Die komma hoort daar niet.quote:
Ja, ze moeten gewoon bowlingballen gebruiken.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:00 schreef wdn het volgende:
Komt trouwens omdat de bal niet zwaar genoeg is.
Als ie nog dreads had gehad, had ie een andere houding en was ie er in gegaan!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:17 schreef Stuart het volgende:
Die penalty van Zweden vandaag, dát was knap![]()
Jezus, Tong, voel je je aangevallen?quote:
Afstandsschoten die méters over gaan zijn ook kut, APK.quote:
Geintjequote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Jezus, Tong, voel je je aangevallen?
Leg uit.
Je had dus geen betere comeback.quote:
Les 2: Niet te ver naar achter leunen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:32 schreef Bauhaus het volgende:
Les 1 : Standbeen naast de bal..
Stom dat ze 't dan toch proberen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:44 schreef APK het volgende:
Het ligt overigens aan de bal en de niet gesproeide velden.![]()
Les 4: Door de keeper is (vrijwel) onmogelijk, dus je moet er langs of omheen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:43 schreef Arcee het volgende:
Les 3: Probeer énigszins binnen de lat en de palen te schieten.
Slecht argument, TS heeft (hoogstwaarschijnlijk) niet de jarenlange training / het talent van de knakkers die daar op het veld staan. EN hij krijg (nog hoogstwaarschijnlijker) veel minder betaald voor zo'n potje voetbal.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:49 schreef Steijn het volgende:
Een afstandsschot is soms beter dan jezelf vast lopen in de verdediging. Verder wil ik TS graag eens in het heetst van de strijd een bal van 40 meter zien trappen, en dan natuurlijk wel heel accuraat.
Ten eerste: Als iets moeilijk is, dan wordt dat echt niet makkelijker naar gelang je er meer geld voor krijgt. De beloning is wel hoger, maar niet alle dingen kunnen puur op motivatie worden gedaan.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:56 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Slecht argument, TS heeft (hoogstwaarschijnlijk) niet de jarenlange training / het talent van de knakkers die daar op het veld staan. EN hij krijg (nog hoogstwaarschijnlijker) veel minder betaald voor zo'n potje voetbal.
....
En NEE ik kan het niet beter, ik ben ontzettend slecht in voetbal. Maar als iets toch je vak is dan mag je toch verwachten dat je iets beter presteert.
Ten tweede: Hoe kom je er in godsnaam bij dat militairen hun werk altijd goed doen?quote:Waarom kunnen ze militairen wel leren om onder druk nog steeds goed hun werk te doen, maar zou een voetballer dat niet meer kunnen? Kan ik met m'n hoofd niet bij hoor.
Ik denk gewoon dat er een grens aan de nauwkeurigheid zit waarmee je een bal op grote afstand kan richten. Je kunt de bal verkeerd raken en de wind kan de bal doen zwabberen. Daarom gaat het soms mis, maar als alles goed gaat kunnen ze ook raak zijn. In een situatie waarin je kunt kiezen tussen vastlopen op de verdediging of schieten is het dus verstand om voor het laatste te kiezen.quote:Op zondag 25 juni 2006 02:56 schreef kingjotte het volgende:Slecht argument, TS heeft (hoogstwaarschijnlijk) niet de jarenlange training / het talent van de knakkers die daar op het veld staan. EN hij krijg (nog hoogstwaarschijnlijker) veel minder betaald voor zo'n potje voetbal.
Het gaat niet om psychische druk het gaat er om dat je soms zo snel moet handelen, anders kan de kansrijke situatie alweer voorbij zijn, dat er slordigheden optreden, en dat is dodelijk op 40 meter afstand.quote:[Waarom kunnen ze militairen wel leren om onder druk nog steeds goed hun werk te doen, maar zou een voetballer dat niet meer kunnen? Kan ik met m'n hoofd niet bij hoor.
Dan moet je een robot opstellen, die kan altijd op precies dezelfde manier de bal raken. Een mens kan dat niet, dus zit je sowieso al met een deel missers. Tel daar weersomstandigheden, een slecht veld en een zwabberende bal bij op en je komt denk ik uit op de actuele situatie. Een speler doet echt wel zijn best om een doelpunt te maken hoor, alleen heb je de praktijk niet altijd onder controle.quote:Op zondag 25 juni 2006 03:22 schreef mighty_myte het volgende:
ik ben het er mee eens dat een profvoetballer zulke dingen gewoon raak moet schieten.
zoveel training en geld, dan kun je dat toch wel verwachten.
Ik denk dat je een beetje teveel vertrouwen in de mens hebt qua lichamelijke en geestelijke capaciteiten. Probeer het maar eens, het is moeilijker dan je denktquote:Op zondag 25 juni 2006 03:22 schreef mighty_myte het volgende:
ik ben het er mee eens dat een profvoetballer zulke dingen gewoon raak moet schieten.
zoveel training en geld, dan kun je dat toch wel verwachten.
ze zouden dat eens meer moeten trainen ipv nutteloos hooghouden.quote:Op zondag 25 juni 2006 03:25 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dan moet je een robot opstellen, die kan altijd op precies dezelfde manier de bal raken. Een mens kan dat niet, dus zit je sowieso al met een deel missers. Tel daar weersomstandigheden, een slecht veld en een zwabberende bal bij op en je komt denk ik uit op de actuele situatie. Een speler doet echt wel zijn best om een doelpunt te maken hoor, alleen heb je de praktijk niet altijd onder controle.
Het probleem zit er alleen in dat sommige het al wagen terwijl er nog andere mogelijkheden zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 03:33 schreef Hathor het volgende:
Wie niet waagt, wie niet wint.
Dat is ook de charme van voetbal.quote:Op zondag 25 juni 2006 03:41 schreef Steijn het volgende:
[..]
Het probleem zit er alleen in dat sommige het al wagen terwijl er nog andere mogelijkheden zijn.
Ten eerste: ik had het daar toch niet alleen over de beloning, ging over het feit dat er gezegd werd dat TS het zelf maar eens moest proberen.quote:Op zondag 25 juni 2006 03:04 schreef Boondock_Saint het volgende:
[..]
Ten eerste: Als iets moeilijk is, dan wordt dat echt niet makkelijker naar gelang je er meer geld voor krijgt. De beloning is wel hoger, maar niet alle dingen kunnen puur op motivatie worden gedaan.
[..]
Ten tweede: Hoe kom je er in godsnaam bij dat militairen hun werk altijd goed doen?
Daarmee zeg je dus dat ze 't niet kunnen? Waarom proberen ze 't dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 02:49 schreef Steijn het volgende:
Een afstandsschot is soms beter dan jezelf vast lopen in de verdediging. Verder wil ik TS graag eens in het heetst van de strijd een bal van 40 meter zien trappen, en dan natuurlijk wel heel accuraat.
Jij bent zo'n persoon waar je dus nooit voetbal mee wil kijken. De lekenblik en toch commentaar leveren.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Daarmee zeg je dus dat ze 't niet kunnen? Waarom proberen ze 't dan?
Ik wil ook niet met jou voetbal kijken, dus dat komt mooi uit.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:00 schreef Zyggie het volgende:
Jij bent zo'n persoon waar je dus nooit voetbal mee wil kijken. De lekenblik en toch commentaar leveren.
Nee, ok, maar als het zelfs de mensen met talent niet altijd lukt, dan geeft dat alleen maar aan hoe moeilijk het is, daar gaat meer of minder geld echt geen verandering in brengen.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:40 schreef kingjotte het volgende:
[..]
Ten eerste: ik had het daar toch niet alleen over de beloning, ging over het feit dat er gezegd werd dat TS het zelf maar eens moest proberen.
quote:Ten tweede: ik mag hopen voor 'onze jongens' (en dan bedoel ik de jongens in het groen) dat iig een hoger percentage van de acties lukt. Daarbij heb ik ook nergens gezegd dat ze hun werk altijd goed doen.
Dan snap ik niet hoe ik die laatste quote moet interpreteren. Ik las het nu als dat jij vindt dat een voetballer zijn werk pas goed doet als (o.a.) alle afstandschoten op doel zijn?quote:Waarom kunnen ze militairen wel leren om onder druk nog steeds goed hun werk te doen, maar zou een voetballer dat niet meer kunnen? Kan ik met m'n hoofd niet bij hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |