Gelukkig maarquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Families worden sowieso bij elkaar geplaatst.
Dumpen!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:55 schreef Conflict het volgende:
- Cavia
- Koeien wc
- Winnie de Pooh gang
- Wuppieopvang
quote:Betreft: Megawup en wuppies Opvangcentrum, het AWO Inbox
Fam Baars
<b.baars4@chello.nl> to hetawo
More options 12:03 pm (40 minutes ago)
Hallo heeft u het over die gewone wuppen van de albert heijn of heeft u het
over katten
Met vriendelijke groet
Michelle
Jij loopt rond met een gezichtje op je knie.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:55 schreef Conflict het volgende:
- Cavia
- Koeien wc
- Winnie de Pooh gang
- Wuppieopvang
Hoe wist je dat ik toevallig net een BOC heb opgezet?quote:
Biancavia je hebt tóch gebeld!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
Umm, ik luisterde gisteren radio en daar hoorde ik iemand over een opvangcentrum voor afgedankte wuppies. Ging dat over dit topic?
Wellicht door de advertentie op marktplaats.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:05 schreef MarkzMan_X het volgende:
Umm, ik luisterde gisteren radio en daar hoorde ik iemand over een opvangcentrum voor afgedankte wuppies. Ging dat over dit topic?
Oh, wat flauw zeg.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:10 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ah, nou hoe dan ook. Gisteren was er een gesprek tussen een radiopresentator (geen flauw idee welk station) en een beller. De beller in kwestie, een dame, kreeg van de radiopresentator de opdracht (?) om een AWO (:-)) op te zetten.
Hilarisch natuurlijk. Die presentator moet in dit topic hebben gekeken, kán niet anders.
Dan had je een bommelding gedaan namens het WuppieBevrijdingsFront?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh, wat flauw zeg.
Jammer dat je niet meer weet welk station het was.
Sorry, de wuppen worden voorlopig nog niet ter adoptie gesteld.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:16 schreef Spookje81 het volgende:
Biancavia lees je over mij heen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some weasel took the cork out of my lunch...
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:29 schreef Adfundum het volgende:
pssst, Biancavia. Niet verder vertellen maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/codering]Ja, die met de ballen in de bek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some weasel took the cork out of my lunch...
Er is een ziekenboeg met deskundig personeel aanwezig.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:10 schreef imported_sphinx het volgende:
heb je ook een medische afdeling voor wuppies met ernstige brandwonden?![]()
()
Waarom heb ik het idee dat die ziekenboeg vooral dient om gemartelde wuppies weer op te lappen?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:15 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Er is een ziekenboeg met deskundig personeel aanwezig.
hebben ze bij het AWO nog vakantiebaantjes over eigenlijk? ik heb er nog steeds geenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:15 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Er is een ziekenboeg met deskundig personeel aanwezig.
door dequote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:16 schreef gronk het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat die ziekenboeg vooral dient om gemartelde wuppies weer op te lappen?![]()
Allemaal vrijwilligerswerk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:16 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hebben ze bij het AWO nog vakantiebaantjes over eigenlijk? ik heb er nog steeds geen![]()
Nee, die heeft het met een mens gedaan.quote:
Getsie, wat is dat?quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:50 schreef Thomper het volgende:
Is dit dan typisch Wuppenvoer?
[afbeelding]
quote:Wuppen- opvangcentrum Inbox
> to hetAWO
More options 1:47 pm(35 minutes ago)
Geachte mijnheer/ mevrouw,
Naar aanleiding van uw advertentie op marktplaats, stuur ik u deze mail.
Fresh Fm is een regionale radiozender, er wordt voornamelijk dance- muziek
gedraaid. 's morgens tussen 7 en 10 is er altijd de ochtendshow, wake up
fresh. De presentatoren van dit programma zetten zich graag in voor goede
doelen, daarom lijkt het ons erg leuk om een kort gesprek te voeren tijdens
de show over het AWO. Daarom de logische vraag of dit mogelijk is? Wij zijn
zeer begaan met het lot van afgedankte wuppies en willen dus aandacht
besteden aan het feit dat er nu eindelijk een echt opvangcentrum is
opgericht.
De show wordt gedeeltelijk vandaag opgenomen, vanaf 16.00 uur. Zou u uw
telefoonnummer willen sturen naar dit adres, zodat wij u kunnen bellen?
Bij voorbaat dank!
Met vriendelijke groet,
Amber Witteman- Fresh FM
Ik heb vandaag de eerste serieuze email van iemand ontvangen die echt zijn 4 kleine wuppies langs wil komen brengen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:21 schreef imported_sphinx het volgende:
heb je nou eigenlijk al echt wuppies opgevangen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |