Ik zei toch al dat ik veel thrillers en horror kijk? En ik heb gewoon een heel levendige fantasie.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:08 schreef EvilWasp het volgende:
Ik voel een feeks aankomen.
ik vertrouw hem niet met dat soort woordgebruik!quote:Op zondag 25 juni 2006 16:58 schreef HENK-pissig het volgende:
stante pede
En vergeet dr slof sigaretten nietquote:Op zondag 25 juni 2006 17:09 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ze heeft haar tweede fles rose nog niet leeg.
Het is Vivi zelf...quote:Op zondag 25 juni 2006 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
ik vertrouw hem niet met dat soort woordgebruik!
Ohja, sorry.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:09 schreef Tally het volgende:
Blijkbaar.. Jammer dat hij niet net als Kasta dat heeft opgenomen om dat op dit forum te zetten maar hej..
Misschien tikt hij nog wel wat er naar zn hoofd geslingerd is
Ennuh Cavia.. Kan je toch nog ff zn naam editten.. Je weet nooit waar het nog voor gebruikt gaat worden..
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:11 schreef Biancavla het volgende:
Ik voelde nog een leuke kloon opborrelen net.
Sorry Bianca-via.
Die -via van Biancavia vond ik eigenlijk ook nergens bij passen. Ik vond Bianca-vla beter.quote:
Mits vanille/chocoladevla.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:13 schreef Biancavla het volgende:
[..]
Die -via van Biancavia vond ik eigenlijk ook nergens bij passen. Ik vond Bianca-vla beter.
Of om zijn 50 cent van het winkelwagentje terug te vragen!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:14 schreef Xebrozius het volgende:
Ik gok dat Henk op weg is naar Vivi om d'r van de flat af te gooien...
In een winkelwagentje.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:14 schreef Xebrozius het volgende:
Ga zo doorquote:Op zondag 25 juni 2006 17:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ik veel thrillers en horror kijk? En ik heb gewoon een heel levendige fantasie..
dat ie maar uitkijkt dan... voor hij het weet krijgt ie weer een strijkijzer naar z'n hoofd geslingerdquote:Op zondag 25 juni 2006 17:14 schreef Xebrozius het volgende:
Van 50 cent.quote:
Het wachten is op een van de twee, maar ik denk dat ze weer aan de telefoon hangenquote:Op zondag 25 juni 2006 17:17 schreef kanaiken het volgende:
Ben ik weer, nog updates?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |