Bang zijn voor het onweer en voor ieder wissewasje de auto pakken.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:21 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Eikels! Wat doen jullie op mijn weg?
Ik denk dat al die andere mensen dezelfde gedachte hadden als jij.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:21 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik reed net over de snelweg naar huis. Je zou verwachten dat tijdens zo'n *ahum* belangrijke wedstrijd heel nederland aan het beeldscherm gekluisterd zit. Niet dus! Ik heb hele stukken niet harder dan 80 kunnen rijden. Eikels! Wat doen jullie op mijn weg?
Kooi van Faraday, maar dan kan je toch ook voor je huis blijven staan?quote:Op zondag 25 juni 2006 22:23 schreef Blivox het volgende:
[..]
Bang zijn voor het onweer en voor ieder wissewasje de auto pakken.
rijden?quote:Op zondag 25 juni 2006 22:21 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Ik reed net over de snelweg naar huis. Je zou verwachten dat tijdens zo'n *ahum* belangrijke wedstrijd heel nederland aan het beeldscherm gekluisterd zit. Niet dus! Ik heb hele stukken niet harder dan 80 kunnen rijden. Eikels! Wat doen jullie op mijn weg?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |