abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39316894
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 20:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Net wezen eten bij de Winkel van Sinkel en het viel me behoorlijk tegen. Het eten was op zich wel goed, maar qua service e.d. was het echt bout. Is dat altijd zo daar, of had ik net de pech dat dat vandaag zo was?
Je moet er ook niet gaan eten, maar gaan stappen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 28 juni 2006 @ 12:33:40 #252
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_39317097
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:19 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hij kan geen vrije werkplek vinden. .

En ik heb er genoeg van, ik ga me verzuipen in een kop koffie.
Ik heb je gezien En een plekje verrovert
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_39318089
Ik ben je net heel boos voorbijgestampt op de trap. En als je je stoel nu een meter naar achteren rijdt kan ik iets tegen je hoofd gooien, zo dichtbij zit je.

. Mooi, die UB. .
It's my party and I'll cry if I want to.
  woensdag 28 juni 2006 @ 13:20:07 #254
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_39318547
Zit ik zo dichtbij? Ik heb zoveel rondjes gelopen, trappen op en af gelopen, dat ik werkelijk geen idee meer heb waar ik ben in het gebouw.

Maarre ik word hier wel zo een beetje verlegen van Ik stort me uit schaamte heel hard op m'n essay.

Straks maar een bakje koffie doen dan?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_39318829
Als je iemand hoort krijsen uit pure frustratie dan weet je meteen waar ik zit. Mijn essay wil voor geen meter. Ik was al chaggerijnig, maar ik word niet veel vrolijker zo.

Het is dat ik die tamponzwaaiende stampsmilie niet kan vinden, maar anders had ik die nu gepost. Niet dat ik nu zit te . bloeden . ofzo, maar gewoon. Die wc's hier op de UB zijn ook vreselijk. Wiens idee was het om doorzichtige deuren te maken ? Sta je daar een beetje je kont af te vegen en tegelijkertijd een tof schimmenspel op te voeren voor De Buitenwereld.
  woensdag 28 juni 2006 @ 13:32:31 #256
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_39319110
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
Als je iemand hoort krijsen uit pure frustratie dan weet je meteen waar ik zit. Mijn essay wil voor geen meter. Ik was al chaggerijnig, maar ik word niet veel vrolijker zo.

Het is dat ik die tamponzwaaiende stampsmilie niet kan vinden, maar anders had ik die nu gepost. Niet dat ik nu zit te . bloeden . ofzo, maar gewoon. Die wc's hier op de UB zijn ook vreselijk. Wiens idee was het om doorzichtige deuren te maken ? Sta je daar een beetje je kont af te vegen en tegelijkertijd een tof schimmenspel op te voeren voor De Buitenwereld.
Ik heb de vorige keer een kwartier gezocht naar de WC's Maar het is waarschijnlijk hetzelfde idee van de geniaale persoon die bedacht dat: geblindeerde studiehokjes met een slot slechts in Sodom & Gomorra in neukcabines zouden veranderen, of dat traptreden die zo groot zijn dat je het met twee stappen niet haalt, maar met drie op je muil gaat een leuk architectonisch grapje zijn.
pi_39319230
Je kan volgens mij iemand nogsteeds flink uitwonen daar, mits je het licht uitlaat.

Oh en . Redbull drinkende mokkels naast me .
pi_39319618
Bah. Er komt echt geen zinnig woord meer uit me. Ik ga maar even een frisse neus halen/peuk roken ofzo.
pi_39319833
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik geneerde me al dood de vorige keer dat ik met Q. in mijn stamcafe zat. Meneer werd namelijk een beetje aangeschoten, gooide het bier van de buren om en begon op discosterkte over seks te praten. (Krijg vooral een mental picture bij dit verhaal, dat sterkt me alleen maar in het maken van mijn punt.)
Mijn mental picture is weer helemaal terug op peil .

Ontopic: . Utrecht .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 28 juni 2006 @ 13:59:11 #260
85962 ioko
I Appear Missing
pi_39320188
Fijn dat het Utrecht-topic weer terug is, ik ben van de partij !

Habitat is de Amsterdamsestraatweg (vlakbij het viaduct)
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_39320527
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Bah. Er komt echt geen zinnig woord meer uit me. Ik ga maar even een frisse neus halen/peuk roken ofzo.
Kaugom-lucht?
pi_39320695
Ik heb gezwaaid en gepraat met Sjoewe. We gaan straks koffiedrinken.

.
pi_39320813
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:59 schreef ioko het volgende:
Fijn dat het Utrecht-topic weer terug is, ik ben van de partij !

Habitat is de Amsterdamsestraatweg (vlakbij het viaduct)
Ik woon niet meer dichtbij je ioko.
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:21:49 #264
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_39320936
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 13:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
. Die wc's hier op de UB zijn ook vreselijk. Wiens idee was het om doorzichtige deuren te maken ? Sta je daar een beetje je kont af te vegen en tegelijkertijd een tof schimmenspel op te voeren voor De Buitenwereld.
Hahaha, ik dacht al dat ik de enige was die me daarover verbaasde. Ga er morgen weer lekker leren!! Jippieee
Gourmetten of steengrillen?
pi_39321072
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 12:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je moet er ook niet gaan eten, maar gaan stappen.
Ja, als iemand me dat nou van tevoren had verteld.
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:27:46 #266
85962 ioko
I Appear Missing
pi_39321152
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:18 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Ik woon niet meer dichtbij je ioko.

Waar woon je nu dan? Ik voel me heel erg verlaten.....
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_39321190
. Dat mokkel naast me zit alles wat ik schrijf mee te lezen. .

Edit: ze begreep de hint, ze is ergens anders gaan zitten. .
pi_39321264
En dat in Utrecht. .
pi_39321283
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:27 schreef ioko het volgende:

[..]

Waar woon je nu dan? Ik voel me heel erg verlaten.....
Helemaal in Hoograven.
Ook weer een sloopwoning. Ik ben wel een beetje teleurgesteld in de SSH. Ze zijn nu allemaal studenten in de straat achter m'n oude straat aan het stoppen. Dat hadden ze een half jaar geleden moeten doen, dan had ik zo naar weer een tof huis kunnen gaan. Wel 1 straat verder.
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:32:26 #270
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_39321314
Wireless internet is ook zulks een prachtig medium
pi_39321324
Ach, ik wil best over Utrecht praten, maar mijn beleving van Utrecht limiteert zich momenteel een beetje tot de UB en de AH op de Reiger. Maar, doe een suggestie en ik praat wel gewoon leuk mee ofzo.

Sjoewe, kom je naast me zitten ? Mits je geen Red Bull gaat drinken.
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:34:19 #272
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_39321380
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:31 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Helemaal in Hoograven.
Ook weer een sloopwoning. Ik ben wel een beetje teleurgesteld in de SSH. Ze zijn nu allemaal studenten in de straat achter m'n oude straat aan het stoppen. Dat hadden ze een half jaar geleden moeten doen, dan had ik zo naar weer een tof huis kunnen gaan. Wel 1 straat verder.
De SSH is ook kut. Ik heb in december opgezegd. en ik kreeg al 2 februari een brief waarin stond dat dat betekende dat ik op 30 januari uit het huis moest n:')
  woensdag 28 juni 2006 @ 14:34:37 #273
85962 ioko
I Appear Missing
pi_39321391
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:31 schreef Twisted_fok het volgende:

[..]

Helemaal in Hoograven.
Als je het maar naar je zin hebt daar in het verre hoograven
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_39321406
. Utrechtse gezelligheid in de UB ! .
pi_39321533
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 14:34 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

De SSH is ook kut. Ik heb in december opgezegd. en ik kreeg al 2 februari een brief waarin stond dat dat betekende dat ik op 30 januari uit het huis moest n:')
Handig!
Maar je huurt nu dus niet meer via de SSH? En hoe ben je dan aan een kamer gekomen?
Ik ben eigenlijk allang aan de beurt voor het Tuindorp-West complex, maar ik wil er niet meer wonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')