Huillie.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:44 schreef Armageddon het volgende:
eL en Niwa heel snel opkankeren nu!!!!!!!!!!
Ja maar Guus is wel tof(en de laatste Nederlander actief in het WK)quote:Op zondag 25 juni 2006 23:46 schreef zovty het volgende:
Tja, Guus... Da's toch niet helemaal hetzelfde he?
Ga je dan stampen en met deuren slaan?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef Armageddon het volgende:
GUUS de gekste dan maar hè. En alle noobs nu opkankeren voordat ik echt boos ga worden.
Ja, kom maar.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet ik je door een bushokje tiefen of wat?
Ik tel af.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wil je een ban noob? Nog even doorgaan dan.
Merel post hier ook, dus die kom je vanzelf wel tegenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Krijg nou wat! D'n Arma en d'n zovty back! Geweldig!
Arma, hoest met Merel? En is ze nog steeds zo'n schoonheid?
ER!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:12 schreef ElizabethR het volgende:
Krijg nou wat! D'n Arma en d'n zovty back! Geweldig!
Arma, hoest met Merel? En is ze nog steeds zo'n schoonheid?
Je ziet meteen wie een newb is, die "moet" zich nog bewijzen...quote:Op maandag 26 juni 2006 04:25 schreef Q. het volgende:
Oldbies, stelletje nepperds!
Morgenquote:Op maandag 26 juni 2006 07:04 schreef Joene het volgende:
Goeiemorgen deze prachtige maandagmorgen
Jij dus.quote:Op maandag 26 juni 2006 07:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je ziet meteen wie een newb is, die "moet" zich nog bewijzen...
En dat maak je waaruit op??quote:
[el] is okay, homo.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:44 schreef Armageddon het volgende:
eL heel snel opkankeren nu!!!!!!!!!!
Moet ik het spellen voor je?quote:Op maandag 26 juni 2006 07:52 schreef Q. het volgende:
Wat zegt dat?
quote:Op maandag 26 juni 2006 04:25 schreef Q. het volgende:
Oldbies, stelletje nepperds!
Nou ik niet maar wel 19 ofzoquote:Op maandag 26 juni 2006 07:56 schreef Q. het volgende:
Ja, wie is er nou 24 uur per dag wakker?
Crew kloons.quote:Op maandag 26 juni 2006 07:56 schreef Q. het volgende:
Ja, wie is er nou 24 uur per dag wakker?
Nee alleen jijquote:Op maandag 26 juni 2006 08:09 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Hebben jullie overigens een sociaal leven? Ik wel.
Wat moeten we nog, jogy.quote:
Driewerfquote:Op maandag 26 juni 2006 08:27 schreef GI het volgende:
Het is wat he, dat sociale leven van iemand die dermate veel op FOK! zit dat hij zelfs na een paar permbans nog steeds met laffe kutkloons langs komt.
Dat sociale leven van zo'n einselgenger nerdje dat bij mama boven op zolder blijft verkondigen via zijn invoerschermpje dat hij ieder weekend gaaf gaat stappen met zijn vrienden.
Ja in World Of Warcraft kan iedere nerd zijn sociale leven oppeppen tegenwoordig...
WoW kopen?quote:Op maandag 26 juni 2006 08:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat moeten we nog, jogy.
WAT MOETEN WE NU!!!!
Niks mis met World Of warcraft.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:27 schreef GI het volgende:
Ja in World Of Warcraft kan iedere nerd zijn sociale leven oppeppen tegenwoordig...
Heb je een spoorboekje bij de hand?quote:Op maandag 26 juni 2006 08:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat moeten we nog, jogy.
WAT MOETEN WE NU!!!!
Borst vooruit en trots blijven, Jarno. En gewoon mensen uitschelden om het minste en geringste, dat blijkt ook op te luchten.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat moeten we nog, jogy.
WAT MOETEN WE NU!!!!
Dit, dus.quote:
Godverdomme jogy, wat ben je toch ook een trieste en laffe minkukel!quote:Op maandag 26 juni 2006 08:31 schreef jogy het volgende:
[..]
Borst vooruit en trots blijven, Jarno. En gewoon mensen uitschelden om het minste en geringste, dat blijkt ook op te luchten.
Ik las het tussen de regels door ja.quote:
Graag gedaan.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:32 schreef Jarno het volgende:
Hey, je hebt gelijk.
Als ik mijn frustratie richting een willekeurige user probeer te uiten moet je dat niet lezen als het afvallen van een computerprogrammaquote:
Braunn met een goede proxy. Toch ?quote:Op maandag 26 juni 2006 08:34 schreef Jarno het volgende:
Wie is die Roberto_Jacketti dan?
BrauN of Dirktator. Dunno and don't care really.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:34 schreef Jarno het volgende:
Wie is die Roberto_Jacketti dan?
Dribbel_ kan ook nog.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:34 schreef jogy het volgende:
[..]
BrauN of Dirktator. Dunno and don't care really.
Ok. Maar je hebt wel gelijk dat WoW het ideale spel is voor mensen met een EQ zo hoog als de waterstand in de polder.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:34 schreef GI het volgende:
[..]
Als ik mijn frustratie richting een willekeurige user probeer te uiten moet je dat niet lezen als het afvallen van een computerprogramma
quote:Op maandag 26 juni 2006 08:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok. Maar je hebt wel gelijk dat WoW het ideale spel is voor mensen met een EQ zo hoog als de waterstand in de polder.
Ach die komen en die gaan, sommige hangen langer rond en dan zijn ze oldbies.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:35 schreef Jarno het volgende:
Braun.. Over zelfoverschattende kutnewbie's gesproken zeg.
Ik was er ook bijna in gebleven eerlijk gezegd. Maar gelukkig, de here zijt geprezen, werd het na een paar maanden toch saai voor me en kon ik het niet meer opbrengen om in te loggen. Sindsdien is mijn sociale leven weer om vrolijk van te worden. Het hele ONZ-moderator gedoe buiten beschouwing gelaten uiteraard.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:37 schreef GI het volgende:
[..], Het is gewoon DE reden voor sommige nerds om nooit meer buiten te komen
Ga nou niet bijdehand lopen doen. Niet nu, hé?quote:Op maandag 26 juni 2006 08:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ach die komen en die gaan, sommige hangen langer rond en dan zijn ze oldbies.![]()
Ik denk dat het echt gewoon een mooie vluchtplek is voor mensen die door wat voor reden dan ook een reden zoeken om niet meer met het harde leven in de buitenwereld om te gaan. Dingen in WoW zijn allemaal net wat makkelijker te verwerken en niemand zal je pakken op je onzekere of verveelde of depressieve of misschien zelfs gewoon verslaafde persoonlijkheid. Een vluchplek waar niemand de duidelijke tekenen van een kreet om hulp kan zien en je ziet als dat gave persoon met zo ontzettend veel ervaring en het ontzettend hoge level.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik was er ook bijna in gebleven eerlijk gezegd. Maar gelukkig, de here zijt geprezen, werd het na een paar maanden toch saai voor me en kon ik het niet meer opbrengen om in te loggen. Sindsdien is mijn sociale leven weer om vrolijk van te worden. Het hele ONZ-moderator gedoe buiten beschouwing gelaten uiteraard.
Ik vind het altijd een beetje lachwekkend als WoW-nerds het over het harde buitenleven hebben, met hun studiebeurs, veilig bij papa en mama thuis midden in de Vinex wijk en geld genoeg voor een XBOX en PS2.quote:
Ok ik zoek wat andere topics.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ga nou niet bijdehand lopen doen. Niet nu, hé?
Hmpf.quote:
Zou yppy meewerken ?quote:Op maandag 26 juni 2006 08:44 schreef Jarno het volgende:
Misschien moeten we onze frustratie er hard uit neuken, mb.
Nou ja, ik denk dat het leven van een pukkelige nerd in een Vinexwijk nog redelijk hard kan zijn. Ik weet dat de sociale druk voor een ghettokindje een veel minder groot probleem is en dat de kindjes in Irak het nog veel moeilijker hebben. Maar de druk van de weirdo nerd zijn in een land met de normen en waarden als een land als Amerika zouden mij denk ik ook richting WoW duwenquote:Op maandag 26 juni 2006 08:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje lachwekkend als WoW-nerds het over het harde buitenleven hebben, met hun studiebeurs, veilig bij papa en mama thuis midden in de Vinex wijk en geld genoeg voor een XBOX en PS2.
Bier drinken.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:28 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat moeten we nog, jogy.
WAT MOETEN WE NU!!!!
Ohja!quote:
Maul halten!quote:Op maandag 26 juni 2006 08:55 schreef Q. het volgende:
Ik vind het toch wel jammer dat ik juist vandaag ziek ben en niet al die chagerijnige mensen in de trein kan zien en dat ik niet zelf alle oranje kutversieringen weg kan halen op het werk.
Ja je zou ze haast zelf eraf gaan halen nuquote:Op maandag 26 juni 2006 08:55 schreef Q. het volgende:
Ik vind het toch wel jammer dat ik juist vandaag ziek ben en niet al die chagerijnige mensen in de trein kan zien en dat ik niet zelf alle oranje kutversieringen weg kan halen op het werk.
Morgen zijn ze natuurlijk al weg. Het was echt oranje!quote:Op maandag 26 juni 2006 08:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja je zou ze haast zelf eraf gaan halen nu![]()
Hehe, inderdaad, er zitten een hele reut sociaal gefrustreerde mensen in dat spel en dat is gewoon heerlijk om te zien.quote:Op maandag 26 juni 2006 08:43 schreef GI het volgende:
[..]
Ik denk dat het echt gewoon een mooie vluchtplek is voor mensen die door wat voor reden dan ook een reden zoeken om niet meer met het harde leven in de buitenwereld om te gaan. Dingen in WoW zijn allemaal net wat makkelijker te verwerken en niemand zal je pakken op je onzekere of verveelde of depressieve of misschien zelfs gewoon verslaafde persoonlijkheid. Een vluchplek waar niemand de duidelijke tekenen van een kreet om hulp kan zien en je ziet als dat gave persoon met zo ontzettend veel ervaring en het ontzettend hoge level.
Let wel, het kan ook gewoon een leuk spelletje zijn.
quote:Op maandag 26 juni 2006 09:05 schreef Q. het volgende:
Whehehe. Ik ga geen vrienden maken hier. Tof.
Ach, iig heb je meer geslapen dan vrijdag ?quote:Op maandag 26 juni 2006 09:13 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Denk ik lekker uit te kunnen slapen, staan ze om half 8 al voor de deur om de keuken op te meten... pfff
Hoiquote:Op maandag 26 juni 2006 09:19 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil vandaag geen kik horen. Begrepen!?
Check.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:19 schreef Armageddon het volgende:
Neucken ouwe , Neucken moet je.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:19 schreef Armageddon het volgende:
Nee nog niet...quote:Op maandag 26 juni 2006 09:20 schreef jogy het volgende:
Heb je al een onverklaarbare hunkering naar zure bommen met slagroom, LKM?
Jawel, maar wie staat er nou 's morgens om half 8 al bij iemand voor de deur zeg... had ze pas rond 11 uur verwacht...quote:Op maandag 26 juni 2006 09:14 schreef GI het volgende:
[..]
Ach, iig heb je meer geslapen dan vrijdag ?
Mijn keukenboer was er om 7:15 voor het plaatsen. En de Electricien was er zelfs als om 6.30quote:Op maandag 26 juni 2006 09:32 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Jawel, maar wie staat er nou 's morgens om half 8 al bij iemand voor de deur zeg... had ze pas rond 11 uur verwacht...
Mn vader doet altijd alles zelf, maar het keukenblad is verkeerd...quote:Op maandag 26 juni 2006 09:33 schreef GI het volgende:
[..]
Mijn keukenboer was er om 7:15 voor het plaatsen. En de Electricien was er zelfs als om 6.30.
Niet vandaag, maar toen ik nog erg fanatiek aan het verbouwen was
zo laat? Ik was om 5.15 uur alweer uit mijn nestquote:Op maandag 26 juni 2006 09:32 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
Jawel, maar wie staat er nou 's morgens om half 8 al bij iemand voor de deur zeg... had ze pas rond 11 uur verwacht...
zin om dingen kapot te gooien? Ik ook! samen doen?quote:Op maandag 26 juni 2006 09:19 schreef Armageddon het volgende:
Nog steeds dezelfde? Damn wat degelijk.quote:Op maandag 26 juni 2006 09:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Schoonmoe!! Heb je nog wat gesloopt gister?
4:50 hierquote:Op maandag 26 juni 2006 09:36 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zo laat? Ik was om 5.15 uur alweer uit mijn nest
Niet gesloopt maar wel verbouwdquote:Op maandag 26 juni 2006 09:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Schoonmoe!! Heb je nog wat gesloopt gister?
Zagen ze je niet staan ofzo?quote:Op maandag 26 juni 2006 09:52 schreef scarefreak het volgende:
Ik ben vandaag echt hees
Last van me poot aangezien ik teveel tegen de bar aan heb lopen schoppen
en last van me pols door het slaan op de bar
Ik maar schoppen en maar slaan, maar niemand die me wou helpenquote:
Kom zo naar je toe. Arena toch?quote:Op maandag 26 juni 2006 09:37 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zin om dingen kapot te gooien? Ik ook! samen doen?
Gaaf! *kan niet wachten*quote:Op maandag 26 juni 2006 10:10 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Ja laten we de Arena gaan verbouwen!
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:19 schreef Armageddon het volgende:
miss ik heb vrijdag gedroomd dat we een relatie hadden!![]()
kom je ook naar de Arena om hem te slopen?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:18 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen.. Als is er niets goeds aan..
Mja wel mn frustraties dr uitgeneukt...
Dan nog
Inderdaad!quote:Op maandag 26 juni 2006 10:18 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen.. Als is er niets goeds aan..
Mja wel mn frustraties dr uitgeneukt...
Dan nog
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:34 schreef miss_bleu het volgende:
arma! [PAINT] Portugal Foto Fuck hier de frustatie van je af cooool topic
amenquote:
Fado in je reet!quote:Op maandag 26 juni 2006 10:47 schreef Armageddon het volgende:
FIGO FIGO JE MOEDER IS EEN HOER!!!
Meeste huishoudelijk geweld komt altijd voor na uitschakeling van Ned-Elftalquote:Op maandag 26 juni 2006 10:57 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb me toch een partij zin om te neuken in ene!
quote:Op maandag 26 juni 2006 10:58 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Meeste huishoudelijk geweld komt altijd voor na uitschakeling van Ned-Elftal
Dan ben ik blij dat ze hebben verlorenquote:Op maandag 26 juni 2006 11:05 schreef Jarno het volgende:
En ik wilde de kleine nog wel Marco noemen als het een jongetje werd.
Noem je hem nu Scolari?quote:Op maandag 26 juni 2006 11:05 schreef Jarno het volgende:
En ik wilde de kleine nog wel Marco noemen als het een jongetje werd.
Gisteravond om plus minus 10 voor 23.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:07 schreef scarefreak het volgende:
Wanneer moet ik nou die vlaggetjes voor me huis weg halen?
Aightquote:
Of heb je argentijnse dan wel portugese vlaggetjes ?quote:
Hangen laten !quote:Op maandag 26 juni 2006 11:11 schreef scarefreak het volgende:
Duitse flag, zo'n rooie met een raar zwart windowslogo achtig iets geval dingus
quote:marlindeliefste@hotmail.com zegt:
dat meen je nie
tis maar een spelletje tog?
Armageddon zegt:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
www.kleenex.comquote:Op zondag 25 juni 2006 23:48 schreef Armageddon het volgende:
GUUS de gekste dan maar hè. En alle noobs nu opkankeren voordat ik echt boos ga worden.
quote:Dit is het menu van maandag 19 tot en met vrijdag 23 juni
MAANDAG
Portugese tomaten soep
Vermicellie soep
Kroket
Snack v/d dag
Saucijzen broodje
1. Luxe bol met forel
2. Luxe bol met gerookte kip
Tering.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:26 schreef miss_bleu het volgende:
het menu vandaag hier in de kantine
[..]
Inderdaad! OORLOG IS HET!quote:Op maandag 26 juni 2006 11:25 schreef Jarno het volgende:
HET IS GVD HELEMAAL NIET MAAR EEN SPELLETJE!!!!!!
Hoe bedenk je het.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:26 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Gooien er mee!quote:Op maandag 26 juni 2006 11:26 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Oh shit, dat is echt brilljant...quote:Op maandag 26 juni 2006 11:26 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
OPHOEREN KUTKIND!quote:Op maandag 26 juni 2006 11:30 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
Oh shit, dat is echt brilljant...![]()
STFU!!!quote:
Mja ach. Je bent van de straat he?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ha J.
Ook weer lekker begonnen aan deze fijne werkweek?
Zoek een bushokje en ren er op hoge snelheid op af om vervolgens vergeten af te remmen.quote:
Ook fijn dat de helft van mijn collegea Duits zijn.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:10 schreef Jarno het volgende:
Mja ach. Je bent van de straat he?
Do is der Bahnhof!quote:Op maandag 26 juni 2006 12:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ook fijn dat de helft van mijn collegea Duits zijn.
ES IST KRIEG HIER!
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Immer geradeaus!
EN WE ZITTEN BIJ DE HAVEN, DUS DAN LOPE ZE ZO DE ZEE IN,
,
,
!!!!!!!!!111eins11.
Loempia !quote:Op maandag 26 juni 2006 12:23 schreef Jarno het volgende:
Lunsj.
werkze!quote:Op maandag 26 juni 2006 12:36 schreef Logician het volgende:
[..]
jij gek jij
en op naar het werk maar weer![]()
Staan geen bushokjes meer overeind.. Vraag me toch af hoe dat komt..quote:Op maandag 26 juni 2006 12:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zoek een bushokje en ren er op hoge snelheid op af om vervolgens vergeten af te remmen.
pak je tomtom, voer in viaduct A2 rij daarheen. Ga er boven op staan en laat jezelf eens naar beneden flikkeren ipv bakstenenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:39 schreef flapdrolletje het volgende:
[..]
Staan geen bushokjes meer overeind.. Vraag me toch af hoe dat komt..![]()
ieuw eiersaladequote:Op maandag 26 juni 2006 12:43 schreef miss_bleu het volgende:
heb net een tijgerbol op met eiersalade...
Oh lekker met zeezoutquote:Op maandag 26 juni 2006 12:43 schreef miss_bleu het volgende:
heb net een tijgerbol op met eiersalade...
Niet meer dan terecht natuurlijk.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:46 schreef Armageddon het volgende:
Ze hebben in Irak ook gehoord van het verlies van Nederland. 5 russen het hoofd afgehakt.
Ijm wit sjoe men.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:45 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb besloten om vandaag geen kudt uit te voeren.
Das ook alleen voor mannen bedoeld, vrouwen hebben geen eiwit aanvulling nodigquote:
Fixedquote:Op maandag 26 juni 2006 13:10 schreef Jarno het volgende:
Ik heb geeneens zin om me pikkie te vinden.
Hou je bek, kruip in een hoekje en vergeet adem te halen.quote:
Overspelen dus.quote:Vier rode kaarten en een karrevracht vol gele kaarten stonden op het wedstrijdformulier van de Russische scheidsrechter Valentin Ivanov na afloop van de wedstrijd tussen Nederland en Portugal.
De voorzitter van de wereldvoetbalbond FIFA, Sepp Blatter, was na afloop van het duel niet te spreken over het handelen van de scheidsrechter.
“Ik meen dat de scheidsrechter niet van het zelfde niveau was als de spelers. Het was een wedstrijd vol emotie, met groot drama in de slotfase. Het was een spektakelstuk. De scheidsrechter voelde dat niet aan en floot niet consequent.''
sLogisch.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:12 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hou je bek, kruip in een hoekje en vergeet adem te halen.
DONDER.quote:
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nog maar 1 uur en 50 minuten.
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
maar
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:39 schreef jogy het volgende:
Denk aan je kindje en je hoogzwangere vrouw. En je katjes.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:41 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat ik straks echt moet nadenken of ik nou ín die trein ga stappen, of ervoor.
Zit je me nou te pushen richting de laatste optie of wat?!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Denk aan je kindje en je hoogzwangere vrouw. En je katjes.
Whehehe.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zit je me nou te pushen richting de laatste optie of wat?!
Je kunt er ook óp. Dat lijkt me best leuk voor een keer.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:41 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat ik straks echt moet nadenken of ik nou ín die trein ga stappen, of ervoor.
Ah, toen draaide ik me nog twee keer om.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:43 schreef jogy het volgende:
Maar wel om 7 uur begonnen.
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:46 schreef GI het volgende:
Das simpel.
Op zolder is ze hoog zwanger.
In de kelder is ze laag zwanger.
Je gooit die koter toch niet in een kamer zonder licht, jij kinderbeul!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:44 schreef Jarno het volgende:
Vanaf wanneer ben je eigenlijk 'hoogzwanger'? Dat klinkt wel erg heftig opeens namelijk. Als in, confronterend. Dat, en de lamp hangt nog niet in de babykamer.!!!!!
Je kan ook je eigen forum beginnenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:47 schreef Jarno het volgende:
Zeg, als jullie die n00bz0rz hier niet weghouden loop ik straks nog tegen een ban aan hoor.
Ik durf het haast niet te zeggen, maar, maar, maar... er moet ook nog een kapstokje opgehangen worden!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
Je gooit die koter toch niet in een kamer zonder licht, jij kinderbeul!![]()
!
![]()
!!
! De trauma's die ze eraan kunnen overhouden, in bed plassen tot z'n 20ste levensjaar, pleinvrees en een natuurlijke aanleg tot psychoses. Je vrouw geeft zeker ook geen borstvoeding
![]()
!
Ik bedoel, een kapstokje! Dat heeft -ie de eerstkomende paar jaar heulegaar niet nodig!quote:Op maandag 26 juni 2006 13:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik durf het haast niet te zeggen, maar, maar, maar... er moet ook nog een kapstokje opgehangen worden!.
Neuken.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:49 schreef Joene het volgende:
einszweidreiroflolcopternoobzorz.
Ah. Een kloon.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je kan ook je eigen forum beginnen
Oh nee dat heb je al is gedaan![]()
'Maar het staat zo schattig, dat kleine jasje aan de kapstop met die kleine schoentjes eronder en een klein mutsje'.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:49 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik bedoel, een kapstokje! Dat heeft -ie de eerstkomende paar jaar heulegaar niet nodig!.
Whehe, je zei mutsje.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:51 schreef jogy het volgende:
[..]
'Maar het staat zo schattig, dat kleine jasje aan de kapstop met die kleine schoentjes eronder en een klein mutsje'.
quote:Op maandag 26 juni 2006 13:41 schreef Jarno het volgende:
Nee hoor goed geheugen en 2e acountquote:
Waar is miss_bleu eigenlijk heen?quote:
Ah, ditkeer betaal jíj?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:54 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb twee kaartjes voor het zwembad!
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hoor goed geheugen en 2e acount![]()
Ik verdomme dagen zitten klikken toen
met dat welkomsscherm
Vrouwen met temperament zijn cheyl.quote:
De openingspagina op de website toen met zoveel dagen nogquote:
Ah, in mijn gedachten was je al, gekleedt in een kort rokje met visnetkousjes aan en een moker in de hand het beton van de Arena aan het wegslaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |