Nog niet helemaal perfect mar het is een begin.quote:
Ah, dus zo komt ie aan z'n geldquote:Op zondag 25 juni 2006 12:02 schreef Backhander het volgende:
ik heb al mijn merits ingeruild voor geld en het geld opgestuurd naar ZigoSOS
Een grotere nervebar is imo het enige andere wat op zich wel de moeite waard is. Vier extra voor 10 merits. Zet ook niet echt zoden aan de dijk. En de volgende nervepunt kost 5 merits, dan 6 etc.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:31 schreef PPL het volgende:
Ik wou dat ik achteraf ook voor zo'n yasukuni had gespaard.
Helaas, alle merist opgemaakt.
Ik heb als eerst 2 merits gebruikt voor de rente op de Bank.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Een grotere nervebar is imo het enige andere wat op zich wel de moeite waard is. Vier extra voor 10 merits. Zet ook niet echt zoden aan de dijk. En de volgende nervepunt kost 5 merits, dan 6 etc.
Toch maar een yasudinges doen.
Heb ik idd ook gedaan.quote:Op zondag 25 juni 2006 12:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik heb als eerst 2 merits gebruikt voor de rente op de Bank.
krijg nu 10%meer.
ik heb ook 10% extraquote:Op zondag 25 juni 2006 13:06 schreef PPL het volgende:
[..]
Heb ik idd ook gedaan.
Daarmee vergroot je toch weer de opbrengsten uit je investment bank.
Die merits van Backhander waren 1mquote:
Spam in mijn torncity mailbox, het moet niet gekker worden...quote:From
villa14[271733]
2006-06-25
7:33:47 AM
hi im gay want gay sex
Wat heeft die yaksienu (quote:Op zondag 25 juni 2006 11:31 schreef PPL het volgende:
Ik wou dat ik achteraf ook voor zo'n yasukuni had gespaard.
Helaas, alle merist opgemaakt.
Meteen Player report doen.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ahem....
[..]
Spam in mijn torncity mailbox, het moet niet gekker worden...![]()
Hij is effectief en richt een heleboel schade aan.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat heeft die yaksienu () voor bijzonders?
quote:New!
25/06/06
7:42:49 AM Someone attacked you and hospitalized you.
Hehe, prutserquote:Op zondag 25 juni 2006 14:50 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
Dit is Bimbo
Bimbo komt wel eens op Fok
Maar als Bimbo ruzie maakt met andere fokkers kan ze het niet alleen verbaal af
en gaat ze ergens anders naar toe om het spelletje voor die gemene fokkers te bederven
Goed zo Bimbo!
Laat ze maar zien wat je kan.
[..]
heb jij je boodschappen al gedaan johquote:Op zondag 25 juni 2006 15:02 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Eerlijk alles delen hč.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |