6 uur als vaste uren - en meer omdat ik wel vaak gebeld word.quote:
Oke dat is dan wel lekker. Heb je iig 6 uur in de week.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
6 uur als vaste uren - en meer omdat ik wel vaak gebeld word.
24uur - met huidig uurloon minimaal 97 euro p/m en dus 25 euro medewerkersgebeuren.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:25 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Oke dat is dan wel lekker. Heb je iig 6 uur in de week.
wen er maar vast aanquote:Op maandag 3 juli 2006 22:27 schreef Game_Error het volgende:
Ik heb net voor het eerst bij de AH gewerkt, en meteen een uur overgewerkt
Teamavond, lang geleden.quote:Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
wen er maar vast aan![]()
toevallig vanavond teamavond van de houdbaar gehad, overwerken kwam ook langs
net als standby, retouren systeem etc![]()
ik wist trouwens niet dat er zoveel statiegeld glas binnen kwamquote:Op maandag 3 juli 2006 22:35 schreef Mip1988 het volgende:
[..]
wen er maar vast aan![]()
toevallig vanavond teamavond van de houdbaar gehad, overwerken kwam ook langs
net als standby, retouren systeem etc![]()
Weer nieuwe?quote:Op maandag 3 juli 2006 23:43 schreef Webgangster het volgende:
Nieuwe terminals zijn er cool uit
Heb er nog niet mee gewerkt hoor, maar wel ff aangezet enz.
Yep, de Symbol MC70! een mobile computer uit de "Enterprise class" Zie url...quote:
¤1800 per stuk geloof ik, overgens staat alles er nog gewoon op zoals symbol ze aan zaandam levert hoor! daar gaan ze echt niet aan zitten prutsen. ze zorgen er alleen voor dat de wise aplicatie direct na booten wordt gestart.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 10:42 schreef juriaan het volgende:
En wat zijn de kosten ervan ?
En ze zijn nog lekker snel ookquote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:56 schreef blizzard_rail het volgende:
[..]
¤1800 per stuk geloof ik, overgens staat alles er nog gewoon op zoals symbol ze aan zaandam levert hoor! daar gaan ze echt niet aan zitten prutsen. ze zorgen er alleen voor dat de wise aplicatie direct na booten wordt gestart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |