meest mazzel hebbende 8 is inderdaad beter.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:51 schreef Isdatzo het volgende:
"engeland naar de beste 8 blabla"
lul niet.. beste 8..
brazilie, engeland, portugal... wij hebben nog weinig te klagen hoor.quote:
Een klein stukje gekopieerd van de link:quote:
Heb gehoord dat vooral de verzekeringsmaatschappijen héél blij zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
wordt een leuk engels feestje in Gelsenkirchen![]()
Tunesië - Oekraïne was nog slechter.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:51 schreef ErikT het volgende:
Kutste wedstrijd van het toernooi. Poule A en B waren nog zwakker dan dat ik al dacht.
toch niet vanwege die engelse supportersquote:Op zondag 25 juni 2006 18:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb gehoord dat vooral de verzekeringsmaatschappijen héél blij zijn.
Strax Nederland..quote:Op zondag 25 juni 2006 18:53 schreef Stuart het volgende:
Heerlijk weer, iedereen die zo afgeeft op Engeland. Voorlopig is Engeland door![]()
Tuurlijk wel. Ze kunnen hun klanten eindelijk waar voor hun geld bieden.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
toch niet vanwege die engelse supporters![]()
Yep, en ik hoop voor Nederland dat ze ook doorgaanquote:
quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ze kunnen hun klanten eindelijk waar voor hun geld bieden.
Vind je het heel gek?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:53 schreef Stuart het volgende:
Heerlijk weer, iedereen die zo afgeeft op Engeland. Voorlopig is Engeland door![]()
het staat al lang op 40 idiootquote:Op zondag 25 juni 2006 18:54 schreef WaStEd het volgende:
30 years of hurt... and counting..
Ik was wel voor Engeland, maar het was wel een ontzettende slechte pot voetbal.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:53 schreef Stuart het volgende:
So die waren ook echt heel erg kut ja. Wat een dramatisch WK tot nu toe.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:53 schreef WeebI het volgende:
[..]
Tunesië - Oekraïne was nog slechter.
Frankrijk - Zwitserland kwam in de buurt.
Ik zal niet beweren dat Engeland goed speelde, alleen dat eeuwige gezeur dat Engeland zo bagger is, voorlopig staat Engeland in de kwartfinalesquote:
maar met resultaatquote:Op zondag 25 juni 2006 18:56 schreef Steijn het volgende:
Wat een brak spel van Engeland, en dan dat tijdrekken, erg onsympathiek.![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:55 schreef Apie74 het volgende:
Nederland haalt de halve finale als ze vanavond winnen. Kom op!
Dat zou elk ander land net zo gedaan hebbenquote:Op zondag 25 juni 2006 18:56 schreef Steijn het volgende:
Wat een brak spel van Engeland, en dan dat tijdrekken, erg onsympathiek.![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 18:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal niet beweren dat Engeland goed speelde, alleen dat eeuwige gezeur dat Engeland zo bagger is, voorlopig staat Engeland in de kwartfinales![]()
Dan hoop ik met je mee!quote:Op zondag 25 juni 2006 18:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Yep, en ik hoop voor Nederland dat ze ook doorgaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |