Respect, Je weet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende: Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Geen idee over welk topic je het hebt en ik heb ook helemaal geen zin om FB te geven nuquote:Op zondag 25 juni 2006 23:08 schreef Camplo het volgende:
Stofje moet jij het boeiend vinden om een topic open te houden?
Tering al die schijtrommel die geopend wordt is ok, en zoiets gaat meteen dicht terwijl dat toch humor is.
LOL
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:17 schreef Waxxer het volgende:
Stofje, het is wel schokkend te moeten constateren dat iemand met zón, ja, rustige, kalme nickname, waarbij nare verbale uitspattingen wel het laatste is waar je dan aan denkt, het woord kut gebruikt.. Dat ís nogal wat!
Stom, naar of waardeloos had ook gekund.
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:22 schreef Camplo het volgende:
Hij doet ook maar ze werk, @ Waxxer
Jaaaa daarom.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:23 schreef Stofje het volgende:
[..]! Nu je het zegt, ik schrik er zelf ook van. Poeh, dan hebben "de jongens" me toch wel diep geraakt, zojuist.
De spijker op z'n kop! Je hebt helemaal gelijk. Zulke woorden zijn gewoon niet goed. Ik delete ze uit mijn systeem. Sorry voor diegenen die gekwetst zijn door gedane uitspraken met een scheldwoord erinquote:Op zondag 25 juni 2006 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaa daarom.. We vergeten het gewoon man.
![]()
Stof erover!Kan het me goed voorstellen hoor, het is ook niet zomaar iets wat er net is gebeurd, en dan al die topics die je dan moet bekijken, beoordelen en vaak zelfs sluiten, dan houd je het ook gewoon eventjes niet vol natuurlijk. Dan verlies je gewoon een beetje de controle.
Ja joh, maar soms moet je natuurlijk wel!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:36 schreef Stofje het volgende:
[..]
De spijker op z'n kop! Je hebt helemaal gelijk. Zulke woorden zijn gewoon niet goed. Ik delete ze uit mijn systeem. Sorry voor diegenen die gekwetst zijn door gedane uitspraken met een scheldwoord erin.
quote:Op zondag 25 juni 2006 23:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja joh, maar soms moet je natuurlijk wel!Je hebt nu eenmaal van die users die zichzelf verliezen en dan zo doen! Dan kun je niks anders dan in hún taal te spreken. Dat maakt écht niet uit, hoor! Kom op, rug recht, borst vooruit, kin omhoog!
![]()
Ja naja ik heb moeite me te uiten, dus ik zeg nooit zoveelquote:Op zondag 25 juni 2006 23:37 schreef Adelante het volgende:
waxxer, de man van weinig woorden
stofje, de man van.... uhm jah...
Ja maar wat wil je, als mod van ONZ héb je nogal een taak! Je doet het hartstikke goed.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik voelde liefde. Begrip. Een arm op m'n schouder. Dit betekent heel veel voor me. Echt waar.
![]()
Deze user krijgt een positieve note.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je, als mod van ONZ héb je nogal een taak! Je doet het hartstikke goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |