Jammer dat het niet op dvd is maar op 2 vhs banden.quote:
Ik ga ze kopenquote:Op zondag 25 juni 2006 22:17 schreef Smots het volgende:
Goed nieuws voor iedereen die het gemist heeft. Er komt een dvd van uit.
Gummbah is mijn held. Punt.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:22 schreef Blivox het volgende:
[..]
Ik ga ze kopen! Het is trouwens goed te merken dat de show eigenlijk puur door Gummbah verzonnen is. Lees daar maar eens een boekje van, als er iemand absurdistisch is dan is het Gummbah wel.
Ook geniaal, ja. Ik zie dat topic dus iedere keer voorbij komen wanneer het programma is afgelopen. Daar heb ik wel vaker last van.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Monty Python's Flying Circus op Canvas!
Mijn helden.
Ochja, practisch alles is te downloaden en/of te koop.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:07 schreef Croupouque het volgende:
Ook geniaal, ja. Ik zie dat topic dus iedere keer voorbij komen wanneer het programma is afgelopen. Daar heb ik wel vaker last van.
Ik heb zo'n 8 banden vol. Trouwens ook alle Fawlty towers.quote:Op maandag 26 juni 2006 01:01 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Monty Python's Flying Circus op Canvas!
Mijn helden.
Bron? Als dat waar is, dan; Joepie!quote:Op zondag 25 juni 2006 22:17 schreef Smots het volgende:
Amateur.quote:Op maandag 26 juni 2006 03:15 schreef tong80 het volgende:
Ik heb zo'n 8 banden vol. Trouwens ook alle Fawlty towers.
Wie wil me aanraken ?
bron?quote:
Ik heb deze uitzending niet gezien, maar op de Poelmo website staat dat het hier gaat om de theatervoorstellingen zonder de daarin gemonteerde stukjes uit de kleedkamers e.d. Dus het zijn in die zin niet precies herhalingen van de oude afleveringen.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:30 schreef Frollo het volgende:
Noch in de gids, noch op TT stond dat het een herhaling zou betreffen. Dus ik helemaal opblijven voor Poelmo, in de hoop dat de heren wellicht opnieuw de bühne op geklommen waren, blijkt het tóch een herhaling!
Nou had ik heus niet alles onthouden van vijf jaar geleden, dus er viel nog genoeg te genieten, maar helemaal netjes vond ik het niet. Tijdens de aftiteling zag ik zelfs '(c) 2006 VPRO' langskomen; waar slaat dat op dan?
quote:
In 2002 zond de VPRO 8 afleveringen uit waarin de oorspronkelijke theatervoorstellingen doorsneden waren met kleedkamerfragmenten. Helaas kwamen de theaterscènes hierdoor niet geheel tot hun recht.
Daarom zijn de twee oorspronkelijke theatervoorstellingen opnieuw gemonteerd tot 4 nieuwe tv-afleveringen, door de VPRO op 4 achtereenvolgende zaterdagen uit te zenden.
Poelmo, slaaf van het zuiden wordt v.a. zaterdag 24 juni om 0.15 uur uitgezonden bij de VPRO op Nederland 3.
quote:Op zondag 25 juni 2006 13:55 schreef Bupatih het volgende:
Nee.
Het is volgens mij altijd pas op de eerste werkdag na de uitzending dat het op Uitzending Gemist komt te staan.
Bron? Als dat waar is, dan; Joepie!quote:Op zondag 25 juni 2006 22:17 schreef Smots het volgende:
ja doei.quote:
"Pa, ma - Ik ga naar Albanië..." Da's uit Poelmo, ja....quote:Op maandag 26 juni 2006 11:33 schreef dribbel79 het volgende:
Geen idee of het bij Poelmo hoort, maar dat stukkie van Albanië, da's pas geniaal
Fuck, stomme videorecorder moet aanstaan om op te kunnen nemen.. dacht dat standby ook werkte.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:55 schreef Bupatih het volgende:
Nee.
Het is volgens mij altijd pas op de eerste werkdag na de uitzending dat het op Uitzending Gemist komt te staan.
Van poelmo.nlquote:Op maandag 26 juni 2006 11:30 schreef Frollo het volgende:
Noch in de gids, noch op TT stond dat het een herhaling zou betreffen. Dus ik helemaal opblijven voor Poelmo, in de hoop dat de heren wellicht opnieuw de bühne op geklommen waren, blijkt het tóch een herhaling!
Nou had ik heus niet alles onthouden van vijf jaar geleden, dus er viel nog genoeg te genieten, maar helemaal netjes vond ik het niet. Tijdens de aftiteling zag ik zelfs '(c) 2006 VPRO' langskomen; waar slaat dat op dan?
Daar zal het dus wel mee te maken hebben.quote:
In 2002 zond de VPRO 8 afleveringen uit waarin de oorspronkelijke theatervoorstellingen doorsneden waren met kleedkamerfragmenten. Helaas kwamen de theaterscènes hierdoor niet geheel tot hun recht.
Daarom zijn de twee oorspronkelijke theatervoorstellingen opnieuw gemonteerd tot 4 nieuwe tv-afleveringen, door de VPRO op 4 achtereenvolgende zaterdagen uit te zenden.
Poelmo, slaaf van het zuiden wordt v.a. zaterdag 24 juni om 0.15 uur uitgezonden bij de VPRO op Nederland 3.
Helaas.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:32 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Van poelmo.nl
[..]
Daar zal het dus wel mee te maken hebben.
Maar nog steeds niks op uitzendinggemist.nl![]()
quote:Meer nieuwe programma's
Villa Achterwerk
Picabia
Het beste van de Jostiband
InsideOffside
De vloer op
Spoorloos
Warzone: Nicaragua
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 18:26 schreef DennisMoore het volgende:
Meer nieuwe programma's
Villa Achterwerk
Picabia
Het beste van de Jostiband
Mijn fout, Internet reageerde vaag. Ik had 'm de eerste keer al door hoor. Was niet de bedoeling.quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:51 schreef MrData het volgende:
Jammerdie waren juist zo leuk.
Maarja, toch maar kopen die DVD. Wanneer komt ie uit eigenlijk?
Edit: juli staat er op de site. De winkels maar ff goed in de gaten houden.
Blijkbaar is ie al uit!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:13 schreef Smots het volgende:
* Smots heeft de dvd in zijn zweterige knuistjes!
De speelduur is ca. 190 minuten. Op de dvd is een selectie gemaakt van de kleedkamerscènes als extra feature.
Blijkbaar is ie al uit!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:58 schreef MrData het volgende:
Hoeft niet, kan zijn dat hij een review exemplaar of iets dergelijks heeftZie je vaak genoeg hier.
Is geen review-exemplaar, maar wel een door de distributeur opgestuurd exemplaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:58 schreef MrData het volgende:
Hoeft niet, kan zijn dat hij een review exemplaar of iets dergelijks heeftZie je vaak genoeg hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |