Whehe.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Veel details ken ik niet, maar geloof mij dat die twee echt een bloedhekel aan elkaar hebben, al sinds ze samen in onder-16 speelden. Kunnen elkaars bloed wel drinken.
Althans, Van Persie dat van Van der Vaart, andersom zal het niet veel minder zijn.
Ja, er zijn wel meer die iets in hun MSN-naam hebben staan dat niet kloptquote:Op zondag 25 juni 2006 23:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag dat ook maar staan in iemands MSN-naam.
Al meer dan drie wekenquote:Op zondag 25 juni 2006 23:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Is Dizer mod?.
Ja, die steen lag best comfortabel.
Whehehequote:Op zondag 25 juni 2006 23:49 schreef Bupatih het volgende:
http://forum.digitalspy.co.uk/board/showthread.php?t=407620
Jou bericht?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:57 schreef Svensational het volgende:
Donder op met je vierkante haakjes in mij bericht editten.
Dudequote:Op zondag 25 juni 2006 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik laat het lekker aan me voorbij gaan..
Kut.quote:
Dat zie je dus welquote:Op zondag 25 juni 2006 23:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Whehe.
Ach, ja...ze mogen van mij best een hekel aan elkaar hebben, als je dat maar niet terugziet in de wedstrijd.
quote:
Goeienááfend.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:59 schreef Bupatih het volgende:
Noraly Beyer!
Het enige positieve vandaag!
quote:Op maandag 26 juni 2006 00:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat zie je dus wel. Tegen Argentinië bijvoorbeeld.
Vroeger ook altijd, wilden nooit samen in het team staan en als ze dat wel deden werd het niks, streden vaak ook om dezelfde plek, die Van der Vaart meestal kreeg, Van Persie vol afgunst, enz.
Drie keer is scheepsrechtquote:Op zondag 25 juni 2006 23:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Sorry Svennie, ik heb het 2x gedaan, het is leuk geweest..
Morgen begint Wimbledon.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:00 schreef PeRi het volgende:
Iemand nog iets leuks te melden om deze rampenavond te vergeten?
Je moeder.quote:Op maandag 26 juni 2006 00:00 schreef PeRi het volgende:
Wanneer ga je roti voor ons maken?quote:Op maandag 26 juni 2006 00:00 schreef PeRi het volgende:
Ik wel, omdat ik de voorgeschiedenis een beetje kenquote:Op maandag 26 juni 2006 00:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, ik heb er toen niet echt opgelet, dus het kan zo maar zo zijn.
Dat moet wel, als jequote:Op maandag 26 juni 2006 00:02 schreef PeRi het volgende:
Is een lekker wijf, I know.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |