Alhoewel, heel positief is het topic niet natuurlijk. En als ze chago is, wil ze niet neuken. Ik wacht nog eventjes met doorgeven denk ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:29 schreef veldmuis het volgende:
Ik zal dit topic ff via MSN aan d'r doorgeven!
Misschien stopt ze met zingen als jij haar neukt. In dat geval mag dit topic verwijderd worden.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Alhoewel, heel positief is het topic niet natuurlijk. En als ze chago is, wil ze niet neuken. Ik wacht nog eventjes met doorgeven denk ik.
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:52 schreef Yildiz het volgende:
Wie is dat?
Ik heb wel eens gehoord van een Christina Aguilera, maar dat is iemand anders.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:52 schreef Yildiz het volgende:
Wie is dat?
Letterneuker!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord van een Christina Aguilera, maar dat is iemand anders.
Ik denk toch dat we het over dezelfde snol hebben. Helaas heb ik niet de moeite genomen om de correcte spelling van haar naam te zoeken, zodat jij het ook zou snappen.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:53 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehoord van een Christina Aguilera, maar dat is iemand anders.
Zó serieus hoef je het leven nou ook weer niet te nemen hoor.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:01 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik denk toch dat we het over dezelfde snol hebben. Helaas heb ik niet de moeite genomen om de correcte spelling van haar naam te zoeken, zodat jij het ook zou snappen.
Jij werkt zeker nog niet he?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:51 schreef mrcool het volgende:
Er zit toch een aan/uit-knop op de hedendaagse radio?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |