abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39220311

Welkom in de Feedback voor Onzin voor je Leven,

Hier zullen de volgende mods antwoord geven op al uw prangende vragen:

Bupatih

Jogy

NJ

Snakey

Stofje

Hoe gek het ook moge klinken, wij mods zijn ook mensen . En mensen vinden het over het algemeen tof als ze een beetje fatsoenlijk aangesproken worden. Als je "Hee, kutmod" zegt, betekent dus niet automatisch dat we dan ook FeedBack geven over het gebeurde. Een goed onderbouwde vraag en/of een fatsoenlijke uitleg wordt hoe dan ook wél beantwoord.

ONZ-FB ontaardt regelmatig in SC. Dat is niet erg, we doen er zelfs graag aan mee, zolang het binnen de perken blijft. We zouden dus ineens eventueel in kunnen grijpen, hoe onterecht dat dan ook in jouw ogen is.

Oh, en dan nog wat:
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende: Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.

They are the few, the proud, the able.
Respect, Je weet.

Deze OP is hier te vinden.
pi_39220618
Wat is het rustig op Fok!
  zondag 25 juni 2006 @ 21:54:56 #3
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_39226110
quote:
Op zondag 25 juni 2006 21:10 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat is het rustig op Fok!
Iedereen is was op parkpop
pi_39227541
Stofje moet jij het boeiend vinden om een topic open te houden?
Tering al die schijtrommel die geopend wordt is ok, en zoiets gaat meteen dicht terwijl dat toch humor is.
LOL
JOHNNY HEITINGA
pi_39227620
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:08 schreef Camplo het volgende:
Stofje moet jij het boeiend vinden om een topic open te houden?
Tering al die schijtrommel die geopend wordt is ok, en zoiets gaat meteen dicht terwijl dat toch humor is.
LOL
Geen idee over welk topic je het hebt en ik heb ook helemaal geen zin om FB te geven nu . Lullig he, kom ik m'n taken even niet na
pi_39227696
Ah, toch voor de gein gekeken en guess what: Prima slotje. Kuttopic.
pi_39228459
Stofje, het is wel schokkend te moeten constateren dat iemand met zón, ja, rustige, kalme nickname, waarbij nare verbale uitspattingen wel het laatste is waar je dan aan denkt, het woord kut gebruikt. . Dat ís nogal wat! Stom, naar of waardeloos had ook gekund.
pi_39228834
Hij doet ook maar ze werk, @ Waxxer
JOHNNY HEITINGA
pi_39228966
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:17 schreef Waxxer het volgende:
Stofje, het is wel schokkend te moeten constateren dat iemand met zón, ja, rustige, kalme nickname, waarbij nare verbale uitspattingen wel het laatste is waar je dan aan denkt, het woord kut gebruikt. . Dat ís nogal wat! Stom, naar of waardeloos had ook gekund.
! Nu je het zegt, ik schrik er zelf ook van. Poeh, dan hebben "de jongens" me toch wel diep geraakt, zojuist.
pi_39229804
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:22 schreef Camplo het volgende:
Hij doet ook maar ze werk, @ Waxxer

Stofje en "kut", "klote", "godverrrrredomme" en alles wat erop lijkt valt gewoon niet te rijmen!
pi_39229961
Geen idee.
TERINGFIGO met ze muil verdwijn van me tv. Kan er zo een KLB topic over openen!
JOHNNY HEITINGA
pi_39230043
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:23 schreef Stofje het volgende:

[..]

! Nu je het zegt, ik schrik er zelf ook van. Poeh, dan hebben "de jongens" me toch wel diep geraakt, zojuist.
Jaaaa daarom. . We vergeten het gewoon man.

Stof erover! Kan het me goed voorstellen hoor, het is ook niet zomaar iets wat er net is gebeurd, en dan al die topics die je dan moet bekijken, beoordelen en vaak zelfs sluiten, dan houd je het ook gewoon eventjes niet vol natuurlijk. Dan verlies je gewoon een beetje de controle.
pi_39230210
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:34 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Jaaaa daarom. . We vergeten het gewoon man.

Stof erover! Kan het me goed voorstellen hoor, het is ook niet zomaar iets wat er net is gebeurd, en dan al die topics die je dan moet bekijken, beoordelen en vaak zelfs sluiten, dan houd je het ook gewoon eventjes niet vol natuurlijk. Dan verlies je gewoon een beetje de controle.
De spijker op z'n kop! Je hebt helemaal gelijk. Zulke woorden zijn gewoon niet goed. Ik delete ze uit mijn systeem. Sorry voor diegenen die gekwetst zijn door gedane uitspraken met een scheldwoord erin .
  zondag 25 juni 2006 @ 23:37:14 #15
3185 Adelante
To let it go now
pi_39230270
waxxer, de man van weinig woorden

stofje, de man van.... uhm jah...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_39230470
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:36 schreef Stofje het volgende:

[..]

De spijker op z'n kop! Je hebt helemaal gelijk. Zulke woorden zijn gewoon niet goed. Ik delete ze uit mijn systeem. Sorry voor diegenen die gekwetst zijn door gedane uitspraken met een scheldwoord erin .
Ja joh, maar soms moet je natuurlijk wel! Je hebt nu eenmaal van die users die zichzelf verliezen en dan zo doen! Dan kun je niks anders dan in hún taal te spreken. Dat maakt écht niet uit, hoor! Kom op, rug recht, borst vooruit, kin omhoog!
pi_39230616
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:39 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ja joh, maar soms moet je natuurlijk wel! Je hebt nu eenmaal van die users die zichzelf verliezen en dan zo doen! Dan kun je niks anders dan in hún taal te spreken. Dat maakt écht niet uit, hoor! Kom op, rug recht, borst vooruit, kin omhoog!
Ik voelde liefde. Begrip. Een arm op m'n schouder. Dit betekent heel veel voor me. Echt waar.
pi_39230622
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:37 schreef Adelante het volgende:
waxxer, de man van weinig woorden

stofje, de man van.... uhm jah...
Ja naja ik heb moeite me te uiten, dus ik zeg nooit zoveel

En Stofje is de man van orde, de man van de handhaving.

Toch?
pi_39230944
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef Stofje het volgende:

[..]

Ik voelde liefde. Begrip. Een arm op m'n schouder. Dit betekent heel veel voor me. Echt waar.
Ja maar wat wil je, als mod van ONZ héb je nogal een taak! Je doet het hartstikke goed.
  zondag 25 juni 2006 @ 23:45:34 #20
3185 Adelante
To let it go now
pi_39231029
get a room

"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_39231221
quote:
Op zondag 25 juni 2006 23:44 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Ja maar wat wil je, als mod van ONZ héb je nogal een taak! Je doet het hartstikke goed.
Deze user krijgt een positieve note.
pi_39231401
Kutmouse
Ik delete gewoon een heel topic .
  † In Memoriam † zondag 25 juni 2006 @ 23:55:26 #23
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_39231883
Stof, waarom tyf je deze op slot, Dit krijg je er van! en laat je vervolgens Ook mijn toetsenbord haat figo open ?
pi_39232180
Ja Stofje, dat zou ik ook weleens willen weten. Dat geouwehoer telkens
  † In Memoriam † zondag 25 juni 2006 @ 23:59:38 #25
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_39232250
Er wordt nu ook gewoon volop in gescholden met wat mij betreft banwaardige teksten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')