Als het penalties worden hoef je niet meer te kijken natuurlijk, dan weet je het antwoord zo ook wel.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:34 schreef steeg het volgende:
ik wordt ook gek als het later gebeurt bijvoorbeeld bij de verlenging of bij penalties![]()
die blik van Van der Sarquote:Op zondag 25 juni 2006 11:44 schreef steeg het volgende:
die reeks tegen zweden ben je vergeten?
Kijk eens wanneer het topic geopend werd.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:24 schreef gateh het volgende:
wtf?, morgenavond is er heul geen voetbal
goeie smoesquote:Op zondag 25 juni 2006 14:08 schreef 907 het volgende:
naja als ik geen voetbal kan kijken, dan bel ik m`n vriendin wel op en zeg ik dat speciaal voor haar de tv heb uitgezet en dat ik dan nu wel met dr wil neuken
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:46 schreef most_wanted het volgende:
Ik kijk niet naar posts van Kurk, want daar heb ik een hekel aan.
Kurk.
Verkapt "ik heb een sattelietverbinding dus ik ben een stoere jongetje"quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:26 schreef Biogarde het volgende:
Ik bekijk de wedstrijd verder via mn laptop en satelietverbinding![]()
Ik zie het punt niet![]()
zei weer blij en de hele relatie gered net voordat zei klaar komt doet de tv het weer, snel haal bier en frikandelenquote:Op zondag 25 juni 2006 14:08 schreef 907 het volgende:
naja als ik geen voetbal kan kijken, dan bel ik m`n vriendin wel op en zeg ik dat speciaal voor haar de tv heb uitgezet en dat ik dan nu wel met dr wil neuken
zijquote:Op zondag 25 juni 2006 16:35 schreef master_X het volgende:
[..]
zei weer blij en de hele relatie gered net voordat zei klaar komt doet de tv het weer, snel haal bier en frikandelen![]()
opschepperquote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:26 schreef Biogarde het volgende:
Ik bekijk de wedstrijd verder via mn laptop en satelietverbinding![]()
Ik zie het punt niet![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |