Bron: http://actuality.skynet.be/index.html?or=home_belga&l1=actuality&l2=today&l3=all&l4=home&a=viewmessage&p1=69085quote:(Belga) Jongeren hebben zaterdagmiddag in het centrum van Antwerpen een passagier van een bus van De Lijn geslagen en geschopt. De man is overleden. Dat meldt de politie van Antwerpen. Van de daders ontbreekt nog elk spoor.
Het slachtoffer kreeg het op buslijn 23 aan de stok met enkele jongeren. Die sloegen en schopten hem, waarop het slachtoffer uitstapte ter hoogte van het Koningin Astridplein. Daar kreeg de man een hartstilstand en stuikte in elkaar. De hulpdiensten probeerden het slachtoffer tevergeefs te reanimeren. Volgens de politie is het nog niet duidelijk of er een verband bestaat tussen de klappen die de man kreeg en de hartstilstand. Verder onderzoek moet dat uitwijzen. Het parket van Antwerpen ging ter plaatse. Vervoersmaatschappij De Lijn betreurt het incident ten zeerste. (dwm)
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:07 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik hoorde het op de radio (donna) dat ging iets anders: Jongens hadden ruzie met elkaar, man (50er) komt tussen beiden. Jongens keren zich tegen de man en slaan hem in elkaar.
R.I.P
blijkbaar konden die jongens het ineens prima met elkaar vindenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:07 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik hoorde het op de radio (donna) dat ging iets anders: Jongens hadden ruzie met elkaar, man (50er) komt tussen beiden. Jongens keren zich tegen de man en slaan hem in elkaar.
R.I.P
en als andere dan tussenbeide komen (om die man te helpen ) is het van kun je wel tegen die kinderenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:11 schreef MUUS het volgende:
Met z'n zessen, guttegut, wat een helden.
ik neem tenminste aan dat er meer passagiers waren (i.i.g de buschauffeur)quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Kort buitenlands nieuws
In een bus in Antwerpen is een man overleden aan een hartaanval nadat hij door zes jongeren geschopt en geslagen was. De man (54) had hen aangesproken op hun wangedrag, waarop ze hem aanvielen.
bron noshttp://www.nos.nl/nos/art(...)1C697B9EA2894C9.html
als ik eerlijk ben zou ik mezelf ook eerst 3x bedenkenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:16 schreef achlicia het volgende:
Op de een of andere manier voel ik me steeds minder geroepen om anderen te wijzen op wangedrag...
beetje onrealistisch alleen...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:16 schreef Xebrozius het volgende:
Ik vind dat ze zulke dingen moeten omdraaien, en dat ze met z'n zessen zwartrijders kapot stampen. Hebben dat soort mongolen ook weer een doel in het leven.
* Xebrozius die een positieve draai aan het topic geeft
logisch niet, maar wel keiharde realiteit.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:18 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Och, het doodtrappen van een man is toch ook niet erg logisch is het wel?
Wel als de reactie van de rechter is, "drie maanden taakstraf". Als ze er 5 jaar voor kregen en dat was ook in het nieuws gekomen zouden anderen er nog eens over kunnen denken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:21 schreef Limburger_noord het volgende:
Helaas zorgt dit soort persberichten dat steeds minder mensen ingrijpen
Ik weet het niet hoor, maar met de risico's die je tegenwoordig loopt bij het ingrijpen, heb je nog verdomd weinig aan de straffen die vervolgens worden gegeven. Maar dat bedoel je uiteraard niet. Ik vraag me verder wel af of harder straffen werkelijk preventief werkt (dat bedoelde je wel waarschijnlijk). Maar dan nog mogen ze wat mij betreft harder straffen... niet daarvan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:27 schreef Thorical het volgende:
[..]
Wel als de reactie van de rechter is, "drie maanden taakstraf". Als ze er 5 jaar voor kregen en dat was ook in het nieuws gekomen zouden anderen er nog eens over kunnen denken.
Erger is dat de mensen die ingrijpen waarschijnlijk ook gestraft worden wegens openbaar geweldquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:27 schreef Thorical het volgende:
[..]
Wel als de reactie van de rechter is, "drie maanden taakstraf". Als ze er 5 jaar voor kregen en dat was ook in het nieuws gekomen zouden anderen er nog eens over kunnen denken.
Tja helaas kun je ook als je je nergens mee bemoeid klappen krijgenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit is alleen maar het zoveelste geval. Je kunt je maar beter echt nergens mee bemoeien op straat, je hebt zo klappen te pakken
Triest maar waar...niemand durft de eerste stap te zetten ..zou zelf ook niet gauw ingrijpenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensen zijn bang om zich ermee te bemoeien. Ze willen dat hen zelf ook niks overkomt. Zelfs met een grote overmacht durven ze niet in te grijpen. Neem de moord op Joe van Holsbeeck maar bijvoorbeeld. Daar waren vele tientallen getuigen. Niemand greep in.
Tja als het het erbij vermelden dan kun je daar op wachtenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:26 schreef Schubbekut het volgende:
Volgens VRT nieuws waren het 6 allochtone jongeren.
http://www.vrtnieuws.net/(...)geslagen/index.shtml
Dit zal de kloof tussen de autochtonen en allochtonen daar nog verder vergroten.
Ik zou gewoon nog steeds doorgaan met bemoeien als het niet erg is dan niet maar als het uit de hand loopt kan je ze wel uit elkaar halenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Mensen zijn bang om zich ermee te bemoeien. Ze willen dat hen zelf ook niks overkomt. Zelfs met een grote overmacht durven ze niet in te grijpen. Neem de moord op Joe van Holsbeeck maar bijvoorbeeld. Daar waren vele tientallen getuigen. Niemand greep in.
kom jij misschien ook nog eens in het nieuws ,hoop alleen dat je het dan zelf nog meemaaktquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:44 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nog steeds doorgaan met bemoeien als het niet erg is dan niet maar als het uit de hand loopt kan je ze wel uit elkaar halen
Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:16 schreef achlicia het volgende:
Op de een of andere manier voel ik me steeds minder geroepen om anderen te wijzen op wangedrag...
Nu stel je je eigen paradox op?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:29 schreef achlicia het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar met de risico's die je tegenwoordig loopt bij het ingrijpen, heb je nog verdomd weinig aan de straffen die vervolgens worden gegeven. Maar dat bedoel je uiteraard niet. Ik vraag me verder wel af of harder straffen werkelijk preventief werkt (dat bedoelde je wel waarschijnlijk). Maar dan nog mogen ze wat mij betreft harder straffen... niet daarvan.
er was iig een buschauffeur aanwezig (of een andere getuige ) hoe komen ze anders aan die details ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:46 schreef Yildiz het volgende:
En verder was de bus leeg en stond niemand bij de bushalte?
lijkt mme wel duidelijk NA het lezen van de topic toch ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Angst voor de mogelijke gevolgen? En dat dus altíjd?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:48 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
lijkt mme wel duidelijk NA het lezen van de topic toch ?
En dát vind ik heel jammer...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
wat is anders de reden dat de meeste mensen niet ingrijpen ?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Angst voor de mogelijke gevolgen? En dat dus altíjd?
Verder kom ik niet.
[..]
En dát vind ik heel jammer...
Waarom zou je ingrijpen? De mogelijkheeden:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
en als je helemaal geluk hebt wil het 1ste slachtoffer niet in jouw voordeel getuigen uit angst of omdat hij zich er ook niet mee wil bemoeienquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:53 schreef StefanP het volgende:
[..]
Waarom zou je ingrijpen? De mogelijkheeden:
1) Je wordt ook een paar tanden uit je bek geschopt
2) Je "wint" en vervolgens ben JIJ de schuldige. De wereldvreemde sukkels bij het OM zullen je aanklagen en veroordelen voor racisme, geweldpleging en wat ze allemaal maar niet kunnen bedenken.
Dank je de koekoek. Er is maar een schuldige dat mensen niet meer ingrijpen, en dat is de politiek.
Verder zullen het natuurlijk weer de bekende daders zijn. En de politiek zich maar afvragen waarom steeds meer mensen op VB stemmen. Go multiculturele samenleving!
Pure angst.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:46 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Edit; 2 vragen aan je.
Niet geheel waar. Ondanks dat ik meen dat het niet preventief werkt, ben ik van mening dat iemand moet krijgen wat hij/zij verdient.quote:Nu stel je je eigen paradox op?
Neem me niet kwalijk, maar als ik zie dat iemand wordt neergestoken met een mes, of ik zie een mafkees met een mes zwaaien, dan ga ik niet de held uithangen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
90% van de bevolking denkt net zo...ik ga mijn leven in zo'n geval ook niet riskeren ,laf?..misschien wel maar IK kan het iig navertellenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:59 schreef gronk het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk, maar als ik zie dat iemand wordt neergestoken met een mes, of ik zie een mafkees met een mes zwaaien, dan ga ik niet de held uithangen.
't staat je vrij om nu 'schande' te roepen.
En zo werkt het bij bijna iedereen. Ik zou willen dat ik het lef had, maar ik ken mezelf ondertussen. Ik weet hoe ik reageer in doodsangst. Het antwoord daarop is namelijk: niet. En dat geldt voor heel veel mensen. Ze willen het alleen niet weten. En misschien is dat maar beter ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:59 schreef gronk het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk, maar als ik zie dat iemand wordt neergestoken met een mes, of ik zie een mafkees met een mes zwaaien, dan ga ik niet de held uithangen.
Ik oordeel ook niet over die getuigen, ik meldde alleen maar dat er ook weer niemand ingreep. Zelf zou ik ook niet weten hoe ik in een dergelijke situatie zou reageren.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:59 schreef gronk het volgende:
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat ik het knap hufterig van je vind om van mensen te verwachten dat ze iemand met een mes gaan ontwapenen. Zelfs mensen die de nodige vechtsporttraining hebben gehad ontwijken dat soort situaties liever. Domweg omdat je zo een jaap te pakken hebt, en zo'n snee kan dodelijk zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik oordeel ook niet over die getuigen, ik meldde alleen maar dat er ook weer niemand ingreep. Zelf zou ik ook niet weten hoe ik in een dergelijke situatie zou reageren.
En daar ga je dan met je vooroordelen...quote:Op zondag 25 juni 2006 00:06 schreef Pracissor het volgende:
Van Marokkanen kan je verwachten dat ze zich agressief opstellen, wanneer je aanspreekt op hun gedrag, wanneer zij in een groep verkeren. Maar laatst sprak ik enkele autochtonen aan op hun gedrag in een trein (tegen ramen/banken trappen etc.), ik werd aangevlogen door 5 man en kon me maar net genoeg verweren tot de halte waar zij eruit moesten. De overige passagiers keken de andere kant op.
Mensen moet dit soort lieden, marokkaan, neger of nederlands, gewoon keihard aanpakken, met z'n allen, wees eens solidair.
Pak de grootste en sla 'm knockout. En hoop dat de rest 't dan in z'n broek doet, en niet achterbaks gaat wezen met messen enzo.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:05 schreef zoalshetis het volgende:
6 gastjes kunnen lastig zijn in je eentje, als je verder geen bijval van andere passagiers krijgt.
Marokkanen blijven wel een grotere risicogroep, de kans dat daar klootzakken tussenzitten blijft vele malen groter dan bij nederlanders. Dus het zijn geen vooroordelen, maar kennis van statistieken en persoonlijke ervaringen.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:07 schreef achlicia het volgende:
[..]
En daar ga je dan met je vooroordelen...
Overigens wel naar voor je, daar niet van.
Ik zou toch maar situaties inschatten per situatie. Dat is wat ik ermee wilde zeggen.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:09 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Marokkanen blijven wel een grotere risicogroep, de kans dat daar klootzakken tussenzitten blijft vele malen groter dan bij nederlanders. Dus het zijn geen vooroordelen, maar kennis van statistieken en persoonlijke ervaringen.
je zit in het verkeerde topic...quote:Op zondag 25 juni 2006 00:11 schreef siggi het volgende:
OK, het gaat hier dus niet om de Islam of Moslims. OK er zijn toevallig lui bij betrokken die uit die groep komen, maar geen reden om direct te gaan generaliseren. By the way; mijn excuus dat ik weinig van me heb laten horen hier, maar er kwamen even wat dingen tussendoor.
En al die opmerkingen over; er is niet bewezen dat ze schuldig zijn dus zijn ze onschulidig, dat is het Nederlandse Rechtsysteem, ergo ze zijn ONSCHULDIG B'VO, ga ik ook niet eens qouten om daar dan allemaal op te reageren. Naar mijn mening een beetje onzin reacties.
Dit is een geval van een aantal kansloze eikeltjes die connecties hadden met lui waarvan bewezen is dat ze fout bezig waren. En dan heb ik het nog niet eens over al die andere items die over die kerels in het nieuws zijn gekomen, ga ik ook niet quoten lijkt me algemeen bekend, zo niet; ga maar even Googelen.
Als je een vriendenclub hebt waar dat soort personen tussen zitten dan weet je dat en kun je je daar tot op bepaalde hoogte mee verenigen, anders zou je daar niet mee omgaan.
En je telefoonnummer is gevonden bij een terrorist..... OK, het is niet HET BEWIJS dat je schuldig bent, maar ik heb daar persoonlijk wel zo mijn vraagtekens bij omtrend het idee dat ze dan ook direct onschuldig zijn. Of was die terrorist zo'n verzamelaar die alle telefoonboeken van heel Europa thuis had, dat zou natuurlijk heek goed mogelijk zijn en tevens een volkomen logische verklaring. Maarja, ik zou persoonlijk wel redelijk afknappen als deze eikels een schadevergoeding zouden krijgen van mijn en jullie belastingcenten
Precies en de etniciteit van de daders zal ik dan ook maar in rekening mee nemen.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:10 schreef achlicia het volgende:
[..]
Ik zou toch maar situaties inschatten per situatie. Dat is wat ik ermee wilde zeggen.
Dat station zijn wij inmiddels wel gepasseert hoor, alleen in de hoogste elitaire progressieve echelons zullen dat soort praatjes nog conform de dogmatiek zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:15 schreef StefanP het volgende:
De overheid grijpt niet in, dus waarom zou jij? Er is maar 1 schuldige en dat is de politiek. Als je weet dat dit soort tuig morgen weer op straat staat, ALS ze al opgepakt worden, dan pas je er wel voor om iets te doen. Voor je het weet staan ze met heel hun familie op jouw stoep. Het enige dat de politiek doet, is met maatregelen komen die enkel grappig zouden zijn als ze niet zo triest waren. Thee drinken en zo. Een jeugdhonkje bouwen.
Ondertussen heeft de linkse gedachtenpolitie een enorme invloed en heeft de decennia lange indoctrinatie dat we allemaal racisten zijn goed gewerkt. Nederland is een land van slavendrijvers, kolonialisten en ook het ziekelijk opgedrongen WO2 schuldcomplex komt er natuurlijk bij kijken. Marokkanen zijn bij voorbaat heilig en jij bent een racist als je er ook maar aan denkt om iets te doen! Brave burger! Houd je kop maar en kijk de andere kant op.
Ik zou een kansloze hagenese vleesbonk (matje, adau-t-shirt en al) ook niet graag kwaad zien.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:13 schreef Pracissor het volgende:
Als je d.m.v. werk of iets dergelijks meer in aanraking ben geweest met verschillende culturen, weet je gewoon dat bepaalde etniciteiten anders reageren over het algemeen genomen.
Precies, je schat elke situatie natuurlijk in afhankelijk van de verschillende variabelen, etniciteit, uiterlijk voorkomen etc.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:17 schreef gronk het volgende:
[..]
Ik zou een kansloze hagenese vleesbonk (matje, adau-t-shirt en al) ook niet graag kwaad zien.
In de betere middenklasse is gebruik van geweld sowieso not-done. Uberhaupt, 't bespreken van 't gebruik van geweld is not done. Maar dat ligt niet aan linksigheid (de paerelketting-maffia denkt er net zo over), 't hoort bij 't milieu.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:16 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Dat station zijn wij inmiddels wel gepasseert hoor, alleen in de hoogste elitaire progressieve echelons zullen dat soort praatjes nog conform de dogmatiek zijn.
Maar ALS ze gepakt worden (kan 1 op miljoen ) dan staan er 50 welzijnswerkers en 20 advokaten klaar om hun akties goed te pratenquote:Op zondag 25 juni 2006 00:14 schreef zhe-devilll het volgende:
Oog om Oog
Tand om Tand...
dat zouden ze in moeten voeren bij sommige idiote onopgevoede jongeren!
Des te meer reden dus om jouw idee uit te voeren maar zal helaas niet gebeurenquote:Ze hebben totaal geen respect meer voor niemand!
Ze zullen hun leven lang moeten leven met de gedachte aan die man die ze doodschopten.
Gek genoeg zal het ze weinig doen!
opvoeding ,kultuur , 'omdat het stoer is ' , omdat het cool is enz enz ...(volgens de daders dan he )quote:Mijn vraag is hoe zou dit nu komen?
lees maar eens terug kun je genoeg redenen vindenquote:Die mega botte ongevoeligheid, waar komt dit weg?
juist niet denk ik !quote:Zijn dit gewoonweg puur domme mensen?
quote:Op zondag 25 juni 2006 00:15 schreef StefanP het volgende:
De overheid grijpt niet in, dus waarom zou jij? Er is maar 1 schuldige en dat is de politiek. Als je weet dat dit soort tuig morgen weer op straat staat, ALS ze al opgepakt worden, dan pas je er wel voor om iets te doen. Voor je het weet staan ze met heel hun familie op jouw stoep en dan hoef je echt niet op hulp van de overheid te rekenen. Het enige dat de politiek doet, is met maatregelen komen die misschien wel grappig zouden zijn als ze niet zo triest waren. Thee drinken en zo. Een jeugdhonkje bouwen. Ja, dat helpt. Wereldvreemde figuren. En dat hoort de bevolking te beschermen... als zij het niet doen, waarom zou je zelf dan iets doen? Vooral omdat ze JOU als schuldige zien als je een vinger uitsteekt: het is bij voorbaat discriminatie of het recht in eigen hand nemen
Want de linkse gedachtenpolitie heeft een enorme invloed en de decennia lange indoctrinatie dat we allemaal racisten zijn heeft goed gewerkt. Nederland is een land van slavendrijvers, kolonialisten en ook het ziekelijk opgedrongen WO2 schuldcomplex komt er natuurlijk bij kijken. Allochtonen zijn bij voorbaat heilig en jij bent een racist als je er ook maar aan denkt om iets te doen! Brave burger! Houd je kop maar en kijk de andere kant op anders krijg je 10 anti-discriminatieclubjes en de geitewollen sokken bij het OM achter je aan.
Ik doelde meer op het linkse gedachtenpolitie gedeelte.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:20 schreef gronk het volgende:
[..]
In de betere middenklasse is gebruik van geweld sowieso not-done. Uberhaupt, 't bespreken van 't gebruik van geweld is not done. Maar dat ligt niet aan linksigheid (de paerelketting-maffia denkt er net zo over), 't hoort bij 't milieu.
dus wat moet je DAN doen ?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:22 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het linkse gedachtenpolitie gedeelte.
Overigens denk ik dat de meeste klassen erover eens zijn dat geweld vanuit de overheid wel geaccepteert is naar dit soort lieden toe, eigen rechter spelen is eigenlijk natuurlijk nooit gewenst.
je hebt gelijk!quote:Op zondag 25 juni 2006 00:15 schreef StefanP het volgende:
De overheid grijpt niet in, dus waarom zou jij? Er is maar 1 schuldige en dat is de politiek. Als je weet dat dit soort tuig morgen weer op straat staat, ALS ze al opgepakt worden, dan pas je er wel voor om iets te doen. Voor je het weet staan ze met heel hun familie op jouw stoep en dan hoef je echt niet op hulp van de overheid te rekenen. Het enige dat de politiek doet, is met maatregelen komen die misschien wel grappig zouden zijn als ze niet zo triest waren. Thee drinken en zo. Een jeugdhonkje bouwen. Ja, dat helpt. Wereldvreemde figuren. En dat hoort de bevolking te beschermen... als zij het niet doen, waarom zou je zelf dan iets doen? Vooral omdat ze JOU als schuldige zien als je een vinger uitsteekt: het is bij voorbaat discriminatie of het recht in eigen hand nemen
Want de linkse gedachtenpolitie heeft een enorme invloed en de decennia lange indoctrinatie dat we allemaal racisten zijn heeft goed gewerkt. Nederland is een land van slavendrijvers, kolonialisten en ook het ziekelijk opgedrongen WO2 schuldcomplex komt er natuurlijk bij kijken. Allochtonen zijn bij voorbaat heilig en jij bent een racist als je er ook maar aan denkt om iets te doen! Brave burger! Houd je kop maar en kijk de andere kant op anders krijg je 10 anti-discriminatieclubjes en de geitewollen sokken bij het OM achter je aan.
volgens mij gaat het al veel langer mis hoorquote:Op zondag 25 juni 2006 00:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
je hebt gelijk!
Gekke is sinds die kabinet er is dat het enorm bergafwaarts gaat met Nederland! Alles wat goed leek te zijn is kapot?
Hoe is dit mogelijk in zo'n korte tijd?
Na de dood van Pim Fortuyn is er veel veranderd en niet ten goede....
die welzijns werkers doen me vaak denken aan de sukkels uit je klas! Die nerds die zombies die ook maar een keuze maakten uit een vakkenpakket omdat dit moest!quote:Op zondag 25 juni 2006 00:20 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
Maar ALS ze gepakt worden (kan 1 op miljoen ) dan staan er 50 welzijnswerkers en 20 advokaten klaar om hun akties goed te praten
goed gezegd!!!!!!!!!
[..]
Des te meer reden dus om jouw idee uit te voeren maar zal helaas niet gebeuren
[..]
opvoeding ,kultuur , 'omdat het stoer is ' , omdat het cool is enz enz ...(volgens de daders dan he )
[..]
lees maar eens terug kun je genoeg redenen vinden
[..]
juist niet denk ik !
........
Sinds die tijd gebeuren dit soort dingen steeds vaker..quote:Op zondag 25 juni 2006 00:31 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
volgens mij gaat het al veel langer mis hoor
Btw dit kabinet is er toch pas 4 jaar?
even ter uwer info. antwerpen ligt in belgië.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Sinds die tijd gebeuren dit soort dingen steeds vaker..
nee maar er wordt wel naar ze geluisterd door de rechter dat maakt het juist zo triestquote:Op zondag 25 juni 2006 00:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
die welzijns werkers doen me vaak denken aan de sukkels uit je klas! Die nerds die zombies die ook maar een keuze maakten uit een vakkenpakket omdat dit moest!
Ze zijn vaak niet bijster intelligent wel?
en ik maar denken ..het gaat goed mis in Polenquote:Op zondag 25 juni 2006 00:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even ter uwer info. antwerpen ligt in belgië.
Op de een of andere manier komen ook alleen dit soort interventies met negatieve afloop in de krant...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:16 schreef achlicia het volgende:
pakkende slagzin...maar woorden stoppen geen geweld ,daden wel (of daden maaken iig meer kans )quote:Op zondag 25 juni 2006 00:43 schreef Meki het volgende:
We moeten niet vergeten dat dit ZINLOOS GEWELD is net als de MOORDEN op de ALLOCHTONEN in ANTWERPEN
laten we ff samen dit gezamenlijk afkeuren
STOP ZINLOOS GEWELD
daarom vind ik dat mensen meer moeten doorgaan om zinloos geweld te stoppenquote:Op zondag 25 juni 2006 00:45 schreef Limburger_noord het volgende:
[..]
pakkende slagzin...maar woorden stoppen geen geweld ,daden wel (of daden maaken iig meer kans )
Waarom ga jij je nou verontschuldigen voor de dader van een ander?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:45 schreef Meki het volgende:
We moeten elke vorm van zinloos geweld afkeuren
en ik als " Noord-Afrikaan" keur deze laffe daad zeer ernstig af en ik hoop dat de politie ze keihard aanpakt .
Als ik de police was had ik die jongens ook letterlijk in elkaar geslagen
Dan was je niet lang police.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:45 schreef Meki het volgende:
We moeten elke vorm van zinloos geweld afkeuren
en ik als " Noord-Afrikaan" keur deze laffe daad zeer ernstig af en ik hoop dat de politie ze keihard aanpakt .
Als ik de police was had ik die jongens ook letterlijk in elkaar geslagen
ik verontschuldig me niet maar ik geef duidelijk aan waar ik voor sta.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:47 schreef achlicia het volgende:
[..]
Waarom ga jij je nou verontschuldigen voor de dader van een ander?![]()
Waar doet hij dat?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:47 schreef achlicia het volgende:
[..]
Waarom ga jij je nou verontschuldigen voor de dader van een ander?![]()
het gaat daar niet omquote:
Als in Gouda een Marokkaan een bejaarde aanvalt, stem jij LPF?quote:
Ieder gezond mens staat daarvoor, waarom voel jij dan de behoefte dat extra te benadrukken?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:49 schreef Meki het volgende:
[..]
ik verontschuldig me niet maar ik geef duidelijk aan waar ik voor sta.
geen zinloos geweld . en ff laten zien aan de rechtse users waar ik ook sta
Geen goede vraagquote:Op zondag 25 juni 2006 00:53 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Als in Gouda een Marokkaan een bejaarde aanvalt, stem jij LPF?
Volgens mij is dat dodelijker voor onze maatschappij dan 6 mongolen die een willekeurig iemand neermeppen.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:42 schreef Snowtiger het volgende:
Zo denken de meeste mensen op dit moment, zie het elke keer gebeuren op mijn werk.
om hun vooroordeel weg te halen dat elke Marokkaan of elke Turk zo isquote:Op zondag 25 juni 2006 00:54 schreef achlicia het volgende:
[..]
Ieder gezond mens staat daarvoor, waarom voel jij dan de behoefte dat extra te benadrukken?
Voor de rechtse user? come on...
volgens mij moet je meer naar wilders kijken dan. zijn er eigenlijk camera opnames. of is antwerpen nog niet zo ver?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:53 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Als in Gouda een Marokkaan een bejaarde aanvalt, stem jij LPF?
Nee, want ik stem niet op basis van incidenten.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Geen goede vraag
Als in Gouda een Nederlander een Marokkaanse baby aanvalt, stem jij LPF?
dus is je vraag hier niet van toepassingquote:Op zondag 25 juni 2006 00:55 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nee, want ik stem niet op basis van incidenten.
Vandaar de vraag...
Nee, en de suggestieve bewering "En dan vragen sommigen zich nog af waarom 25% Vlaams Blok stemt" dus ook niet....quote:
daar heb je gelijk inquote:Op zondag 25 juni 2006 00:59 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nee, en de suggestieve bewering "En dan vragen sommigen zich nog af waarom 25% Vlaams Blok stemt" dus ook niet....
QED. Tsssk...
En je denkt serieus dat dat werkt?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:54 schreef Meki het volgende:
[..]
om hun vooroordeel weg te halen dat elke Marokkaan of elke Turk zo is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |