doe vor mij ook ff [14.gif]quote:
Verry strange.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hmm strange
Als er iemand excusses moeten aanbieden zijn het bimbo en mr.T. En niet alleen aan mij.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:12 schreef TheThirdMark het volgende:
[afbeelding]
Kom kom, NS, slik een keer, biedt je excuses aan en ga door met spelen.
Waarom ruzie zoeken met Mede Fokkers, daar schiet niemand wat mee op, behalve Flaw, die krijgt er een reden bij om meer EXP te krijgen.....
Geen flauw idee, gisteren had ze nog gewoon 350, vanochten ook. Maar nu stond ze in 1x op de 500.quote:
Wat wil je daar precies mee zeggen? Ik hoop niet dat het is wat ik denk, zowel heeft dat voor jou en je faction zeker gevolgen.quote:Op zondag 25 juni 2006 16:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Maar goed erg slim zijn ze sowieso niet want dan zet je je naam en woonplaats niet in je profiel als je zulke geintjes gaat uithalen.
Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:ps. je krijgt geen exp van het attacken van lagere levels als jezelf.
quote:1. You bust in through the rear door of the office building and overtake the night watchman.
2. You tie him up and spread gasoline all over lower level of the building.
3. You wish him good luck and light the room on fire and quickly return to your car. After thirty minutes the entire building is on fire and the firetrucks have yet to arrive.
Result: You arrive home to find an envelope with $9,861 for torching the building.
dus moord én brandquote:
mag ik vragen wat ik er mee te maken hebquote:Op zondag 25 juni 2006 16:59 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
stuur je mijn samurai even terug?
Ik stop ermee en ik wil mijn spulletjes terug.quote:Op zondag 25 juni 2006 17:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
mag ik vragen wat ik er mee te maken heb
ik zit in geen enkele faction, ben alleen 'getrouwd' met Blinker..
okquote:Op zondag 25 juni 2006 17:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik stop ermee en ik wil mijn spulletjes terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |