Thnx, met een beetje preciesie bewerking moet ie nog wat mooier kunnen denk ikquote:
je foto's ogen wat korrelig.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:17 schreef snakelady het volgende:
En we zijn er geweest, was erg leuk alleen moeilijk fotograferen omdat de meeste kooien klein gaas hadden en je maar 1 meter vanaf de rand van de kooi kon fotograferen door hekken.
Deze is achter glas genomen
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
Ik heb de iso op 50 staan, maar door het verkleinen, croppen en de grote afstanden (behalve bij het motje niet) zijn de foto's idd wat korrelig.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:19 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
je foto's ogen wat korrelig.
op welke iso heb je geschoten? (plaatjes heben geen exif meer)
Prachtig!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:19 schreef The_Frog het volgende:
Naar Noorderdierenpark geweest. Heb daar de nikkor 70-300mm G uitgeprobeerd. Viel me niet tegen.
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
5.
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:11 schreef Kremers het volgende:
Die baviaan is erg tof idd
Toen ik in Emmen was keerde ze mij de rug toe elke keer dat ik een foto wou maken![]()
de panda is super freud, fijne scherptequote:Op donderdag 21 september 2006 20:59 schreef freud het volgende:
Mooie foto's hoor! Jaguars zijn prrrrr.. Ik heb nog een gorilla in de aanbieding. Aardige crop, maar met IS is dat zoooo goed te doen. Investering waard.
[afbeelding]
okokok, ook een kleine Panda...
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |