Wanneer worden bij jullie de selecties bekend gemaakt? Bij ons pas op 15 december, wat me vrij laat lijkt als ik hier al lees dat verschillende mensen al weten of ze geselecteerd zijn of niet.....quote:Op donderdag 9 november 2006 12:31 schreef -Banaan- het volgende:
Ik ben in afgelopen lente begonnen met roeien bij PE, nu doe ik mee met de selectie voor EJL.
Voor de selectie nog meegedaan met de Asopos in het O4+ veld, was wel sterk maar we
zijn toch niet laatste geworden, vonden we best een goeie prestatie voor 4 trainingen met elkaar in een boot
en ook 4x in een gladde 4 roeien![]()
Het was eerst de bedoeling om in B8+ te starten, maar er waren niet genoeg mensen om 2 achten vol te krijgen. Dus toen zijn er 4 in een 4+ gezet, opzich wel mooie voorbereiding op de selectie, want we roeien nu ook in viertjes.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:16 schreef nanana het volgende:
Pikhoofd, gefeliciteerd! Op naar veel blik dit jaar! BTW, zit je EJL of EJZ?
Banaan, wat een aparte keuze om dan in het O4+ veld te starten. Als lentelid mag je in het C4+ veld starten.....was dat ivm jullie selectieperiode of wat?
bij ons wordt de selectie voor lichte pikken 8 dec bekend gemaakt, en de zware ballen na de NKIR volgens mijquote:Op donderdag 9 november 2006 17:06 schreef Apoc2003 het volgende:
[..]
Wanneer worden bij jullie de selecties bekend gemaakt? Bij ons pas op 15 december, wat me vrij laat lijkt als ik hier al lees dat verschillende mensen al weten of ze geselecteerd zijn of niet.....
Jaquote:Op donderdag 9 november 2006 11:13 schreef nanana het volgende:
keroppi, heb je nog kunnen roeien deze week?
Mooi is dat he, bij ons kan dat ook, werkt echt stukken beter dan afschrijven in een boek ofzoquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:26 schreef Keroppi het volgende:
[..]
JaGing niet bepaald geweldig, maar ach. Bij Orca kunnen we tegenwoordig digitaal boten afschrijven, zeer ideaal!
keroppi, er is altijd ruimte voor verbetering toch?????quote:Ja Ging niet bepaald geweldig, maar ach. Bij Orca kunnen we tegenwoordig digitaal boten afschrijven, zeer ideaal!
Ja, sorry ocf81....zit al sinds gister aan een stom verslag te werken en begrijpend lezen en zinnen helder formuleren is dan een beetje ver te zoeken!!!quote:dat bedoelde ik ook te zeggen met die 2e zin.
Dat zegt niks, en dan heb ik het niet eens over de vrij makkelijk te bereiken status van nieuweling. Hoeveel zijn er doorgegaan uiteindelijk? Niet veel! Bovendien - en dit heb ik een maand of wat geleden nog doorgenomen met Dion - was de hoeveelheid werkelijk beginnende roeiers (d.w.z. niet-eerstejaars, niet-comporoeier etc.) vrij laag. Dat doet uiteraard niets af aan hun prestaties, MAAR je moet dat soort dingen ook niet de hemel in prijzen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:02 schreef nanana het volgende:
Hoop het wel...trouwens, bovendien heeft onze dames12++ van vorig jaar het ook volgehouden en ze zijn alle 12 nieuweling...
op zich vind ik je tekst niet overkomen als zure ouderejaars of knorrenhater....ik vind dat je je mening goed onderbouwt en ik sta eigenlijk altijd wel open voor een (gezonde) discussie, maar zoals ik net ook al zei.....zovele kennis heb ik er nu ook weer niet van (wedstrijdroeien that is). Ben alleen blij met het feit dat zoals het er nu naar uitziet we een volle wedstrijdsectie hebben die hopelijk goed gaat presteren dit jaar.......quote:Wil niet overkomen als zure ouderejaars, of knorrenhater die Asopos de grond in boort, maar het ontbreekt verenigingen (mensen an sich?) vaak aan het benodigde relativeringsvermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |