Ik woon aan de weg naar Saasveldquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 09:39 schreef wobbel het volgende:
[..]
Ken de weg al prima
Behalve de stroom esch, daar ken ik alleen de weg richting saasveld heel goed (fietste ik regelmatig)
Verder ken ik 't hele centrum al wel, en de rest beetje en zelfs 't industrieterrein al
Fietsenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:36 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik woon aan de weg naar Saasveld.
Maare je gaat regelmatig naar Bruins in Saasveld? (wat doe je anders in Saasveld...)
die zit in Eibergen!quote:Op maandag 26 juni 2006 00:21 schreef markvnl het volgende:
[..]
Ook de cafetaria's worden gerund door Chinezen.
't Heukske...![]()
![]()
uiteraard Snackbar André...net nog eten gehaadl bij de chinees...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:12 schreef Damzkieee het volgende:
Chinezen bij:
Eddy (Netto)
Fons (WitteHuis)
Kwalitaria (StroomEsch)
Welke mis ik nog?>
ALs je goed chinees wil hebben moet je toch naar China Town gaan in Hengelo. Afslag Hengelo-Noord dacht ik.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:01 schreef wobbel het volgende:
[..]
uiteraard Snackbar André...net nog eten gehaadl bij de chinees...
wel aardige chinese jongen![]()
en uiteraard de panda en jasmin garden
Bwhehe ga dan niet vanaf Shell naar Doeland met je auto man, luiwammesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:07 schreef wobbel het volgende:
China Town ken ik wel, is hele goede inderdaad
Enne...jeej, we hebben een Kermis
moest ik net naar de doelland, moet je weer voor 'n miljoen mutsen op de rem omdat ze zo alle kanten op springen
Vanavond eens kijken of ik wat geld win met m'n melbuun lot![]()
Ik ben met de fiets gegaan, bij de Shell langs Andre naar de Bakker, en dan via de Appie (en daar ligt idd een bak zand niet normaal) naar de Doelland toequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Bwhehe ga dan niet vanaf Shell naar Doeland met je auto man, luiwammesMelbuulndagen it is
Ik was trouwens net ook effe in het dorp, ligt een bult zand bij de Appie
Die komt zondag ook welquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:49 schreef Damzkieee het volgende:
Boh vanaf hier naar Denekamp, ben je echt op je achterhoofd gekletterd toen??Trouwens, met de Melbuulndagen moet je je vriendin hierheen halen joh!
Boh nee niet dammen, woon tegenover de tennisbanen van Smash (Borne-West)quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:53 schreef wobbel het volgende:
[..]
Die komt zondag ook wel![]()
Naja, woonde eerst in Rossum, en dan was naar Denekamp met 20 minuutjes gepiept op de fiets...
Nu fiets ik er ongeveer anderhalf uur overach tja, en soms ga ik ook nog met d'r mee zwemmen in Nordhorn, dan heb ik er 65/70 KM opzitten met de fiets als ik weer thuis ben
![]()
Ik heb zin in school, kan ik beetje mensen ontmoeten die ook uit Borne komen![]()
Ik zag ook een Drome busje rijden in Borne....dus er wonen we lmeer nerds![]()
![]()
Waar woont Damzkieee dan? Doe je nog mee met Dammen op de Melbuul'n Dagen dan?
Had ik me HAVO maar afgerond...nee ik moet helaas 3 jaar vertoefen op het ROC (Dikkers gebouw, Industriestraat Hengelo) en daarna kan ik pas aan 't HBO beginnenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:24 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Boh nee niet dammen, woon tegenover de tennisbanen van Smash (Borne-West)
Welke school ga je naartoe dan? Saxion?
Hmm zondequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:40 schreef wobbel het volgende:
[..]
Had ik me HAVO maar afgerond...nee ik moet helaas 3 jaar vertoefen op het ROC (Dikkers gebouw, Industriestraat Hengelo) en daarna kan ik pas aan 't HBO beginnen![]()
Ik weet 't nietquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:43 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hmm zonde![]()
Zijn er niet meer Bornenaren hier?!?!
Nee, jij kon zeker zo van de appie in 1x door of niet?quote:Op zondag 27 augustus 2006 12:19 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zijn er gister of eergister nog mensen naar de tent in Borne geweest (Melbuul'n dagen). Ik allebij de dagen, vond het alleen vrijdag leuker.
Ja kon maar ik hoefde op vrijdag niet tot 9, overige collega's die dat wel moesten zijn in 1 keer doorgegaanquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:29 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, jij kon zeker zo van de appie in 1x door of niet?
Ik wou vandaag eerst wel, maarja regenquote:Op zondag 27 augustus 2006 20:04 schreef wobbel het volgende:
nou, wat was 't gezellig vandaag in 't centrum zeg...poepoe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |