Ja, maar dat heeft voor de rest niet veel met dit topic te makenquote:Op zondag 25 juni 2006 14:12 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Iedereen kan een mindere wedstrijd spelen en Oranje speelde een oefenpotje tegen slecht gemotiveerde Midden-Amerikanen terwijl Argentinie in iets mindere doen dan een week terug tot op het bot getergde Gringo's trof.
Ik was in elk geval zwaar voor Mexico gister, jullie ook?
Dat is ook weer zoquote:Op zondag 25 juni 2006 14:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft voor de rest niet veel met dit topic te maken
Niet mee eens... al helemaal niet omdat Argentinie zelfs vóór de verlenging al op 2 - 1 had moeten staan. En ja, Argentinie had al rood moeten krijgen, maar die speler van Mexico later ook.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:13 schreef peaceman het volgende:
Ik vond dat Mexico over de hele wedstrijd gezien de overwinning verdiende.
quote:Op zondag 25 juni 2006 14:04 schreef Martijn_fijn het volgende:
Als we zoals onderstaand spelen, hebben we een goede kans![]()
[ code verwijderd ]
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | Boulahrouz Ooijer Kuyt van Bronckhorst Cocu van Bommel Van der Vaart Van Persie Van der Sar Robben |
Dat zou een stunt zijnquote:Op zondag 25 juni 2006 14:21 schreef scanman01 het volgende:
De meeste kans maken we als Marco gewoon zelf nog even in de spits gaat staan
Wat doet Kuijt rechtsback?quote:
Is dat echt het enige wat je in die opstelling opvielquote:
Is dat echt het enige wat je in die opstelling opvielquote:
Mexico speelde leuk, maar zit nu wel in het vliegtuig naar huisquote:Op zondag 25 juni 2006 14:22 schreef Nywuob het volgende:
Zoals je Mexico gisteren zag spelen, waarom kan Oranje dat niet. Ik vind dat we altijd nog meer kwaliteit hebben dan de Mexicanen.
Ik geloof er niets van dat Oranje met dit spel ver gaat komen.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mexico speelde leuk, maar zit nu wel in het vliegtuig naar huis
Dan maar iets minder leuk spelen en wél winnen.
Ach, remember Griekenland? De bal is rond weet je...quote:Op zondag 25 juni 2006 14:25 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat Oranje met dit spel ver gaat komen.
Ik ook niet, maar wie weet. Duitsland heeft het ook zo vaak gefliktquote:Op zondag 25 juni 2006 14:25 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Jaliens...VD Sarquote:Op zondag 25 juni 2006 14:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat echt het enige wat je in die opstelling opviel![]()
![]()
[..]
![]()
Ik denk het ook! En ik denk zelfs dat vandaag de laatste wedstrijd wordt: 2-1quote:Op zondag 25 juni 2006 14:25 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Kan ik ook mee leven.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mexico speelde leuk, maar zit nu wel in het vliegtuig naar huis
Dan maar iets minder leuk spelen en wél winnen.
van der Sar in de spitsquote:Op zondag 25 juni 2006 14:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |