LoL en 16+ op zaterdag zo nu en dan net als in Arena.quote:Op maandag 26 juni 2006 20:29 schreef Sjoewe het volgende:
Ja het is tegenwoordig de City Hall en het is daar immer en altijd negernacht
SWAK? Op de Oude Buis? Histos hiero!quote:Op maandag 26 juni 2006 18:06 schreef Sjoewe het volgende:
Ik vind het niet zo leuk meer als vroeger. De Tivoli op donderdag was al nooit echt super, maar tegenwoordig is het echt niet leuk meer, tenzij je met een grote groep bent en je eigen feestje bouwt, maar goed dat is overal eigenlijk.
Nu is het vooral de losse feestjes, SWAK-feest, piekendisco etc. Waar is het nou echt leuk, en zijn de mensen nog een beetje chill?
Je mist weinigquote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben zelf geen Swak'er maar een maatje van me gaat het nieuwe bestuurdoen dus die sleurt me mee naar de feesten. Op het SWAK cafe ben ik nooit geweest
De echte nerdettes, ze bestaan nogquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik had vanmorgen in de UB trouwens een meisje naast me zitten die haar bril gerepareerd had met vies, grijs geworden sporttape.
Zo maak je nog eens wat mee.
Au3 gaf me valse hoopquote:Op dinsdag 27 juni 2006 17:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nerds gebruiken geen sporttape.
(En ik kan het weten...)
Vandaag ook al.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:38 schreef FloggingMolly het volgende:
Morgen Franz Ferdinand in ons stadje![]()
Stuur haar naar mij toe.quote:[b]Op dinsdag 27 juni 2006 19:38
Maar laten we het over Utrecht hebben. Ik zit wederom in de UB momenteel. Het licht is hier fenomenaal en er zit een leuk meisje tegenover me..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |