quote:Op maandag 26 juni 2006 22:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat vraag ik wel een keer op een tactisch moment
quote:
cu2night?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:01 schreef PPL het volgende:
[..]
Whoehoe.
Heb je ook een sugababes pagina ?
![]()
Paas me wat kudos danquote:Op maandag 26 juni 2006 23:01 schreef PPL het volgende:
[..]
Whoehoe.
Heb je ook een sugababes pagina ?
![]()
Is dat alles?quote:Op maandag 26 juni 2006 23:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
* Dubbeldrank schuift 50 kudos naar Bambi
Jij hoort aardig te zijn enzo, anders trap ik je mn huis uit, die wortels beginnen me aardig de strot uit te hangenquote:
helemaal niks, van die nutteloze feiten dit, niemand weet hoe je eruit ziet namelijkquote:
Dat zeg jijquote:Op maandag 26 juni 2006 23:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
helemaal niks, van die nutteloze feiten dit, niemand weet hoe je eruit ziet namelijk
Kan je zelf bepalen, er zijn zat n00b factions of factions die n00bs aannemen het is maar hoe je het bekijktquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:29 schreef Sitethief het volgende:
PPL ook bedankt Maat
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer moet ja een facties gaan denken?
Dan heb je ff een beginnetje.quote:
Wat DD zegt.quote:Vanaf wanneer moet ja een facties gaan denken?
Ooh, ik ben meestal best aardigquote:Op maandag 26 juni 2006 23:11 schreef FIawless het volgende:
[..]
Jij hoort aardig te zijn enzo, anders trap ik je mn huis uit, die wortels beginnen me aardig de strot uit te hangen![]()
Niks inzettenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:11 schreef PPL het volgende:
Vergeet niet in te zetten mensen !
[afbeelding]
Je hebt vop mijn tegenstander gewed ?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:18 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Niks inzetten![]()
Dan krijg ik minder geld![]()
Nee, op jouw hond, maar als jou hond wint: hoe minder mensen er op jouw hond wedden, moe meer geld de winnaars krijgenquote:
Je zit ook wel aan de hoge kant qua prijs dude, als je een beetje oplet heb je al morphine voor 6 a 7K per stukquote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Crap, de prijzen voor first aid kits zijn tot onder de 7000$ gedaald, ik probeer al 2 dagen een kit voor 7250 te slijten, geen succes.
quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je zit ook wel aan de hoge kant qua prijs dude, als je een beetje oplet heb je al morphine voor 6 a 7K per stuk
Geen interesse in een ouwere kerel?quote:
?!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:42 schreef PPL het volgende:
[..]
Geen interesse in een ouwere kerel?
Wat denk je wat voor genot ik je kan schenken met mijn levenservaring?
![]()
Woorden ingetrokken totdat ik foto's gezien heb.
Och... is mijn mannetje jaloers ?quote:
Klopt, de afgelopen tijd zijn de prijzen nogal gedaald, of ik ben begonnen met die krengen te verkopen toen de prijs aan de hoge kant was. Tot voor kort had ik iig geen probleem om een first aid kit binnen een paar uur voor 7250/7500 te verkopen...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je zit ook wel aan de hoge kant qua prijs dude, als je een beetje oplet heb je al morphine voor 6 a 7K per stuk
Ik denk dat u niet goed leest, ik heb het hier niet over een small first aid kit...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 15:29 schreef ZigoSOS het volgende:
First aid kit voor 7250?
Als ik die koop, koop ik die voor 3000 per stuk ofzo
Ahh PPL op het strand, gun die man ook een dagje rustquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |