Frankenstadion (Nürnberg)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:47 schreef jorienvdherik het volgende:
waar spelen we dan ?
quote:Almost 85 per cent of FIFAworldcup.com users believe that England will make the final eight, with Netherlands, Portugal and then Ecuador in order of expectation. Of the 19,263 people who responded to the question 'Which two teams will go through on Sunday?', 8,574 (45 per cent) believed that England and Netherlands would progress.
Moment voor een nieuwe bonscoach.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
nederland heeft geloof ik een heel erg slechte staat tegen portugal niet ?
moment om te gaan verliezen dus, ik denk 0-1
Ik teken voor 0-1.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
nederland heeft geloof ik een heel erg slechte staat tegen portugal niet ?
moment om te gaan verliezen dus, ik denk 0-1
18 jaar latet, op 9 juli 2006 worden we WK!quote:Op zondag 25 juni 2006 00:25 schreef Feldhofer het volgende:
Op 25 juni 1988 werden we Europees Kampioen.
Goede dag voor Oranje.
Als hij Boulah uit de basis laat vind ik dat al een 'frats eersteklas', om het maar eens even populair te zeggen.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zo he anders resize je even die OP.
Nu maar hopen dat v Basten niet te veel fratsen uithaalt met zijn opstelling..
Als hij dat flikt is het een "advocaatje"quote:Op zondag 25 juni 2006 00:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als hij Boulah uit de basis laat vind ik dat al een 'frats eersteklas', om het maar eens even populair te zeggen.
Die heeft zich idd bewezen maar ik zou het ook raar vinden alsie Bommel eruit haalt. Als er de laatste wedstrijden iemand zijn mannetje laat lopen dan is het die sleutelhanger van een Sneijder welquote:Op zondag 25 juni 2006 00:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Als hij Boulah uit de basis laat vind ik dat al een 'frats eersteklas', om het maar eens even populair te zeggen.
Dat gebeurt toch wel.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:28 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zit er dik in. Van Basten ging het al een beetje verdedigen.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:34 schreef Fir3fly het volgende:
Als de opstelling zo wordt als op de 'geheime' training, verliezen we.
Gooi die hier is neer dan als u zo vriendelijk zou willen zijnquote:Op zondag 25 juni 2006 00:34 schreef Fir3fly het volgende:
Als de opstelling zo wordt als op de 'geheime' training, verliezen we.
Van der Sarquote:Op zondag 25 juni 2006 00:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Gooi die hier is neer dan als u zo vriendelijk zou willen zijn.
'Daar word ik nou niet echt vrolijk van!' zou Rob G. zeggenquote:Op zondag 25 juni 2006 00:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Van der Sar
Heitinga
Ooijer
Mathijsen
Van Bronckhorst
Van der Vaart
Sneijder
Cocu
Van Persie
Kuyt
Robben