abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 juni 2006 @ 13:57:42 #101
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39205403
quote:
Op zondag 25 juni 2006 13:42 schreef __droogkloot__ het volgende:

[..]

Dus mensen die er voor kiezen hun longen niet te verkankeren zouden naar geen enkel cafe kunnen gaan?
ja ga dan lekker naar de mcdonalds toe en in de rookvrije zone zitten. je weet dat er in het cafe gerookt wordt en je kiest er zelf voor om er heen te gaan, ga dan ook niet lopen klagen. Je kiest bewust voor om naar het cafe te gaan.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 25 juni 2006 @ 14:00:10 #102
113396 Jett
áppel
pi_39205472
Nicotine.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_39205515
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:00 schreef Jett het volgende:

Nicotine.
Het tast wel het argumentatie-vermogen aan, da's wetenschappelijk al vastgesteld, en ook in dit topic te aanschouwen.
pi_39205528
Niemand kiest ervoor om tussen rokers te zitten (behalve dat tuig zelf),
dit wordt ONS (niet-rokers) slechts OPGEDRONGEN!!!
  zondag 25 juni 2006 @ 14:07:26 #105
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_39205690
quote:
Op zondag 25 juni 2006 14:02 schreef BlaineDeMono het volgende:
er wordt niks opgedrongen, je kiest er bewust zelf voor om in een cafe te zitten, dan moet je ook maar de consiquenties maar aanvaarden.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 25 juni 2006 @ 14:10:08 #106
134240 Cryonic
ijskoud het lekkerste
pi_39205780
Het zou fijn zijn als de rokers ook zouden weten waar ze hun sigaretten houden. Ze hebben het al 2x geflikt om een gat in mijn kleding te branden, en je weet niet wie het gedaan heeft aan het einde van de avond.

Buiten vind ik dat rokers best mogen roken. Maar binnen is het gewoon irritant omdat het zo'n gore lucht is die dagen blijft hangen.
  zondag 25 juni 2006 @ 14:22:07 #107
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_39206173
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 19:45 schreef Hpzone het volgende:
Ben je bij een concert, staat er weer zo'n hoer met een cigaret je longen te verkrachten. Vraag je beleeft of ze die troep uit wil maken (wel netjes gevraagt) krijg je als antwoord dat je maar ergens anders moet gaan staan omdat ze zo gespannen is en je maar de tyfus kan krijgen...
Als je nu had geklaagd over mensen die een sigaret opsteken terwijl jij net lekker in een restaurant zat te eten, had ik je groot gelijk gegeven.

Maar dat je tijdens een concert gaat janken omdat iemand in jouw buurt een sigaretje opsteekt... Jouw longen te verkrachten? Sluit jezelf thuis op in een kamer met speciale luchttoevoer als je zo bang bent ongezonde lucht in te ademen. Jij krijgt waarschijnlijk nog eerder kanker van jouw eigen ruften man.

Een typisch voorbeeld van een te ver doorgeslagen anti-roker
Krekker is de bom!
  zondag 25 juni 2006 @ 14:25:33 #108
131603 Afwazig
Serious business
pi_39206266
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 19:51 schreef kastanova het volgende:
  • Ik wil graag doodgaan zodra het leven saai wordt

• Ik wil geen vegatarische kuthippie als vriendin en laten die nu net een grafhekel hebben aan roken...

• Ik krijg dorst van roken... En als ik dorst heb, ga ik bier drinken...

• Ik heb een grafhekel aan gezondheidsfreaks... "Boehoe, je vervuilt mijn gezonde lucht met je gerook ." Bij dat soort mensen bid ik ook echt dat hun huis in de fik vliegt en ze sterven in de rook .
  •   zondag 25 juni 2006 @ 14:25:54 #109
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_39206280
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 14:02 schreef BlaineDeMono het volgende:
    Ow ja? Niemand bindt je vast en sleurt je mee naar een cafe waar wordt gerookt. Sterker nog, men had zelfs speciale niet-roker cafe's geopend, maar deze zijn een flop geworden bij gebrek aan bezoekers. Blijf dan ook uit de cafe's voor dat 'tuig' en bezorg de niet-roker cafe's klandizie
    Krekker is de bom!
    pi_39206417
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 19:45 schreef Hpzone het volgende:
    Waarom roken mensen?

Lekker is het alleen nadat je eraan begonnen bent, en je bent er ongetwijfeld aan begonnen omdat je te weinig ruggegraat had om dat ene cigaretje te weigeren Je irriteerd er de niet-rokers mee, het stinkt als het graf van je over-over-overgrootmoeder en je krijgt er nog eens lekker kanker van ook.

Argumenten als; 'Je voelt je een stuk meer ontspannen' is natuurlijk gewoon dom gelul, want als je er niet aan begonnen was had je het verschil niet eens gemerkt en had je er ook geen mensen mee lastig gevallen.

Ben je bij een concert, staat er weer zo'n hoer met een cigaret je longen te verkrachten. Vraag je beleeft of ze die troep uit wil maken (wel netjes gevraagt) krijg je als antwoord dat je maar ergens anders moet gaan staan omdat ze zo gespannen is en je maar de tyfus kan krijgen...

Mijn klacht: Mensen die anderen irriteren met hun stank. en dan zeiken dat ze ervan afhankelijk zijn
    precies..why ??
    Waarom zou je er aan beginnen

* 't kost geld
    * kankerverwekkend
    * stinkt
    * verslavend

Klinkt verleidelijk

Ga iemand anders vervelen met je bad habit
      zondag 25 juni 2006 @ 14:30:46 #111
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_39206434
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 22:22 schreef PhatRabbit het volgende:

[..]

Misschien zou een omgekeerde situatie de oplossing zijn: stel er is een algeheel rookverbod, maar rokers willen toch ook wel eens kunnen feesten MET sigaret in de hand. Daar zouden dan speciale avonden voor moeten komen. Bijv. vrijdagavond voor rokers en de rest van de week voor niet-rokers. Is wel een goede verdeling dacht ik zo .
    Ja, of speciale uitgaansgelegenheden voor rokers.

Drie keer raden wat zal gebeuren: de uitgaansgelegenheden voor rokers worden het meest populair en die voor niet rokers gaan failliet.

Drie keer raden wat daarop zal volgen: klagende te ver doorgeschoten anti-rokers, die een rookverbod eisen in de rokers uitgaansgelegenheden.
    Krekker is de bom!
    pi_39206442
    roken en mdma = Zelfs muntsigaretten zijn dan hemels
    100 kb is de limiet voor webicons, verklein de jouwe hier:
    Grote avatar? Verkleinen dat ding met de Fok! Avatar resizer
    pi_39206490
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 14:25 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ow ja? Niemand bindt je vast en sleurt je mee naar een cafe waar wordt gerookt. Sterker nog, men had zelfs speciale niet-roker cafe's geopend, maar deze zijn een flop geworden bij gebrek aan bezoekers. Blijf dan ook uit de cafe's voor dat 'tuig' en bezorg de niet-roker cafe's klandizie
    Blijf uit de cafés met je rook dan.
    Niet nieuwe cafés, nergens voor nodig..gewoon rookvrij maken die handel
      zondag 25 juni 2006 @ 14:35:40 #114
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_39206591
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 14:32 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Blijf uit de cafés met je rook dan.
    Niet nieuwe cafés, nergens voor nodig..gewoon rookvrij maken die handel
    Waarom moet jij JOU WIL perse opleggen aan anderen?

Laat de cafe eigenaren dat lekker zelf bepalen. Niemand dwingt jou om hun tenten te bezoeken.
    Krekker is de bom!
    pi_39206879
    En daarom komt er dus een rookverbod. .
      zondag 25 juni 2006 @ 14:50:07 #116
    147919 Badmintonner
    The world is mine...
    pi_39207027
    Al dat gezeik van de rokers echt, die hebben een plank voor hun kop. Waar ik me helemaal aan erger zijn die mensen op de stations die het "stoer" vinden om niet bij de rokerspalen te gaan staan. Kijk mij daar eens niet bij staan blik in de ogen. Als ik het smerig vind dat jij bij mij in de buurt staat te roken dan ga jij maar weg, jij kiest ervoor om je zelf te vervuilen, laat mij daar dan buiten. Hoop dat alle kroegen, discotheken, en restaurants voortaan rookvrij worden. Word het er een stuk aangenamer op, en scheelt het dat ik de volgende dag na het stappen niet vergast wordt als ik een keer aan mn kleren ruik. Roken. Bah.

Zo. Lucht op.
    Van der Sar, blijf!
    pi_39207057
    Roken is heerlijk.

Ik weet dat het smerig is, het stinkt en je gaat er dood van.

Maar het is zóóó lekker!
    pi_39207158
    Net als heroïne, zeggen ze. .
      zondag 25 juni 2006 @ 15:15:55 #119
    81882 Lips
    Een vrouwtje
    pi_39207793
    Oh wat kan ik toch slecht tegen dit gezeik!!!
    *steekt ondertussen een sigaret op*
    Lekker gaan lopen mekkeren over rokende mensen in kroegen. Ik loop toch ook niet te zeveren over al die pubers die zich kompleet van de wereld zuipen en mij daarmee lastig vallen! Ze zweten en kunnen niet op hun benen staan door de alcohol dus vallen tegen iedereen aan, waardoor iedereen naar dat vieze zweet stinkt en als je geluk hebt val je zelf om tegen dat blondje naast je waardoor haar rode wijn over je kleren gaat. Om nog maar niet te beginnen over ruzies die ontstaan door een agressieve dronk!
    Ik wil bij deze dan ook maar om alcoholvrije kroegen gaan zeuren...

Stel je toch niet zo aan met z'n allen. Een paar jaar geleden was er nog niks aan de hand en nu gaat iedereen een beetje lopen zeiken. Al die pubers jaloers dat ze onder de 16 niet mogen roken???
    Miauw
    Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
      zondag 25 juni 2006 @ 15:27:18 #120
    79000 Maikuuul
    Dat zeg ik ook altijd
    pi_39208076
    Ik geef je gelijk ik bedoel hoeveel mensen roken ?

1 miljard misschien ?
    Hoe kunnen ze nou daaraan beginnen

1. Geldverspilling
    2. Het heeft geen functie
    3. Je krijgt lekker kanker ( achja dit hoeft niet altijd )
    4. Als ik opstap ga en ik kom thuis stinken mijn kleren naar de rook
    [b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
    Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
    Sokkel Lolleromfg[/b]
      zondag 25 juni 2006 @ 15:30:06 #121
    73243 Bendeleider
    Biersexueel.
    pi_39208139
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 19:51 schreef Sosa het volgende:

[..]

Flikker op met je gezever, mierenneuker! Gun iemand anders lekker z'n sigaretje anders zoek je maar een boom op voor je frisse lucht.

Raar dat al die anti-rokers hier tegenwoordig zo'n probleem van maken terwijl dat vroeger wel anders was toen je nog gezellig op je werkplek en overal anders kon roken zonder met een ander rekening te houden.

Geëmancipeerde individualistische egoïstische anti-rokers
    Krijg kanker.
    Sociaal <- zoek het eens op!
    Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
      zondag 25 juni 2006 @ 15:32:35 #122
    118933 Arid
    SLow Cheetah
    pi_39208199
    Talpa
    pi_39208289
    Stomme kooi! ! ! !

pi_39208321
    quote:
    Op zondag 25 juni 2006 15:15 schreef Lips het volgende:
    Oh wat kan ik toch slecht tegen dit gezeik!!!
    *steekt ondertussen een sigaret op*
    Lekker gaan lopen mekkeren over rokende mensen in kroegen. Ik loop toch ook niet te zeveren over al die pubers die zich kompleet van de wereld zuipen en mij daarmee lastig vallen! Ze zweten en kunnen niet op hun benen staan door de alcohol dus vallen tegen iedereen aan, waardoor iedereen naar dat vieze zweet stinkt en als je geluk hebt val je zelf om tegen dat blondje naast je waardoor haar rode wijn over je kleren gaat. Om nog maar niet te beginnen over ruzies die ontstaan door een agressieve dronk!
    Ik wil bij deze dan ook maar om alcoholvrije kroegen gaan zeuren...

Stel je toch niet zo aan met z'n allen. Een paar jaar geleden was er nog niks aan de hand en nu gaat iedereen een beetje lopen zeiken. Al die pubers jaloers dat ze onder de 16 niet mogen roken???
    Een roker kan net zo goed naast kankerverwekkende stoffen verspreiden ook stomdronken worden en lastig zijn.
    en daarmee is nog niet gezegd dat je schadelijk bent voor een ander.
    pi_39208603
    quote:
    Op zaterdag 24 juni 2006 19:51 schreef Sosa het volgende:

[..]

Flikker op met je gezever, mierenneuker! Gun iemand anders lekker z'n sigaretje anders zoek je maar een boom op voor je frisse lucht.

Raar dat al die anti-rokers hier tegenwoordig zo'n probleem van maken terwijl dat vroeger wel anders was toen je nog gezellig op je werkplek en overal anders kon roken zonder met een ander rekening te houden.

Geëmancipeerde individualistische egoïstische anti-rokers
    Dat wil nog niet zeggen dat het goed was. Tijd voor verandering, er is al verandering om het rookvrij te houden Mac is rookvrij, I'm loving it (alsof die scheiding tussen niet-roker en rokers hielp in dezelfde ruimte )
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')