Helemaal niet slecht qua licht en DOF en zo, al had je natuurlijk zelf al bedacht dat de diertjes (de marmotten en de mangoest) beter naar jou kunnen kijken dan de andere kant op.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:00 schreef Debsterr het volgende:
Vandaag heb ik voor het eerst serieus gefotografeerd. Omdat ik dat wel erg leuk vond, heb ik m'n "beste" foto's bij elkaar gezocht en bewerkt. Nu zou ik graag bruikbaar commentaar willen, en dat moet vast wel lukken hier.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat ik het toevallig wel tof vinden als ze juist niet naar me kijkenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Helemaal niet slecht qua licht en DOF en zo, al had je natuurlijk zelf al bedacht dat de diertjes (de marmotten en de mangoest) beter naar jou kunnen kijken dan de andere kant op.
De tijger en de giraffe zijn leuk om te bekijken. De olifanten staan mij iets te veel links in de onderste hoek, misschien dat je al croppend daar wat meer van kunt maken.
De lelie vind ik wel helemaal af, daar zou ik niks meer aan veranderen.
Die giraffe is inderdaad een beetje vreemdquote:Op zondag 25 juni 2006 23:21 schreef Xilantof het volgende:
Bij foto 9 krijg ik van die crazy ideeën... Een gestoorde giraffe.
"hoi, ik lik een muur"
Verder lijkt het scherptepunt soms net ff verkeerd te liggen (1, 4 en 6)
Verder is het wel jammer dat de beesten je net niet aankijken. maarja daar doe je ook zo weinig aan.
Waarom heb je deze nou niet gelijk gepost? Dan had ik je voorgedragen als newbie van de maand!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:34 schreef Debsterr het volgende:
Mensen, ik heb al wat commentaar gehad waar ik zeker wat mee kan, maar hoe meer hoe beter![]()
.
En dan post ik nog eens wat foto's erbij
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je ook nog verbeterpuntjes voor mequote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Waarom heb je deze nou niet gelijk gepost? Dan had ik je voorgedragen als newbie van de maand!
11 en 12 vind ik prachtig. Goed gekeken hoe je ze fotografeert (schone achtergrond), ik zou zo geloven dat je ze ergens in de Alpen gemaakt hebt.
13: De olifantjes wat minder, maar dat komt voornamelijk omdat ik olifanten niet zo geweldig vind, met de foto op zich is niks mis.
14: je beste tijgershot tot nu toe imho. Het beest is mooi scherp (vooral de snorharen!), en de achtergrond mooi uit focus.
15 en 16: Mooie mangoesten. Vooral de eerste, omdat je het voor elkaar hebt gekregen om de foto zeer nabij te laten lijken, terwijl het diertje je toch totaal lijkt te negeren.
17 Ik twijfelde even: is dit een tropische kikkerachtige, of een krokodil? Het laatste dus, maar juist het feit dat je twee keer moet kijken maakt het voor mij een leuke plaat.
Ik heb er geen linkjes naar, als je wil mag je me altijd mailen, dan kan ik je wat sturen of eventueel dan even uploadenquote:Op dinsdag 4 juli 2006 13:21 schreef buzzer het volgende:
kun je ook linkjes maken naar de grote afbeeldingen, er zitten er wel een paar tussen die ik als achtergrond wil gebruiken.
Mooie foto's hoor !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |