abonnement Unibet Coolblue
pi_45390224
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:52 schreef freud het volgende:
Vandaag met P HappyVille onveilig gemaakt. Alle diertjes deden weer hun best. We zagen zelfs een MODje ion het wild!!!!

Een kleine selectie (onbewerkt, vers van de CF kaart):

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
De eerste twee zijn mijn favo de welpjes zijn super, opelijk wordt het de volgende twee weken ook mooi weer
pi_45400924
quote:
Op zondag 14 januari 2007 22:52 schreef freud het volgende:
Vandaag met P HappyVille onveilig gemaakt. Alle diertjes deden weer hun best.
Ik was er ook ja

#1

#2

#3

#4

#5

#6

#7

#8

#9


en voor we erover beginnen: ja, mijn witbalans staat afgesteld op 5600K. Dat betekent dat er een lichte geelzweem over de foto's hangt waardoor ze iets warmer worden. Da's mijn persoonlijke keus. Ik vind dat mooier
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 16 januari 2007 @ 11:47:29 #153
95752 crew  Chell
Kluns
pi_45401062
En ik begin er lekker toch over Meestal ben ik het qua kleurbewerking met je eens P, maar ik vind ze nu toch echt wel érg geel. Sorry
pi_45401090
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 11:47 schreef Yoni het volgende:
En ik begin er lekker toch over Meestal ben ik het qua kleurbewerking met je eens P, maar ik vind ze nu toch echt wel érg geel. Sorry
Smaken verschillen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 16 januari 2007 @ 11:53:10 #155
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_45401201
Ik vind ze erg mooi...en de warme kleuren past er wel bij. plaatjes van de leeuwtjes.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_45402953
Nummer 2 en 5 vind ik erg mooi en lief. Vooral bij nummer 2 vind ik het erg mooi dat ie wat geler is. Het heeft iets weg van een oude dierentuin, een beetje nostagisch.
pi_45404109
Ik ga voor de boombeklimmer nummer #6 Rest ook erg mooi natuurlijk. Maar die tong spreekt mij net iets meer aan dan de rest
  FOK!fotograaf dinsdag 16 januari 2007 @ 14:25:33 #158
18921 freud
Who's John Galt?
pi_45405270
Mooie foto's weer P, maar voor foto's met een 2.8L is het zonde dat je zoveel met de kleur, het licht en het contrast hebt gedaan...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_45405441
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:25 schreef freud het volgende:
Mooie foto's weer P, maar voor foto's met een 2.8L is het zonde dat je zoveel met de kleur, het licht en het contrast hebt gedaan...
Sorry Ik heb geen flikker met kleur, licht en contrast gedaan, anders dan in rawshooter het contract iets opgeschroefd. Kijk....dit is dezelfde foto rechtsstreeks uit Rawshooter zonder enige correctie (dus ook geen contrast):



[ Bericht 26% gewijzigd door PdeHoog op 16-01-2007 14:37:58 ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fotograaf dinsdag 16 januari 2007 @ 14:37:29 #160
18921 freud
Who's John Galt?
pi_45405669
Wat ik bedoelde is dat de foto's imo het zonlicht wat er was niet echt weergeven na bewerking. Het scherpe van 2 mis ik bijvoorbeeld bij je tijger. Misschien dat het aan die monitor ligt hier, in dat geval mea culpa. Ik moet ook nog kijken hoe ik het mega tegenlicht bij die tijger een beetje recht ga trekken...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_45405798
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:37 schreef freud het volgende:
Wat ik bedoelde is dat de foto's imo het zonlicht wat er was niet echt weergeven na bewerking. Het scherpe van 2 mis ik bijvoorbeeld bij je tijger. Misschien dat het aan die monitor ligt hier, in dat geval mea culpa. Ik moet ook nog kijken hoe ik het mega tegenlicht bij die tijger een beetje recht ga trekken...
Zoals ik al zei...de enige bewerking bij deze foto's is het minimaal opschroeven van het contract omdat ik dat de kleuren net wat beter uit vind laten komen. En wat betreft de tijger...dat zou heel goed kunnen komen door het verkleinen Ik heb hier de TIFF en die is best lekker scherp moet ik zeggen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 16 januari 2007 @ 15:06:51 #162
138986 lostminds
de kwijt weg
pi_45406669
wat zit er bij #3 op z'n jas?
liepen die kinderen weer met ijsjes te gooien?
Just move on up, and keep on wishing. Remember your dreams, they are your only schemes. So keep on pushing. Take nothing less, not even second best... Move on up!
  FOK!fotograaf dinsdag 16 januari 2007 @ 15:28:46 #163
18921 freud
Who's John Galt?
pi_45407397
Hmmmzzz, thuis eens met een echte monitor kijken.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_45408417
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 15:28 schreef freud het volgende:
Hmmmzzz, thuis eens met een echte monitor kijken.
Ach... yoni brulde ook al opmerkingen over mijn witbalans Mogelijk dat daar nog iets verbetering te vinden is, hoewel ik het wel mooi vind zo en niet alles hoeft conform werkelijkheid te zijn
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  FOK!fossiel vrijdag 23 februari 2007 @ 20:12:37 #165
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_46604237
Vandaag een lekker zonnetje, en weer eens naar Blijdorp geweest.

De leeuwtjes zijn wat gegroeid:




en deze otter stond er goed voor

pi_46606277
Leuk!!!! Dieren, mijn favo onderwerp!! Prachtige foto's allemaal zeg!!!!

Pas op, hier komt een hele bubs van mijn hand. Eerst de Apenheul:


Waar ze dus ook caviatjes hebben










Dankbaar onderwerp

En nu iets wat ik hier nog niet veel heb gezien: aquariumfotografie! Ik heb zelf meerdere aquaria en een Paludarium (met gifkikkers) dus gaat mijn aandacht in dierentuinen en zo speciaal daar naar uit Absoluut niet het gemakkelijkste om vast te leggen, maar daar zit voor mij nu juist de uitdaging! Iedere gelukte foto is een feest. De volgende foto's zijn gemaakt in het Zeeaquarium te Bergen (toch ook een soort dierentuin? )









Nou ja, heb nog een heleboel meer waterige plaatjes maar zal niet meteen dit hele topic volspammen
  vrijdag 23 februari 2007 @ 23:58:12 #167
169071 jpvliet86
Fotografie >> Webdesign
pi_46611726
Hallo allemaal,

Ben nog een beetje nieuw hier, maar weet ongeveer wel hoe alles werkt.
Ik heb veel foto's van dierenparken, alleen het is zo'n gedoe om alles als plaatje te posten, daarom heb ik een makkelijk fotoalbum op de volgende link.

Eerst maar een vijftal foto's uit Dierenpark Emmen, de rest is te zien in het album op de website:


Leuke actiefoto.


Wat sta je nou te kijken?


Lekker een dutje doen.


Wat gezellig met zijn tweetjes.


ff lekker rustig zitten hoor.


Ik ben benieuwd wat jullie van deze foto's vinden.
Het systeem dat op mijn website staat is ook ontworpen om een reactie aan een foto toe te voegen en zelfs een cijfer op de foto te geven.

Ik vind het leerzaam als ik reactie op de foto's krijg.
Er is momenteel nog maar 1 album met 39 foto's, maar er komen er snel meer bij!

Dit weekend en begin van de week komen er nog meer albums op van o.a. dieren:

Have a look and comment my photographs!!
Owww ja de foto's zijn maar met een "simpele" Panasonic FZ7 gemaakt en geen DSLR.
Momenteel heb ik de FZ7 tot mijn beschikking en heel snel zal ik een DSLR gaan kopen.

http://www.jpvdvliet.nl/websites/fokdieren/index.php

Edit: het bericht is aangepast met foto's op aangeven van "Xilantof"

[ Bericht 17% gewijzigd door jpvliet86 op 24-02-2007 14:13:11 ]
  FOK!fotograaf zaterdag 24 februari 2007 @ 10:54:52 #168
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_46618371
Je site heeft nu nog alleen dierenfoto's. Ik verwacht dat dit gewoon gaat veranderen. Daarom past ie mischien beter in het volgende topic: Post hier je eigen foto website (niet commercieel) Deel 2

En 't is missschien "eventjes wat werkt". Maar gewoon de foto's plaatsen is gewoon nog altijd het beste.
Als je teveel foto's hebt, kun je altijd gewoon 3-5 foto's posten en daarbij een linkje naar de rest. Je moet immers wel selectief blijven.

Bovendien is het op een forum juist zo leuk om te wat zien (direct zonder door te moeten klikken) om zo wat te leren. Als je hier een aantal foto's plaats en daar komt commentaar op kunnen andere ook dat commentaar makkelijker lezen en daar van leren. Men blijkt namelijk vaak lui met doorklikken, zodoende kan ook jij meer reactie verwachten door gewoon hier wat foto's te posten dan alleen een link.

Dus...
Zou je je post iets aan kunnen passen en er toch een aantal foto's in plaatsen?

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_46622044
Vanaf 1 April, Olmense Zoo weer geopend...

Lijkt me weer eens leuk !



CC
Mistakes are the portals of discovery.
pi_46622850
Dierenfoto's in Z/W vind ik niet echt wat hebben. De meeste dieren hebben mooie kleuren, laat dat zien
pi_46661936
quote:
Op zaterdag 24 februari 2007 14:16 schreef Kremers het volgende:
Dierenfoto's in Z/W vind ik niet echt wat hebben. De meeste dieren hebben mooie kleuren, laat dat zien
Mee eens, kleur is mooier..



Vanmiddag naar dierenrijk europa geweest, wist helemaal niet dat dat zo dichtbij huis was, best leuk !
ondanks het pokkeweer....
Mistakes are the portals of discovery.
pi_46664031
In Antwerpen is Mozart volledig hersteld van zijn penisamputatie

Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
pi_46667834
quote:
Op zondag 25 februari 2007 17:17 schreef CrazyCharlie het volgende:

[..]

Mee eens, kleur is mooier..

[afbeelding]

Vanmiddag naar dierenrijk europa geweest, wist helemaal niet dat dat zo dichtbij huis was, best leuk !
ondanks het pokkeweer....
Gaan we dan weer stukkie extra weg nemen? Leuk om die plaatjes weer te zien!
pi_46686818
quote:
Op zondag 25 februari 2007 19:47 schreef An24 het volgende:

[..]

Gaan we dan weer stukkie extra weg nemen? Leuk om die plaatjes weer te zien!
Tegenwoordig gaat het wat effectiever met een routeplanner..
Effe wat anders, heb een nieuwe dierentuin ontdekt allemaal nieuw daar, ziet er netjes uit alleen niet echt hele spectaculaire beesten, alleen europesche merken en types.
Maar wil binnenkort zeker naar Olmen..het geleerde in praktijk brengen..

CC
Mistakes are the portals of discovery.
  maandag 26 februari 2007 @ 11:12:58 #175
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_46688597


Ik heb een andere Mozart...zonder amputatie. Deze hing rond in de Zoo van Miami.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')