg.
Leuk rokje.
Nana, you're popping out.Oftewel je buik schreeuwt gewoon: Ik wil eruit!
Geniet ervan joh.
Jeetje! wat heb jij al een buik!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:18 schreef beefcake het volgende:
Ik lijk wel zwanger![]()
9 weken en 1 dag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij mij heeft er al een in gezeten he, dat scheelt denk ik. Bij Dylan zag je bij mij ook lang niets.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jeetje! wat heb jij al een buik!Bij mij zie je nog niets bijna!
Dat van die buikspieren die je niet meer kan aanspannen herken ik dan wél weerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:49 schreef beefcake het volgende:
[..]
Bij mij heeft er al een in gezeten he, dat scheelt denk ik. Bij Dylan zag je bij mij ook lang niets.
Meimeltje het lijkt inderdaad stil te staan. Maar wel een mooi buikje, met grappig puntje
foto dan!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jeetje! wat heb jij al een buik!Bij mij zie je nog niets bijna!
Ja Morph heeft ze gemaakt, maar gewoon ff snel met een muur op de achtergrondquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:49 schreef Belana het volgende:
jouw mannetje maakt die mooie foto's he meimeltje
Nog niet zoveel verschil idd, maar het kan zomaar ineens hard gaan
Dat bolletje zat er altijd al, alleen normaal gesproken kon ik hem inhoudenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:06 schreef Rijstebuiltje het volgende:
We gaan weer groeien !!![]()
Netjes dames !
Nou Vivi, gestaag komt er een bolletje opzetten!![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:07 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat bolletje zat er altijd al, alleen normaal gesproken kon ik hem inhouden![]()
Maar goed, waar ik bang voor ben is dat ik met cup "I" ga eindigen
Dat had ik ook. Werd er aan mijn vriend gevraagd of ik zwanger was terwijl we zelf van niets wisten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:16 schreef Vivi het volgende:
Het rare is dat iedereen aan mijn ogen schijnt te zien dat ik zwanger ben
jeutje, 9 weken, zitten er daar geen 2 in stiekemquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:18 schreef beefcake het volgende:
Ik lijk wel zwanger![]()
9 weken en 1 dag:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hee hou even op wil jequote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:29 schreef milagro het volgende:
[..]
jeutje, 9 weken, zitten er daar geen 2 in stiekem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |