Ja en richtingaanwijzers en een chique radio. Op mijn fiets, hè!quote:
Pijpen / Neuken alleen , beffen doen arma en ik niet an.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:48 schreef Renesite het volgende:
Sex?
ij no ij no!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:48 schreef Chowi het volgende:
Goeie TT mên.
Ofzo!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:49 schreef k_man het volgende:
Is dat oldbies forum er niet meer ofzo?
Heel snel oprotten jij of ik geef je een rotschup koeiehol.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:49 schreef k_man het volgende:
Ik ben nog niet onderweg heur! even wat met thuisfront regelen !quote:
Ja fúk, het is het eind van de maand, ik heb daar geen geld meer voor, hoor.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
ij no ij no!
Delen wij de hotelkamer kosten ook wel even?![]()
Inderdaad. Beffen is voor Volendammers.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Pijpen / Neuken alleen , beffen doen arma en ik niet an.
Je wilt het alleen krijgen. niet geven, egoist, but so true.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Pijpen / Neuken alleen , beffen doen arma en ik niet an.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik ben nog niet onderweg heur! even wat met thuisfront regelen !
Ja man, maar daar mag ik niet in.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:49 schreef k_man het volgende:
We gaan nu ook nog niet beeb. Over een tijdje. Dus je ken nog even sparen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja fúk, het is het eind van de maand, ik heb daar geen geld meer voor, hoor.
Zijn er eigenlijk Volendamse oldbies?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Inderdaad. Beffen is voor Volendammers.
Okay, ik stop wel even met roken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
We gaan nu ook nog niet beeb. Over een tijdje. Dus je ken nog even sparen.
Ja hallo moet ik nog trouwen of niet?quote:
Ik wil er wel voor spelen als iemand mij toegang verleent.quote:
Jan Smit is toch de enige die in Volendam woont? Verder niemand? Toch?quote:
"Ready to receive."quote:
Egoisme is top!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je wilt het alleen krijgen. niet geven, egoist, but so true.
Dat is een vraag die mij bezighoudt.quote:
Ja, reiskosten moet je ook nog meetellen!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zo duur is het ook weer niet men. 40 pleuro voor een nacht in dat hendig sjieke Tulip Hotel.
Lekker wel tong dank je ,!quote:
Die ene van bzn danquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jan Smit is toch de enige die in Volendam woont? Verder niemand? Toch?
En dat moet je aan mij vragen?quote:
Ja ! jij bent hier nou eenmaal de getrouwde fokslut !quote:
Als ik je een beurt geef dan denk je daarna niet eens van eej men ik miste het beffen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:54 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat is een vraag die mij bezighoudt.
Neuken zonder beffen![]()
Dat was toch Enschede?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
En die ene slachtoffers van die cafebrand?
Moet je wel doen! dan kan je aan het geld komen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ! jij bent hier nou eenmaal de getrouwde fokslut !
Ja daar deden ze dat extreem men ! met een hele wijk met kankerkachel figuren !quote:
Die cafebrand was een hoax men. Alleen om het toerisme in Volendam weer op de kaart te zetten.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ene van bzn dan!! En die ene slachtoffers van die cafebrand?
dan wordt er ook niet gepijpt.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ik je een beurt geef dan denk je daarna niet eens van eej men ik miste het beffen.![]()
Beter he !quote:
Ja en?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja ! jij bent hier nou eenmaal de getrouwde fokslut !
Die betaal ik wel beeb. Ken jij gewoon roken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, reiskosten moet je ook nog meetellen!
O.quote:
Oh ben jij er zo eentje !quote:
Oh echt, onveilige horeca is een goede reclamestunt!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die cafebrand was een hoax men. Alleen om het toerisme in Volendam weer op de kaart te zetten.
Ik neuk graag oldbies.quote:
Lievvvv.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Die betaal ik wel beeb. Ken jij gewoon roken.
Precies, mên.quote:
Nee ik mot alleen ff toestemming regelen om met jouw bij de zendmast te rotzooien !quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en?
En dan moet ik jou vraag beantwoorden?
Ik dacht iets van op ze hondjes. Zodat ik die draak mooi ken zien. Weet je wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Lievvvv..
Weet je al welk standje het dit keer gaat worden?
Toestemmingquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee ik mot alleen ff toestemming regelen om met jouw bij de zendmast te rotzooien !
Was?quote:
Het was een adelaar.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:58 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik dacht iets van op ze hondjes. Zodat ik die draak mooi ken zien. Weet je wel.
Q!!!1quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:59 schreef Q. het volgende:
Bier.
Nàh, we zaten eraan te denken om dit keer in een zwembad af te spreken.quote:
Ja onderling overleg enzo je weet .quote:
Naaktzwemmen, geil!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nàh, we zaten eraan te denken om dit keer in een zwembad af te spreken.
Zwemseks ja.quote:
Kost niet duurder dan 5 euro, en die kleedhokjes zijn ook wel groot genoeg als je wat naar mekaar toeschuift.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nàh, we zaten eraan te denken om dit keer in een zwembad af te spreken.
Wat lul je, kleedhokjes? Gewoon in het water, lijkt me.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kost niet duurder dan 5 euro, en die kleedhokjes zijn ook wel groot genoeg als je wat naar mekaar toeschuift.
Ok ik hou van open relaties !quote:
Nah...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat lul je, kleedhokjes? Gewoon in het water, lijkt me.
Hoezo jammer? Het is juist educatief mên! Steken die kinderen ook nog wat van op. Zie het als seksuele voorlichting.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah...
beetje jammer voor die ouders van die koters.
Ofwel, snorkelen.quote:
Ik bedoel dat die ouders niet mee kunnen doen, of zie jij graag nog je ouders neuken?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoezo jammer? Het is juist educatief mên! Steken die kinderen ook nog wat van op. Zie het als seksuele voorlichting.
's Toch zielig als zo'n jochie dan puber is en denkt dat z'n lul in de neusgat van het meisje moet ofzo? Dat gun je toch niemand?
Als het waar een enorme joint.quote:
Boeit me niet veel, eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die ouders niet mee kunnen doen, of zie jij graag nog je ouders neuken?![]()
Je moet "een" wel echt uitspreken als "één", dan klinkt het mooier.quote:
*noteert*quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je moet "een" wel echt uitspreken als "één", dan klinkt het mooier.
Nóh, ik ben er ook door tot stand gekomen, daarbij schijnt het je relatie te verbeteren, dus ze neuken maar wat ze willen. Ik hoef niet nu nog dat gezeik met gescheiden ouders.quote:
Niet springen, verdomme.quote:
"Ze" zeggen wel meer.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:16 schreef Biogarde het volgende:
Ik hoorde laatst dat Chowi een skippybal door een tuinslang kan zuigen![]()
Demonstratie!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:16 schreef Biogarde het volgende:
Ik hoorde laatst dat Chowi een skippybal door een tuinslang kan zuigen![]()
Zal ik je dan adopterenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:19 schreef Chowi het volgende:
Kut, ze sluiten me buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |