Vermakelijker, is dat het woord waar je naar op zoek was?quote:Op zondag 25 juni 2006 17:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik snap dat je veel interessanter is om dit te geloven voor iemand als jij.
quote:....
Maar, ik denk dat je er zeker een stuk MEER op voorbereid kan zijn dan sommige mensen, die maar kinderen op de wereld zetten omdat dat ze nu eenmaal "leuk lijkt" terwijl ze nog niet eens voor zichzelf kunnen zorgen en niet beseffen wat een verantwoordelijkheid je op je hals neemt.
Ik denk dat ik redelijk volwassen en verantwoordelijk ben en kan mezelf goed handhaven in de maatschappij (ben 29) maar nog betwijfel ik of ik op dit moment een goede moeder zou zijn, met zo'n psychologische test zouden meer mensen die daar niet heel erg goed over nadenken ms wat bewuster gaan worden.
....
Dankje, graag gedaan.quote:
En? Ik post ook nog wel eens serieus hoor. Niet zo vaak, dat geef ik toe, maar wel eens.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef Ole het volgende:
[..]
uit dit topic Sommige mensen "nemen"veel te makkelijk kinderen?
samenvatting in OP..quote:Op zondag 25 juni 2006 17:58 schreef Q. het volgende:
Godsamme, ik heb helemaal geen tijd om dit allemaal bij te lezen.
Wellus.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
En? Ik post ook nog wel eens serieus hoor. Niet zo vaak, dat geef ik toe, maar wel eens.
Maar wat een stelletje smerige aasgieren bij elkaar zijn jullie hier zeg, het is werkelijk bedroevend, ik ga het niet eens meer lezen ook.
Ondertussen zijn we natuurlijk wel een paar jaar verder.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:00 schreef Ole het volgende:
[..]
uit dit topic Sommige mensen "nemen"veel te makkelijk kinderen?
Net zoals je een paar post geleden dat je weggingquote:Op zondag 25 juni 2006 18:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
En? Ik post ook nog wel eens serieus hoor. Niet zo vaak, dat geef ik toe, maar wel eens.
Maar wat een stelletje smerige aasgieren bij elkaar zijn jullie hier zeg, het is werkelijk bedroevend, ik ga het niet eens meer lezen ook.
Maar je reageert nog wel, hè?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ouder en wijzer?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:04 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ondertussen zijn we natuurlijk wel een paar jaar verder.
Ja. Je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:03 schreef Vivi het volgende:
En dan is het andersquote:Op zondag 25 juni 2006 18:05 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ja. Je hebt wel gelijk.
Maar jij begon.![]()
Ik gebruik schijnbaar en lijkt niet voor nietsquote:Op zondag 25 juni 2006 17:57 schreef Vivi het volgende:
Kom op CC, jij ent toch niet zo dom dat je echt gelooft dat dat "Henk" is????
Neem maar van mij aan dat het gewoon een kloontje is hoor.
Het drama zie je er toch zeker nog wel van in, Vivi?quote:Anyway, ik begrijp dat dit soort dingen gewoon kunnen hier, sorry, maar ik ga echt kappen hier, ik kan er niet meer zo de humor van inzien.
Euh nou, toen vond je het belachelijk dat mensen zomaar kinderen maken, omdat het ze wel leuk lijkt. Een stabiele omgeving was nodig voor het kind, vond je.quote:Op zondag 25 juni 2006 18:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je zegt het zelf hequote:Op zondag 25 juni 2006 18:15 schreef SHE het volgende:
en eigenlijk vind ik mezelf een lamer dat ik het nog gelezen heb ook![]()
Omdat?quote:Op zondag 25 juni 2006 18:15 schreef SHE het volgende:
Ik vind dit gebeuren heel sneu, in alle opzichten en eigenlijk vind ik mezelf een lamer dat ik het nog gelezen heb ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |