Ehm ja... god.. dat ik daar niet zelf op kwam!quote:Op zondag 25 juni 2006 19:05 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zou hem verkrachten
je weet 'ogquote:Op zondag 25 juni 2006 18:47 schreef oowmaah het volgende:
stretto heeft duidelijk gestudeerd!
Heb je 'm sinds vorige week nog wel gehoord of gezien. Anders is er kans dat hij daar hartstikke dood loopt te zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:01 schreef Frappelsien het volgende:
Nu sinds 1 week komt er een walgelijke lucht van zijn trapgedeelte af...
Ik word er kotsmisselijk van... en kan me niet bedenken wat voor lucht dat is, en wat je in gods naam in huis moet hebben om zo'n stank te krijgen..
'Gister was ik het zat en heb op het plafon geslagen, toen zette hij zijn muziek zachter!quote:Op zondag 25 juni 2006 20:22 schreef Syytön het volgende:
[..]
Heb je 'm sinds vorige week nog wel gehoord of gezien. Anders is er kans dat hij daar hartstikke dood loopt te zijn.
ik moest lachenquote:Op zondag 25 juni 2006 19:05 schreef Devrim_ het volgende:
Ik zou hem verkrachten
Nee bedankt.. het blijft wel mijn bovenbuurman.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:33 schreef dfens het volgende:
Ik zie dat je in Eindhoven woont. Ik ken een paar zigeuners in Eindhoven die voor een paar honderd euro die vent wel ff aanpakken. Gegarandeerd geen gezeik meer. Heeft bij mijn aso buurman in Eindhoven goed geholpen (hij moest nog een paar maanden met krukken lopen).
Zo is dat. Zelf tot 4 uur 's nachts wakker blijven en harde muziek draaien. Dat lost je slaaptekort wel op structurele basis op!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:11 schreef Frappelsien het volgende:
Ik zet mijn verschrikkelijk veel mooiere muziek gewoon harder
quote:Op maandag 26 juni 2006 16:17 schreef Roellio het volgende:
[..]
Zo is dat. Zelf tot 4 uur 's nachts wakker blijven en harde muziek draaien. Dat lost je slaaptekort wel op structurele basis op!
Inderdaad!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:30 schreef Frappelsien het volgende:
Ja zeker!
Ik ga helpen tegels uit een badkamer frezen!
Kliklaminaat leggen, tegels zetten, waarom niet ?!
Jammer.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:38 schreef Frappelsien het volgende:
Omdat ik een asociale zeikerd ben..
Lekker egoistisch ook...
Dus die foto in je fotoboek is gewoon nep? Je bent helemaal niet lievquote:Op maandag 26 juni 2006 16:38 schreef Frappelsien het volgende:
Omdat ik een asociale zeikerd ben..
Lekker egoistisch ook...
jawel,quote:Op maandag 26 juni 2006 16:30 schreef Frappelsien het volgende:
Ja zeker!
Ik ga helpen tegels uit een badkamer frezen!
Kliklaminaat leggen, tegels zetten, waarom niet ?!
Alleen als het gaat om een buurvrouw die lekker/leuk is. Maar dan loopt ze wel de aanmerkelijke kans dat het laminaat schots en scheef ligt.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:46 schreef Frappelsien het volgende:
Dan ga ik echt mijn buren niet vragen of ze me willen helpen
Denk niet dat veel mensen zoiets doen btw
Jouw buurvrouw is jaloers dat jij steeds meisjes neukt. Ze wil zelf ook wel een keer geneukt worden en is stiekem al verliefd op je sinds je er woont ofzoquote:Op maandag 26 juni 2006 16:48 schreef Roellio het volgende:
Mijn onderbuurvrouw hangt alleen maar boze briefjes op de portiekdeur als de andere bewoners één keer haar kliko niet terugzetten en die van henzelf wel.
En ze durft wél aan te kloppen als er 1 meisje met hakken bij me thuis is, maar niet als ik met 10 man zit te bbq'en.
Zeer subtiel omschrevenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:48 schreef Roellio het volgende:
Mijn onderbuurvrouw hangt alleen maar boze briefjes op de portiekdeur als de andere bewoners één keer haar kliko niet terugzetten en die van henzelf wel.
En ze durft wél aan te kloppen als er 1 meisje met hakken bij me thuis is, maar niet als ik met 10 man zit te bbq'en.
Je kunt natuurlijk ook gewoon even aanbellen en vragen of de muziek zachter/af mag. Dat is na 12.00 uur 's nachts echts geen onredelijk verzoek.quote:Op zondag 25 juni 2006 19:01 schreef Frappelsien het volgende:
Gister was ik het zat en heb op het plafon geslagen, toen zette hij zijn muziek zachter!
Denk je zelf niet dat ik dat in de eerste instantie al voorheen gedaan heb ?quote:Op maandag 26 juni 2006 16:56 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon even aanbellen en vragen of de muziek zachter/af mag. Dat is na 12.00 uur 's nachts echts geen onredelijk verzoek.
da's toch echt wel de huidige vervanger van het kopje suiker lenen.quote:Op maandag 26 juni 2006 16:46 schreef Frappelsien het volgende:
Dan ga ik echt mijn buren niet vragen of ze me willen helpen
Denk niet dat veel mensen zoiets doen btw
Misschien ligt die vent al 3 weken dood thuis en zijn het de ratten die je hoort knagen aan zijn lichaam ?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:30 schreef Frappelsien het volgende:
Wat heb ik een afschuwelijke hekel aan jou en je lawaai en je rotte lijklucht!!!!![]()
![]()
Ze is dik in de 50quote:Op maandag 26 juni 2006 16:50 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Jouw buurvrouw is jaloers dat jij steeds meisjes neukt. Ze wil zelf ook wel een keer geneukt worden en is stiekem al verliefd op je sinds je er woont ofzo![]()
Aparte kijk heb je dan op ons mannen. Of ìk ben een uitzondering....quote:
Ze is er zo een die waarschijnlijk ongeopend retour gaat...quote:
Sjah... mannenquote:Op maandag 26 juni 2006 17:33 schreef Roellio het volgende:
[..]
Aparte kijk heb je dan op ons mannen. Of ìk ben een uitzondering....![]()
Maar bij nader inzien.... nee, toch maar niet.
hmm,quote:Op maandag 26 juni 2006 17:00 schreef Frappelsien het volgende:
Nou... ik zie mezelf echt niet met een 'black&dekker' aan de slag gaan...
Dan blijft het toch echt bij een kopje suiker bij buurman onder me
Je bedoelt 3 uur 's nachts?!quote:Op zondag 25 juni 2006 19:01 schreef Frappelsien het volgende:
Hij ging in de eerste week dat hij hier woonde tot 2 uur op een doordeweekse dag kliklaminaat leggen.
Ik moest die ochtend op om 6 uur en was doodmoe, ben toen naar boven gegaan om te vragen hoelang dat nog ging duren die nacht.. hij vertelde mij doodleuk dat ie zeker nog 3 kwartier bezig zou zijn.
Toen hij even stil was viel ik eindelijk in slaap, tot ik iemand hardstikke lomp de trap op en af hoorde lopen![]()
Ben gaan kijken en hij was in dozen kleine dingen naar boven het brengen![]()
Inmiddels was het 3 uur!
-voor de rest knip-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |