quote:Op zondag 25 juni 2006 19:39 schreef Noli. het volgende:
Ow BE, duiken dat lijkt me nou zo gaaf he..
Oja.. mag ik ff jubelen?
Husb heeft een nieuwe baan..
Hij werkt nu (nog) bij GGZ Friesland en heeft een tijdje terug al eens een sollicitatie gedaan bij GGZ Drenthe voor dezelfde functie maar met beter loon. Helaas liep dat op niks uit. De week erop werden we gebeld.. Iemand van GGZ Drenthe was naar een soortgelijke stichting in Groningen gegaan en daar hadden ze dezelfde vacature open, of die persoon met toestemming (van de sollicitanten) de laatste acht sollicitanten mee mocht nemen in de procedure..
Afgelopen woensdag moest Michiel op gesprek, hartstikke leuk en gezellig gesprek geweest en ze zouden terug bellen voor een afspraak voor een tweede gesprek. Michiel was nog niet eens een uur thuis en hij werd al gebeld, of hij z.s.m. een afspraak kon/wou maken voor een gesprekje over de arbeidsvoorwaarden.Geen tweede gesprek maar gewoon al aangenomen!
Donderdag meteen maar gesprek gehad, Michiel wou er nog even over nadenken (ging ook wel snel allemaal). Vrijdag gewoon gewerkt en daar kreeg hij weer wat toekomstbeelden voorgeschoteld waardoor hij de knoop heeft doorgehakt en maandag de nieuwe baan gaat aanvaarden.
Mijn ouders hebben eens zo'n kan gehad. Cadeau gekregen van de broer van mijn moeder. Helaas lekte hij (ook al was ie nieuw). Nadat ie voor de tweede keer terugkwam na reparatie, mochten ze 'm niet meer opsturen, ook al was ie nog steeds niet goed gemaakt. Die willen jouw kan denk ik niet kopen dusquote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 21:17 schreef Belana het volgende:
Maar ik ga binnenkort zijn 2e 3e kind baren
ja ik was al op zoek naar de goeie uitdrukking, maar technisch gezien baar ik pas het 2e kind, wist niet helemaal hoe ik het moest brengenquote:
misschien wel makkelijk, maar de reden ontgaat mij volkomen, zeker bij een WKquote:Op zondag 25 juni 2006 22:06 schreef Anitra het volgende:
Belana op de bal na is dat juist het makkelijkste van het voetallen die shirts
Borrelnootjesquote:Op zondag 25 juni 2006 22:07 schreef Luchtbel het volgende:
Dus schat
ja
*skrumtjs* *
Deze keer
*skrumtjs*
spelen ze niet
*skrumtjs*
in het oranje *skrumtjs* weet je waarom?
*skrumtjs**skrumtjs**skrumtjs**skrumtjs*
nou?
weet je niet *skrumtjs* waarom *skrumtjs* ze dit keer niet in het oranje spelen?
*skrumtjs**skrumtjs**skrumtjs**skrumtjs**skrumtjs*
spelen ze niet in het oranje?
*skrumtjs*
![]()
*geluid van Waterijsje in mond
heej wij waren toch vriendjes??quote:Op zondag 25 juni 2006 22:10 schreef Luchtbel het volgende:
Gadverdamme Belana ben jij een ijsbijter?
Gelukkig alleen in ijsquote:Op zondag 25 juni 2006 22:10 schreef Luchtbel het volgende:
Gadverdamme Belana ben jij een ijsbijter?
quote:Op zondag 25 juni 2006 22:13 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Dan ben niet alleen ik tevreden denk ik
Ey, ik blijf een man he..quote:Op zondag 25 juni 2006 22:21 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Voetbal kijken en fokken? Man dat doe ik terwijl ik een bier drink en in een voetenbad zit![]()
Ja wel want ze moet morgen naar school en als zij daar in slaap valt krijg ik weer gezeik met de leraarquote:Op zondag 25 juni 2006 22:24 schreef Luchtbel het volgende:
Ah joh, voetbal gekeken eerste helft.
Is niet zo erg toch?
das lekker afspraken maken zoquote:Op zondag 25 juni 2006 22:25 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ja wel want ze moet morgen naar school en als zij daar in slaap valt krijg ik weer gezeik met de leraar
is geheel afhankelijk van de situatie toch?quote:Op zondag 25 juni 2006 22:26 schreef Belana het volgende:
vrouwen kunnen 10 dingen tegelijkertijd toch?
quote:Op zondag 25 juni 2006 22:27 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
is geheel afhankelijk van de situatie toch?
straks wel weer en dan heb je nog een baby ookquote:Op zondag 25 juni 2006 22:28 schreef Belana het volgende:
[..]want op dit moment voldoe ik daar zeker niet aan
ik heb alles digitaal poemojn, we branden op dvd. ik ken mezelf, ik plak het toch niet inquote:Op zondag 25 juni 2006 22:31 schreef poemojn het volgende:
Hoe doen jullie het foto's inplakken eigenlijk? Ik heb vandaag een selectie gemaakt van foto's uit Myrthe's eerste twee jaar, maar dat zijn er nu 583dus ik moet verder schrappen want 't album heeft maar 100 blz en een album per levensjaar ga ik vast geen 18 jaar volhouden.
Laten jullie 't ouderwets afdrukken en dan zelf inplakken of doe je een digitaal album?
Oooooh slapen, ik wil ook slapen, slapen slapen slapen.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:31 schreef Belana het volgende:
ik denk dat ik dan in ieder geval voor 10 kan slapen
Ik roep al 7 maanden dat we foto's moeten afdrukken, we hebben ook alles digitaal. Soms print ik er een paar op gewoon papier uit als ik weet dat ik ergens heen ga waar men er naar gaat vragen. Ik wil wel nog iets van een babyalbum maken maar dan wel zelf en niet zo'n voorgedrukt geval, hoe dat precies moet weet ik nog niet.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:32 schreef Belana het volgende:
[..]
ik heb alles digitaal poemojn, we branden op dvd. ik ken mezelf, ik plak het toch niet inben ooit begonnen aan een babyboek voor Liam, ik heb 6 bladzijdes gedaan denk ik
Nou, ik bedoel gewoon een fotoboek hoor, maar dan ook met wat kaarten erin, mijn buikenfoto's nog enzo... het idde was leukquote:Op zondag 25 juni 2006 22:34 schreef poemojn het volgende:
Ik vind bladeren veel leukerdus wil het wel op papier hebben. Een babyboek bijhouden heb ik ook niet gedaan. En de belangrijkste mijlpalen (muv eerste woordje natuurlijk) staan wel op foto dus dan heb je toch een beetje het babyboek-idee.
LB, ik ben begonnen met 3609 foto's dus dan vallen die ruim 500 nog wel mee.'t Is alleen teveel voor een album vind ik.
Ik deed het zo: Van 0 tot nu.... (fototopic)quote:Op zondag 25 juni 2006 22:37 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ik roep al 7 maanden dat we foto's moeten afdrukken, we hebben ook alles digitaal. Soms print ik er een paar op gewoon papier uit als ik weet dat ik ergens heen ga waar men er naar gaat vragen. Ik wil wel nog iets van een babyalbum maken maar dan wel zelf en niet zo'n voorgedrukt geval, hoe dat precies moet weet ik nog niet.
enfin, het staat dus aan hier en ik volg dus wel wat af en toe, maar dit is niet echt leuk meer zo geloof ik... hier gaan echt dooien vallen straks...quote:
Oh jezus nu moet ik janken om de foto's van mijn kleine babyquote:Op zondag 25 juni 2006 22:40 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik deed het zo: Van 0 tot nu.... (fototopic)
Ik zit te wachten tot het echt uit de hand loopt, want dit is not fun.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:41 schreef Belana het volgende:
[..]
enfin, het staat dus aan hier en ik volg dus wel wat af en toe, maar dit is niet echt leuk meer zo geloof ik... hier gaan echt dooien vallen straks...
Je bent mijn grote inspiratorquote:Op zondag 25 juni 2006 22:40 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik deed het zo: Van 0 tot nu.... (fototopic)
Haha Hieris de enige bladzijde die het niet meer doet in dat topic. Verkeerde geboortedatum, dat wel maar de rest heb ik niet meer online.Hij is wel zo liefquote:
Gos, ik moet helemaal weer denken aan toen Jolie werd geboren. En ik ben wel zo'n sentimentele troela dat ik daar even vochtige oogjesvan krijgquote:Op zondag 25 juni 2006 22:49 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Haha Hieris de enige bladzijde die het niet meer doet in dat topic. Verkeerde geboortedatum, dat wel maar de rest heb ik niet meer online.Hij is wel zo lief
Ja dat voelt voor mij even goedquote:
Ik ook.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:04 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Wat heb ik gegild...
Nee, niks bang voor de liefde. Nou ja, misschien in het algemeen, maar niet in het eerder genoemde specifieke gevalquote:Op maandag 26 juni 2006 01:18 schreef Luchtbel het volgende:
Jankerd, ben je nou nog steeds bang voor de liehiefde?
Smoesjes!quote:Op maandag 26 juni 2006 01:21 schreef Maggie het volgende:
[..]
Nee, niks bang voor de liefde. Nou ja, misschien in het algemeen, maar niet in het eerder genoemde specifieke gevalEn niks jankerd ook want heb nog hele dag geen traan gelaten. Nou ja, bijna dan
Ik wou echt iets heel ergs gaan zeggen maar ik doe het nietquote:Op maandag 26 juni 2006 01:48 schreef Maggie het volgende:
Dat er maar veel bedrust in het therapiepakket moge zitten
Die ja was voor Bar, dus dat jij maar fijn je mond houdt met je ongetwijfeld shockerende uitsprakenquote:Op maandag 26 juni 2006 01:55 schreef Luchtbel het volgende:
Ik wou echt iets heel ergs gaan zeggen maar ik doe het niet![]()
Oke okequote:Op maandag 26 juni 2006 01:56 schreef Maggie het volgende:
[..]
Die ja was voor Bar, dus dat jij maar fijn je mond houdt met je ongetwijfeld shockerende uitspraken
Zomaar ineens?quote:Op maandag 26 juni 2006 02:00 schreef Luchtbel het volgende:
Volwassen geworden enzo, laatst.
Ja, ik denk het ook inderdaad. Tere kinderzieltjes enzo. Ik kan niet zo heel erg veel hebbenquote:Op maandag 26 juni 2006 02:04 schreef Luchtbel het volgende:
Daar kan ik niks over zeggen, vast veel te schokerend.
Het is goed dat je dat tenminste niet ontkend.quote:Op maandag 26 juni 2006 02:05 schreef Maggie het volgende:
[..]
Ja, ik denk het ook inderdaad. Tere kinderzieltjes enzo. Ik kan niet zo heel erg veel hebben
Helaasquote:Op maandag 26 juni 2006 07:29 schreef snoopy het volgende:
Hopelijk hebben jullie allemaal nog lekker kunnen slapen dames.
zes uur ging de wekker as usualquote:Op maandag 26 juni 2006 07:29 schreef snoopy het volgende:
Hopelijk hebben jullie allemaal nog lekker kunnen slapen dames.
Waarom zet je die link nou hier neer? Zit ik potverdorie al meer dan 10 minuten de spelletjes van die site te doenquote:Op maandag 26 juni 2006 11:59 schreef lady-wrb het volgende:
voor jolie
http://www2.studio100.be/bumba/bumbaFullScreen.asp
quote:Op maandag 26 juni 2006 12:30 schreef Slaapmeisje het volgende:
Waarom zet je die link nou hier neer? Zit ik potverdorie al meer dan 10 minuten de spelletjes van die site te doen![]()
heet jij tegenwoordig ook jolie dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 12:30 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Waarom zet je die link nou hier neer? Zit ik potverdorie al meer dan 10 minuten de spelletjes van die site te doen![]()
Nee, maar ik heb wel een dwangmatige behoefte om op linkjes te klikken die gepost wordenquote:Op maandag 26 juni 2006 12:43 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
heet jij tegenwoordig ook jolie dan?
aha, ik kwam niet verder dan de eerste regels van de deuntjequote:Op maandag 26 juni 2006 12:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ze zijn ontzettend leuk en ik wist niet dat je zo simpel wordt van zwangerschapshormonen
Aan de andere kant kan ik vast oefenen
ah, nou dan zoek ik er nog wel een paar voor jequote:Op maandag 26 juni 2006 12:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een dwangmatige behoefte om op linkjes te klikken die gepost worden![]()
zelfs voor samsonquote:Op maandag 26 juni 2006 12:54 schreef lady-wrb het volgende:
sorry de slorry betsy
ik vind het ook afschuwelijk. gelukkig is luca allergisch voor alles van studio100.
Ja, is het ook hoor. En daarnaast, met tegenzin naar school gaan omdat je weet dat je tegen muren oploopt is ook niet leuk, dus het is echt de enig juiste beslissing. Maar ik vind het ook wel weer erg jammer omdat ik gewoon weet dat ik een goede juf zou zijn geweest, hetgeen iedereen op school ook wel aangeeft.quote:Op maandag 26 juni 2006 13:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Gefeliciteerd Troeljammer van die punten maar als je zelf maar achter de beslissing staat is het toch goed?
Ja, ik heb nu echt het gevoel dat ik als nieuw mens een nieuw leven begin. Vanavond gaan we lekker in houten bij de Beren onbeperkt spareribs eten en anders naar de Wok in Vianen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:33 schreef Anitra het volgende:
Troel lekker gevoel geeft dat he?
Nou, vlees racet er zo door heen, dus daar kan ik echt veel van eten, maar dan ga ik ook wel na elk bord naar het toiletquote:Op maandag 26 juni 2006 14:37 schreef bixister het volgende:
haha zo onbeperkt is 't denk ik niet voor jou toch?
Blauwe hondjesquote:Op maandag 26 juni 2006 14:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, vlees racet er zo door heen, dus daar kan ik echt veel van eten, maar dan ga ik ook wel na elk bord naar het toilet(En ik heb de dag erna nog op hol geslagen darmen).
Enig nadeel is dat ik het laatste bord dat ik eet echt wel gewoon ook andere dingen moet eten, anders heb ik alweer trek als ik thuis ben.
De Wok is uitstekend Anitra, echt, daar moet je gewoon heel, heerlijk! We gaan daar best regelmatig heen en ik ben er echt over te spreken. Enige wat jammer is, is dat ze geen page toiletpapier meer hebben, want ze hadden eerst met van die lieve goldenretrievertjes erop
Ja, kan prima, er is patat, frikadellen, kippenpootjes, bitterballen, kipnuggets, ook gewoon nasi en babi pangang, ze betalen overigens maar een gedeelte van het bedrag van de volwassenen.quote:Op maandag 26 juni 2006 14:43 schreef Anitra het volgende:
[..]
Blauwe hondjesneem mijn eigen rol dan wel mee
De wok staat op de lijst! Van de week ff kijken wanneer we weer ff met zijn 2tjes kunnen gaan eten of kan je daar ook redelijk de kinderen mee nemen?
Ik wilde er net naar vragenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:25 schreef Troel het volgende:
Overigens Anitra, ik heb nog steeds twee zakken vol kleren voor Djulian staan.
Ik ga morgen bellenquote:Op maandag 26 juni 2006 17:30 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Anitra plaspillen, die krijgt mar zijn schoonzusje ook die is er ook heel gevoelig voor, gewoon een naar de huisarts voor dikke vochtophoudende voetjes
sterkte er maar mee
Zo zagen de mijne eruit op het einde van de zwangerschapquote:Op maandag 26 juni 2006 18:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ai, balen Anitra.
Over enkeltjes gesproken... zo zagen de mijne er 2 weken geleden uit.
[afbeelding]Zomaar vanuit het niets. Het was toen wel warm en het was het begin van mijn menstruatie, maar verder...
En ja, ik moet eig. ook even langs de HA maar daar heb ik geen zin in. Heb altid het idee dat ik voor niets ga.
Die afschuwelijke vloerbedekking is van het hotel in Milaan, niet van mij.
BEquote:Op maandag 26 juni 2006 18:49 schreef Brighteyes het volgende:
Ai, balen Anitra.
Over enkeltjes gesproken... zo zagen de mijne er 2 weken geleden uit.
[afbeelding]Zomaar vanuit het niets. Het was toen wel warm en het was het begin van mijn menstruatie, maar verder...
En ja, ik moet eig. ook even langs de HA maar daar heb ik geen zin in. Heb altid het idee dat ik voor niets ga.
Die afschuwelijke vloerbedekking is van het hotel in Milaan, niet van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |