Wat denk je ?quote:
Hij begint er, naar mate de uitzending vordert, wat beter in te komen.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:07 schreef SCH het volgende:
Joris doet het best goed voor de eerste keer.
Ja hij laat Jeltje haar gang gan. jeltje stelt haar eigen vragen. Maakt zelf de leuke kwinkslagen naar de filmpjes. Ik hou m'n hart vast als ie iemand treft die minder varbaal begaafd is.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:07 schreef SCH het volgende:
Joris doet het best goed voor de eerste keer.
Ik vind het nogal wat om iemand zonder ervaring zo voor de leeuwen te gooien.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij begint er, naar mate de uitzending vordert, wat beter in te komen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 23:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat om iemand zonder ervaring zo voor de leeuwen te gooien.
Wie kritiek heeft mag voor straf nog een uurtje Connie P. kijken![]()
Tom Barman godzijdank al gehadquote:Op zondag 30 juli 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hij laat Jeltje haar gang gan. jeltje stelt haar eigen vragen. Maakt zelf de leuke kwinkslagen naar de filmpjes. Ik hou m'n hart vast als ie iemand treft die minder varbaal begaafd is.
Zij leidt het gesprek hoor, maar dat weet Joris ook, en is er blij mee denk ikquote:Op zondag 30 juli 2006 23:09 schreef tong80 het volgende:
Ja hij laat Jeltje haar gang gan. jeltje stelt haar eigen vragen. Maakt zelf de leuke kwinkslagen naar de filmpjes. Ik hou m'n hart vast als ie iemand treft die minder varbaal begaafd is.
Ja de eerste minuut was bagger.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zet hem net aan, maar Jeltje heeft wel veel woorden nodig om weinig te zeggen hoor.
Maar dat is dus een indruk van mijn eerste minuut.
Hij heeft geluisterdquote:Op zondag 30 juli 2006 22:38 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Die manier van presenteren houdt wel in dat het programma extreem bepaald wordt door het enthousiasme van de gast. Hij mag af en toe wel iets meer de confrontatie opzoeken wat mij betreft, zoals met die kleine discussie over het aandeel van vrouwen in de PvdA.
Mijn eerste minuut was dus om 23:13quote:
Met een goed gla(zen) wijn en een peuk in haar mond, in het limburgse.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:12 schreef Harry_Sack het volgende:
Conny zou ons met deze gast helemaal suf geluld hebben
Memien Holboog is het eerste wat bij me opkomt; Ik dank je voor dit openhartige gesprekquote:Op zondag 30 juli 2006 23:15 schreef maril het volgende:
[..]
Met een goed gla(zen) wijn en een peuk in haar mond, in het limburgse.![]()
Mooi hè zo'n volkse literair genie ?quote:Op zondag 30 juli 2006 23:17 schreef Serendips het volgende:
Leuk contrast; bekakte Adriaan en volkse Hugo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |