Echt wel.. dat knaagt aan jequote:Op zondag 25 juni 2006 15:10 schreef Debsterr het volgende:
As if het me interesseert wat jij er van vindt.
quote:PdeHoog, zegt dat je wel wat![]()
.
quote:Op zondag 25 juni 2006 15:16 schreef Shark.Bait het volgende:
nu vergeet ik ineens hoe ik kipsaté moet maken
Ik geloof dat jij in het verkeerde topic zitquote:Op zondag 25 juni 2006 15:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ken het hele verhaal van het filmpje van het katje...ik vermoedde ook al dat het daarop sloeg
leuk...enzo...geloof ik...not
smakeloos? JA!
Dat klopt wel Pea. Dat weer word alleen in extreme nood ingezet. En het is nog niet zover.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:48 schreef pea4fun het volgende:
Ha deb, en de rest van de blijdorpgangers...hoe was het weer? Hier iig niks van de voorspellingen voor noodweer gemerkt
Ja grappig hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 15:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat klopt wel Pea. Dat weer word alleen in extreme nood ingezet. En het is nog niet zover.
gaan we volgende week toch?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:57 schreef pea4fun het volgende:
Ja grappig hoorNu ben ik naar dat kleine flutdierentuintje geweest terwijl ik dus toch gewoon naar blijdorp had kunnen gaan
![]()
Ja doe ik ook...als het dan tenminste wél een goede voorspelling is voor het weer.quote:
nee dit was nog ff in reactie op een antwoord op een vraag die ik in de vorige SC steldequote:Op zondag 25 juni 2006 15:38 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij in het verkeerde topic zit![]()
Ow, die heb ik gemist dan.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nee dit was nog ff in reactie op een antwoord op een vraag die ik in de vorige SC steldevoor de rest bemoei ik me er niet mee.
Het weer was niks hoor Pea, we hebben het niet lang volgehouden. Vieze regen, bahquote:Op zondag 25 juni 2006 15:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja grappig hoorNu ben ik naar dat kleine flutdierentuintje geweest terwijl ik dus toch gewoon naar blijdorp had kunnen gaan
![]()
quote:Op zondag 25 juni 2006 17:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het weer was niks hoor Pea, we hebben het niet lang volgehouden. Vieze regen, bah.
Nee, had zonde geweest om hiervoor naar Blijdorp te rijden!quote:Op zondag 25 juni 2006 17:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]ow sorry
Ben ik niet voor niks hier gegaan dan
Bovendien was er hier een zeehondje van 4 dagen
Zo lief aan het knuffelen met de mama...
Iddquote:Op zondag 25 juni 2006 17:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, had zonde geweest om hiervoor naar Blijdorp te rijden!
wehhehehehequote:Op zondag 25 juni 2006 15:57 schreef prupke het volgende:
dit paard gaat liggen wachten op noodweer
[afbeelding]
join the clubquote:Op zondag 25 juni 2006 18:22 schreef PdeHoog het volgende:
Debsterr in Blijdorp
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat modeleren van haar is weer afgelopen. Een nieuwe fotografe is geboren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |