en ik maar denken ..het gaat goed mis in Polenquote:Op zondag 25 juni 2006 00:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even ter uwer info. antwerpen ligt in belgië.
Op de een of andere manier komen ook alleen dit soort interventies met negatieve afloop in de krant...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:16 schreef achlicia het volgende:
Op de een of andere manier voel ik me steeds minder geroepen om anderen te wijzen op wangedrag...
pakkende slagzin...maar woorden stoppen geen geweld ,daden wel (of daden maaken iig meer kans )quote:Op zondag 25 juni 2006 00:43 schreef Meki het volgende:
We moeten niet vergeten dat dit ZINLOOS GEWELD is net als de MOORDEN op de ALLOCHTONEN in ANTWERPEN
laten we ff samen dit gezamenlijk afkeuren
STOP ZINLOOS GEWELD
daarom vind ik dat mensen meer moeten doorgaan om zinloos geweld te stoppenquote:Op zondag 25 juni 2006 00:45 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
pakkende slagzin...maar woorden stoppen geen geweld ,daden wel (of daden maaken iig meer kans )
Waarom ga jij je nou verontschuldigen voor de dader van een ander?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:45 schreef Meki het volgende:
We moeten elke vorm van zinloos geweld afkeuren
en ik als " Noord-Afrikaan" keur deze laffe daad zeer ernstig af en ik hoop dat de politie ze keihard aanpakt .
Als ik de police was had ik die jongens ook letterlijk in elkaar geslagen
Dan was je niet lang police.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:45 schreef Meki het volgende:
We moeten elke vorm van zinloos geweld afkeuren
en ik als " Noord-Afrikaan" keur deze laffe daad zeer ernstig af en ik hoop dat de politie ze keihard aanpakt .
Als ik de police was had ik die jongens ook letterlijk in elkaar geslagen
ik verontschuldig me niet maar ik geef duidelijk aan waar ik voor sta.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:47 schreef achlicia het volgende:
[..]
Waarom ga jij je nou verontschuldigen voor de dader van een ander?![]()
Waar doet hij dat?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:47 schreef achlicia het volgende:
[..]
Waarom ga jij je nou verontschuldigen voor de dader van een ander?![]()
het gaat daar niet omquote:
Als in Gouda een Marokkaan een bejaarde aanvalt, stem jij LPF?quote:
Ieder gezond mens staat daarvoor, waarom voel jij dan de behoefte dat extra te benadrukken?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:49 schreef Meki het volgende:
[..]
ik verontschuldig me niet maar ik geef duidelijk aan waar ik voor sta.
geen zinloos geweld . en ff laten zien aan de rechtse users waar ik ook sta
Geen goede vraagquote:Op zondag 25 juni 2006 00:53 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Als in Gouda een Marokkaan een bejaarde aanvalt, stem jij LPF?
Volgens mij is dat dodelijker voor onze maatschappij dan 6 mongolen die een willekeurig iemand neermeppen.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:42 schreef Snowtiger het volgende:
Zo denken de meeste mensen op dit moment, zie het elke keer gebeuren op mijn werk.
om hun vooroordeel weg te halen dat elke Marokkaan of elke Turk zo isquote:Op zondag 25 juni 2006 00:54 schreef achlicia het volgende:
[..]
Ieder gezond mens staat daarvoor, waarom voel jij dan de behoefte dat extra te benadrukken?
Voor de rechtse user? come on...
volgens mij moet je meer naar wilders kijken dan. zijn er eigenlijk camera opnames. of is antwerpen nog niet zo ver?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:53 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Als in Gouda een Marokkaan een bejaarde aanvalt, stem jij LPF?
Nee, want ik stem niet op basis van incidenten.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Geen goede vraag
Als in Gouda een Nederlander een Marokkaanse baby aanvalt, stem jij LPF?
dus is je vraag hier niet van toepassingquote:Op zondag 25 juni 2006 00:55 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nee, want ik stem niet op basis van incidenten.
Vandaar de vraag...
Nee, en de suggestieve bewering "En dan vragen sommigen zich nog af waarom 25% Vlaams Blok stemt" dus ook niet....quote:
daar heb je gelijk inquote:Op zondag 25 juni 2006 00:59 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nee, en de suggestieve bewering "En dan vragen sommigen zich nog af waarom 25% Vlaams Blok stemt" dus ook niet....
QED. Tsssk...
En je denkt serieus dat dat werkt?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:54 schreef Meki het volgende:
[..]
om hun vooroordeel weg te halen dat elke Marokkaan of elke Turk zo is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |