ja ga dan lekker naar de mcdonalds toe en in de rookvrije zone zitten. je weet dat er in het cafe gerookt wordt en je kiest er zelf voor om er heen te gaan, ga dan ook niet lopen klagen. Je kiest bewust voor om naar het cafe te gaan.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:42 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Dus mensen die er voor kiezen hun longen niet te verkankeren zouden naar geen enkel cafe kunnen gaan?
Het tast wel het argumentatie-vermogen aan, da's wetenschappelijk al vastgesteld, en ook in dit topic te aanschouwen.quote:
er wordt niks opgedrongen, je kiest er bewust zelf voor om in een cafe te zitten, dan moet je ook maar de consiquenties maar aanvaarden.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:02 schreef BlaineDeMono het volgende:
Niemand kiest ervoor om tussen rokers te zitten (behalve dat tuig zelf),
dit wordt ONS (niet-rokers) slechts OPGEDRONGEN!!!
Als je nu had geklaagd over mensen die een sigaret opsteken terwijl jij net lekker in een restaurant zat te eten, had ik je groot gelijk gegeven.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:45 schreef Hpzone het volgende:
Ben je bij een concert, staat er weer zo'n hoer met een cigaret je longen te verkrachten. Vraag je beleeft of ze die troep uit wil maken (wel netjes gevraagt) krijg je als antwoord dat je maar ergens anders moet gaan staan omdat ze zo gespannen is en je maar de tyfus kan krijgen...
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:51 schreef kastanova het volgende:Ik wil graag doodgaan zodra het leven saai wordt Ik wil geen vegatarische kuthippie als vriendin en laten die nu net een grafhekel hebben aan roken... Ik krijg dorst van roken... En als ik dorst heb, ga ik bier drinken... Ik heb een grafhekel aan gezondheidsfreaks... "Boehoe, je vervuilt mijn gezonde lucht met je gerook ." Bij dat soort mensen bid ik ook echt dat hun huis in de fik vliegt en ze sterven in de rook
.
Ow ja? Niemand bindt je vast en sleurt je mee naar een cafe waar wordt gerookt. Sterker nog, men had zelfs speciale niet-roker cafe's geopend, maar deze zijn een flop geworden bij gebrek aan bezoekers. Blijf dan ook uit de cafe's voor dat 'tuig' en bezorg de niet-roker cafe's klandiziequote:Op zondag 25 juni 2006 14:02 schreef BlaineDeMono het volgende:
Niemand kiest ervoor om tussen rokers te zitten (behalve dat tuig zelf),
dit wordt ONS (niet-rokers) slechts OPGEDRONGEN!!!
precies..why ??quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:45 schreef Hpzone het volgende:
Waarom roken mensen?![]()
Lekker is het alleen nadat je eraan begonnen bent, en je bent er ongetwijfeld aan begonnen omdat je te weinig ruggegraat had om dat ene cigaretje te weigerenJe irriteerd er de niet-rokers mee, het stinkt als het graf van je over-over-overgrootmoeder en je krijgt er nog eens lekker kanker van ook.
Argumenten als; 'Je voelt je een stuk meer ontspannen' is natuurlijk gewoon dom gelul, want als je er niet aan begonnen was had je het verschil niet eens gemerkt en had je er ook geen mensen mee lastig gevallen.
Ben je bij een concert, staat er weer zo'n hoer met een cigaret je longen te verkrachten. Vraag je beleeft of ze die troep uit wil maken (wel netjes gevraagt) krijg je als antwoord dat je maar ergens anders moet gaan staan omdat ze zo gespannen is en je maar de tyfus kan krijgen...
Mijn klacht: Mensen die anderen irriteren met hun stank. en dan zeiken dat ze ervan afhankelijk zijn![]()
Ja, of speciale uitgaansgelegenheden voor rokers.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 22:22 schreef PhatRabbit het volgende:
[..]
Misschien zou een omgekeerde situatie de oplossing zijn: stel er is een algeheel rookverbod, maar rokers willen toch ook wel eens kunnen feesten MET sigaret in de hand. Daar zouden dan speciale avonden voor moeten komen. Bijv. vrijdagavond voor rokers en de rest van de week voor niet-rokers. Is wel een goede verdeling dacht ik zo.
Blijf uit de cafés met je rook dan.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ow ja? Niemand bindt je vast en sleurt je mee naar een cafe waar wordt gerookt. Sterker nog, men had zelfs speciale niet-roker cafe's geopend, maar deze zijn een flop geworden bij gebrek aan bezoekers. Blijf dan ook uit de cafe's voor dat 'tuig' en bezorg de niet-roker cafe's klandizie
Waarom moet jij JOU WIL perse opleggen aan anderen?quote:Op zondag 25 juni 2006 14:32 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Blijf uit de cafés met je rook dan.
Niet nieuwe cafés, nergens voor nodig..gewoon rookvrij maken die handel![]()
Krijg kanker.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:51 schreef Sosa het volgende:
[..]
Flikker op met je gezever, mierenneuker! Gun iemand anders lekker z'n sigaretje anders zoek je maar een boom op voor je frisse lucht.
Raar dat al die anti-rokers hier tegenwoordig zo'n probleem van maken terwijl dat vroeger wel anders was toen je nog gezellig op je werkplek en overal anders kon roken zonder met een ander rekening te houden.
Geëmancipeerde individualistische egoïstische anti-rokers![]()
Een roker kan net zo goed naast kankerverwekkende stoffen verspreiden ook stomdronken worden en lastig zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:15 schreef Lips het volgende:
Oh wat kan ik toch slecht tegen dit gezeik!!!
*steekt ondertussen een sigaret op*
Lekker gaan lopen mekkeren over rokende mensen in kroegen. Ik loop toch ook niet te zeveren over al die pubers die zich kompleet van de wereld zuipen en mij daarmee lastig vallen! Ze zweten en kunnen niet op hun benen staan door de alcohol dus vallen tegen iedereen aan, waardoor iedereen naar dat vieze zweet stinkt en als je geluk hebt val je zelf om tegen dat blondje naast je waardoor haar rode wijn over je kleren gaat. Om nog maar niet te beginnen over ruzies die ontstaan door een agressieve dronk!
Ik wil bij deze dan ook maar om alcoholvrije kroegen gaan zeuren...
Stel je toch niet zo aan met z'n allen. Een paar jaar geleden was er nog niks aan de hand en nu gaat iedereen een beetje lopen zeiken. Al die pubers jaloers dat ze onder de 16 niet mogen roken???
Dat wil nog niet zeggen dat het goed was. Tijd voor verandering, er is al verandering om het rookvrij te houdenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:51 schreef Sosa het volgende:
[..]
Flikker op met je gezever, mierenneuker! Gun iemand anders lekker z'n sigaretje anders zoek je maar een boom op voor je frisse lucht.
Raar dat al die anti-rokers hier tegenwoordig zo'n probleem van maken terwijl dat vroeger wel anders was toen je nog gezellig op je werkplek en overal anders kon roken zonder met een ander rekening te houden.
Geëmancipeerde individualistische egoïstische anti-rokers![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |