abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43268433
Hmm zijn er gen 2e jaars roeiers die nog op zoek zijn?
pi_43388421
en onze selectie is bekend! volle bak dit jaar!

keroppi, heb je nog kunnen roeien deze week?
  donderdag 9 november 2006 @ 11:49:27 #253
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_43389708
Ik zit ook bij de selectie
pi_43390967
Ik ben in afgelopen lente begonnen met roeien bij PE, nu doe ik mee met de selectie voor EJL.
Voor de selectie nog meegedaan met de Asopos in het O4+ veld, was wel sterk maar we
zijn toch niet laatste geworden, vonden we best een goeie prestatie voor 4 trainingen met elkaar in een boot
en ook 4x in een gladde 4 roeien
Proteus-Eretes EJL2007: http://www.ejl2007.nl
pi_43394564
Pikhoofd, gefeliciteerd! Op naar veel blik dit jaar! BTW, zit je EJL of EJZ?

Banaan, wat een aparte keuze om dan in het O4+ veld te starten. Als lentelid mag je in het C4+ veld starten.....was dat ivm jullie selectieperiode of wat?
pi_43397198
over anderhalve week NJTK
  donderdag 9 november 2006 @ 17:06:26 #257
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_43400422
quote:
Op donderdag 9 november 2006 12:31 schreef -Banaan- het volgende:
Ik ben in afgelopen lente begonnen met roeien bij PE, nu doe ik mee met de selectie voor EJL.
Voor de selectie nog meegedaan met de Asopos in het O4+ veld, was wel sterk maar we
zijn toch niet laatste geworden, vonden we best een goeie prestatie voor 4 trainingen met elkaar in een boot
en ook 4x in een gladde 4 roeien
Wanneer worden bij jullie de selecties bekend gemaakt? Bij ons pas op 15 december, wat me vrij laat lijkt als ik hier al lees dat verschillende mensen al weten of ze geselecteerd zijn of niet.....
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_43400512
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:16 schreef nanana het volgende:
Pikhoofd, gefeliciteerd! Op naar veel blik dit jaar! BTW, zit je EJL of EJZ?

Banaan, wat een aparte keuze om dan in het O4+ veld te starten. Als lentelid mag je in het C4+ veld starten.....was dat ivm jullie selectieperiode of wat?
Het was eerst de bedoeling om in B8+ te starten, maar er waren niet genoeg mensen om 2 achten vol te krijgen. Dus toen zijn er 4 in een 4+ gezet, opzich wel mooie voorbereiding op de selectie, want we roeien nu ook in viertjes.
pi_43400539
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:06 schreef Apoc2003 het volgende:

[..]

Wanneer worden bij jullie de selecties bekend gemaakt? Bij ons pas op 15 december, wat me vrij laat lijkt als ik hier al lees dat verschillende mensen al weten of ze geselecteerd zijn of niet.....
bij ons wordt de selectie voor lichte pikken 8 dec bekend gemaakt, en de zware ballen na de NKIR volgens mij
pi_43402402
bij ons is dus de selectie voor de eerstejaars gister bekend geworden! 3x 8+ (d, l en z) en nog een 4+ als ik het goed begrepen heb! want de eerstejaars starten ook op de nkir in het ej8-veld....vandaar ook volgens mij dat het nu al bekend gemaakt wordt.

[ Bericht 13% gewijzigd door nanana op 09-11-2006 18:56:12 ]
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:11:36 #261
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_43419325
Dat klopt idd nanana. Wij doen mee met de NKIR. Die 4 is waarschijnlijk bedoeld voor mensen die hun streefgewicht niet halen en om mogelijke blessures op te vangen. Want er worden over een tijdje waarschijnlijk gewoon vaste 8'en geformeerd. Al zijn de coaches er niet zo duidelijk over.

Ik zit overigens bij EJZ.
pi_43421047
hmm, dat is wel erg vroeg. Dat geeft je echter wel lang de tijd om te trainen in de uiteindelijke opstelling.

BTW, iemand nog naar herman helpt gekeken?
pi_43421840
Ja, herkende echt ongeveer iedereen van m'n cluppie Heb er eigenlijk nooit wat van gemerkt dat het eten zo ranzig is, maar dat kan ook liggen aan wat Herman zei over dat ze 6 uur staan te snijden en op 2 brakke pitten koken voor 200 man, maar dat 't wel gezellig is
Wie een kuil graaft voor een ander
is een arbeider.
pi_43426972
heb het wel gezien ja, maar het begin gemist! Wel mooi dat er nog wat AV'ers pontificaal met boot door beeld liepen ! enne, nu wij in tijdelijke bouw zitten, denk niet dat herman naar ons zou moeten komen!

En dat ze dan ineens alles voorgesneden moeten kopen.....scheelt misschien wel tijd, maar het is errug gezellig!

en ja, pikhoofd, kan me herinneren dat dat dus vorig jaar ook zo was, dat de NKIR gestart werd!

ocf81, het is misschien wel vroeg, maar dan ben je echt al helemaal aan elkaar gewend als straks het wedstrijdseizoen start....
pi_43428616
dat bedoelde ik ook te zeggen met die 2e zin.
  FOK!fossiel vrijdag 10 november 2006 @ 17:26:47 #266
1455 Keroppi
kool kikker
pi_43432040
quote:
Op donderdag 9 november 2006 11:13 schreef nanana het volgende:

keroppi, heb je nog kunnen roeien deze week?
Ja Ging niet bepaald geweldig, maar ach. Bij Orca kunnen we tegenwoordig digitaal boten afschrijven, zeer ideaal!
Chick on a mission
pi_43432840
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 17:26 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Ja Ging niet bepaald geweldig, maar ach. Bij Orca kunnen we tegenwoordig digitaal boten afschrijven, zeer ideaal!
Mooi is dat he, bij ons kan dat ook, werkt echt stukken beter dan afschrijven in een boek ofzo
pi_43432959
quote:
keroppi, er is altijd ruimte voor verbetering toch?????

enne, dat klinkt best interessant, dat boten afschrijven....maarre, hebbenj ullie daarnaast dan nog een gewoon papieren afschrijfboek of alleen het digitale afschrijfboek? Enne, als er internet-storingen zijn, hoe wordt dat dan opgelost? (misschien kan banaan ook wat info geven).

Het klinkt wel relaxed....hoef je ook het bestuur niet meer te bellen!
quote:
dat bedoelde ik ook te zeggen met die 2e zin.
Ja, sorry ocf81....zit al sinds gister aan een stom verslag te werken en begrijpend lezen en zinnen helder formuleren is dan een beetje ver te zoeken!!!
pi_43433608

Hoorde al van jullie heren 20 op Asopos. Ik moet nog maar zien of daar over pakweg 2 maanden nog wat van over is. Zou niet de eerste keer zijn.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_43434519
Hoop het wel...trouwens, bovendien heeft onze dames12++ van vorig jaar het ook volgehouden en ze zijn alle 12 nieuweling...
pi_43442262
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:02 schreef nanana het volgende:
Hoop het wel...trouwens, bovendien heeft onze dames12++ van vorig jaar het ook volgehouden en ze zijn alle 12 nieuweling...
Dat zegt niks, en dan heb ik het niet eens over de vrij makkelijk te bereiken status van nieuweling. Hoeveel zijn er doorgegaan uiteindelijk? Niet veel! Bovendien - en dit heb ik een maand of wat geleden nog doorgenomen met Dion - was de hoeveelheid werkelijk beginnende roeiers (d.w.z. niet-eerstejaars, niet-comporoeier etc.) vrij laag. Dat doet uiteraard niets af aan hun prestaties, MAAR je moet dat soort dingen ook niet de hemel in prijzen.

Wil niet overkomen als zure ouderejaars, of knorrenhater die Asopos de grond in boort, maar het ontbreekt verenigingen (mensen an sich?) vaak aan het benodigde relativeringsvermogen.
pi_43442351
Ik baseer overigens mijn verhaal op 5 jaar ervaring, het is niet zo maar uit de lucht gegrepen. Vorig jaar bijvoorbeeld werd de lichte acht van Asopos de hemel in geprezen. Ze zouden het zeker gaan maken en al dat soort moois, hadden roeiend talent, goeie ergotijden. Binnen no time was de ploeg uit elkaar gevallen, presteerde ook de overgebleven vier niet meer en is er nu dus niemand (of iig amper iemand) over.

In contrast: de lichte acht van Njord presteerde vorig jaar absoluut niet beter (sterker nog: slechter misschien zelfs), maar heeft wel een goeie ploeg voortgebracht. Zes man liepen dit jaar weer selectie, daaruit kwam een vier. Eén van de uitgeselecteerden koos voor opnieuw een lichte acht. Puur sec gezien is dat resultaat beter. Het gaat immers om de gezondheid van je vereniging en hoe lang je de leden aan je vereniging kunt binden. En binden is wat meer dan bier drinken op de borrel.
pi_43442714
Wanenoonlie.....van de dames ging in eerste instantie best een groot deel selectie lopen voor MGD....daarbij kwamen nog twee mensen die afgelopen jaar bestuur hebben gedaan en nu ook selectie meeliepen. er zijn 6 dames ingeselecteerd. de rest is óf gestopt met wedstrijdroeien, óf idd helemaal gestopt met roeien óf gaat dit jaar wedstrijdcoachen.

de lichte 8 van vorig jaar....kijk, zoveel kennis heb ik er ook niet van...maar kan alleen zeggen dat ik het jammer vind dat die idd zo snel uit elkaar gevallen is!

en idd, dit jaar zijn het veel meer eerstejaars die ingeselecteerd zijn. moet ook wel zeggen dat er vorig jaar, vooral bij de dames, veel meer ouderejaars selectie liepen.
quote:
Wil niet overkomen als zure ouderejaars, of knorrenhater die Asopos de grond in boort, maar het ontbreekt verenigingen (mensen an sich?) vaak aan het benodigde relativeringsvermogen.
op zich vind ik je tekst niet overkomen als zure ouderejaars of knorrenhater....ik vind dat je je mening goed onderbouwt en ik sta eigenlijk altijd wel open voor een (gezonde) discussie, maar zoals ik net ook al zei.....zovele kennis heb ik er nu ook weer niet van (wedstrijdroeien that is). Ben alleen blij met het feit dat zoals het er nu naar uitziet we een volle wedstrijdsectie hebben die hopelijk goed gaat presteren dit jaar.......
  zaterdag 11 november 2006 @ 16:28:03 #274
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_43455284
Het is voor mij ook nog maar de vraag hoeveel er over blijven. Er zijn er nu ook wel een aantal bijgehaald die zeer sterk twijfelden over wel of niet wedstrijdroeien. Daarom zullen er ook wel 20 geselecteerd zijn en blijven er waarschijnlijk gewoon 2 8-en over.
pi_43462387
Forgive me my ignoreance, maar geselecteerd worden betekent toch gewoon een wederzijdse commitment tot het eind van dit seizoen no matter what happens? (blessures daargelaten)
op zich wordt iedereen bij de selectie daar wel even goed over aan de tand gevoeld bij ons.
Het is ook een eer geselecteerd te worden, je stopt dan toch niet meer als je eenmaal bij die groep hoort?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2006 20:59:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')