ik moest lachenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:05 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zou hem verkrachten
Nee bedankt.. het blijft wel mijn bovenbuurman.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:33 schreef dfens het volgende:
Ik zie dat je in Eindhoven woont. Ik ken een paar zigeuners in Eindhoven die voor een paar honderd euro die vent wel ff aanpakken. Gegarandeerd geen gezeik meer. Heeft bij mijn aso buurman in Eindhoven goed geholpen (hij moest nog een paar maanden met krukken lopen).
Zo is dat. Zelf tot 4 uur 's nachts wakker blijven en harde muziek draaien. Dat lost je slaaptekort wel op structurele basis op!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:11 schreef Frappelsien het volgende:
Ik zet mijn verschrikkelijk veel mooiere muziek gewoon harder
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:17 schreef Roellio het volgende:
[..]
Zo is dat. Zelf tot 4 uur 's nachts wakker blijven en harde muziek draaien. Dat lost je slaaptekort wel op structurele basis op!
Inderdaad!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:30 schreef Frappelsien het volgende:
Ja zeker!
Ik ga helpen tegels uit een badkamer frezen!
Kliklaminaat leggen, tegels zetten, waarom niet ?!
Jammer.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:38 schreef Frappelsien het volgende:
Omdat ik een asociale zeikerd ben..
Lekker egoistisch ook...
Dus die foto in je fotoboek is gewoon nep? Je bent helemaal niet lievquote:Op maandag 26 juni 2006 16:38 schreef Frappelsien het volgende:
Omdat ik een asociale zeikerd ben..
Lekker egoistisch ook...
jawel,quote:Op maandag 26 juni 2006 16:30 schreef Frappelsien het volgende:
Ja zeker!
Ik ga helpen tegels uit een badkamer frezen!
Kliklaminaat leggen, tegels zetten, waarom niet ?!
Alleen als het gaat om een buurvrouw die lekker/leuk is. Maar dan loopt ze wel de aanmerkelijke kans dat het laminaat schots en scheef ligt.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:46 schreef Frappelsien het volgende:
Dan ga ik echt mijn buren niet vragen of ze me willen helpen
Denk niet dat veel mensen zoiets doen btw
Jouw buurvrouw is jaloers dat jij steeds meisjes neukt. Ze wil zelf ook wel een keer geneukt worden en is stiekem al verliefd op je sinds je er woont ofzoquote:Op maandag 26 juni 2006 16:48 schreef Roellio het volgende:
Mijn onderbuurvrouw hangt alleen maar boze briefjes op de portiekdeur als de andere bewoners één keer haar kliko niet terugzetten en die van henzelf wel.
En ze durft wél aan te kloppen als er 1 meisje met hakken bij me thuis is, maar niet als ik met 10 man zit te bbq'en.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |