Op een gegeven moment was hij iets aan het vragen/overleggen met iemand die achter het podium opzij stond. Robbie schudde toen ook iets van nee. Ik vroeg me toen al af of het iets met de wedstrijd te maken had en achteraf weet ik dat wel bijna zeker. Was inderdaad ergens na een half uurtje of zo.....quote:Op maandag 26 juni 2006 15:10 schreef schaap001 het volgende:
Jahoor, achterin op het veld waren wel wat leegtes te zien en hier en daar op de tribune ook. Maar al met al was het goed gevuld, vond ik. De sfeer was aan het einde waarschijnlijk vanwege het voetbal wel een beetje tam en Robbie hield wijselijk zijn mond, wat betreft tussenstanden enzo. Wel liep 'ie nog met een Hup Holland Hup te zwaaien toen die op het podium werd gegooid. Maar verder geen opmerkingen meer over het Nederlands Elftal toen ie door had dat het misging in Duitsland.
.... waarschijnlijk de vraag of ie dat wilde doorgeven aan het publiek.... leek hem dan waarschijnlijk niet handig. Bovendien ging het nieuws als een lopend vuurtje, het was ook niet nodig. Een doelpunt kun je massaal vieren: daar zou ie handig op in kunnen spelen. Stukkie We Will Rock You er tegenaan ofzo...quote:Op maandag 26 juni 2006 15:12 schreef kkkk het volgende:
[..]
Op een gegeven moment was hij iets aan het vragen/overleggen met iemand die achter het podium opzij stond. Robbie schudde toen ook iets van nee. Ik vroeg me toen al af of het iets met de wedstrijd te maken had en achteraf weet ik dat wel bijna zeker. Was inderdaad ergens na een half uurtje of zo.....
Heeft ie al ooit gedaan, heet just another day. hard geflopt.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:41 schreef schaap001 het volgende:
Zal me trouwens niets verbazen als hij binnenkort zijn eerste single uitbrengt. Ik had sterk het vermoeden dat Rob gewoon zijn maatje stond te pluggen...
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Heeft ie al ooit gedaan, heet just another day. hard geflopt.![]()
Bij mij in de buurt stuurde een steward een boom van een kerel van tegen de 50 terug naar zijn plek, want hij stond ook steeds halverwege de trap en blokkeerde het zicht van een hoop mensen. Begon ie helemaal paniekerig te mekkeren dat hij helemaal bovenin zat en dat hij hoogtevrees had gekregen en een draaierige maag en dat hij "helemaal stond te shaken op zijn benen". Mochten ie bij de steward-plek gaan staan, bij de ingang van een vak.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:54 schreef linebear het volgende:
dat geneuzel met niks kunnen zien had ik ook. Ik zat op de tweede ring. En tussen de voorprogramma's door wilde ik even gaan staan, want ik kreeg een houten kont. Dus ik gaan staan. Zat er zo'n muts achter me te zeuren dat ik moest gaan zitten. Want ze kon niks zien. Doos, er was ook niks te zien. En ze wilde wel dat ik foto's naar haar mailde. Dacht het niet he.....
Hij vroeg idd om de scores en toen hij die hoorde zag je 'm even denken: "Nee, dat ga ik maar even niet vertellen". Later kreeg ie door dat wij voetbal op een ieniemienie tv'tje keken en vroeg een paar keer wat de stand was en hoelang de wedstrijd nog duurde.quote:Op maandag 26 juni 2006 15:12 schreef kkkk het volgende:
[..]
Op een gegeven moment was hij iets aan het vragen/overleggen met iemand die achter het podium opzij stond. Robbie schudde toen ook iets van nee. Ik vroeg me toen al af of het iets met de wedstrijd te maken had en achteraf weet ik dat wel bijna zeker. Was inderdaad ergens na een half uurtje of zo.....
Mooi hoorquote:Op maandag 26 juni 2006 01:37 schreef Zwanee het volgende:
Hier eventjes een foto van detulp050, als bedankje voor het uploaden van je foto's![]()
Ik vind dit één van je mooiste foto's, niet omdat hij zo waanzinnig goed gelukt is (zit wat onscherpte in), maar omdat Robbie recht in je camera kijkt.
Moest hem ff bewerken hoor, want ik stoorde me aan die vrouw op de achtergrond.
Dat hoofd rechtsvoor kreeg ik niet weg en anders moest ik teveel van de foto verwijderen.
Heb ook de foto iets scherper geprobeerd te maken.
Hoop dat je de bewerking niet erg vind![]()
[afbeelding]
Hier onder nog ff het origineel:
[afbeelding]
Ik doe het heel simpel met Paint Shop Pro. Veel mensen zijn handiger met Photoshop, maar daar kan ik mijn weg niet zo goed in vindenquote:Op maandag 26 juni 2006 16:36 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Mooi hoor
Ik weet niet zo goed hoe ik het zo zou moeten bewerken, met wat voor programma doe je dat
Wij zaten ook op de tweede rang. En ons vak was echt vrijwel de hele tijd aan het staan en aan het swingenquote:Op maandag 26 juni 2006 15:54 schreef linebear het volgende:
dat geneuzel met niks kunnen zien had ik ook. Ik zat op de tweede ring. En tussen de voorprogramma's door wilde ik even gaan staan, want ik kreeg een houten kont. Dus ik gaan staan. Zat er zo'n muts achter me te zeuren dat ik moest gaan zitten. Want ze kon niks zien. Doos, er was ook niks te zien. En ze wilde wel dat ik foto's naar haar mailde. Dacht het niet he.....
Stond op die beeldschermen op de gang, heb niks ontvangenquote:Op maandag 26 juni 2006 17:23 schreef Stienn het volgende:
Kregen jullie ook allemaal een melding dat er iets via bleutooht verzonden wou worden?
Welk vak zat je MaLo ? mijn vak was ook vrijwel de heletijd aan het staan!
Daar stond ik zaterdagquote:Op maandag 26 juni 2006 00:00 schreef jack4ya het volgende:
"That's what we call brotherly love!"
We zaten overigens hier, pal aan het hek: (inde gele cirkel)
[afbeelding]
407quote:Op maandag 26 juni 2006 17:23 schreef Stienn het volgende:
Kregen jullie ook allemaal een melding dat er iets via bleutooht verzonden wou worden?
Welk vak zat je MaLo ? mijn vak was ook vrijwel de heletijd aan het staan!
quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:01 schreef Coconut het volgende:
Heb ik toevallig ook nog een fok!ker op de foto gezet?
Wel een beetje flut kwaliteit met een SE K750i..
Best prijzig, op de andere parkeerplaatsen was een evenementenkaart 8 euro.quote:Op maandag 26 juni 2006 19:18 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Iets van 15 euro van uur of 3 's middags tot 11 uur 's avonds.
Zelfs Ronald de Boer was erquote:Op maandag 26 juni 2006 20:56 schreef biggetje het volgende:
Nou die special bij shownieuws net was ook niet veel soeps...wat boeien mij die meningen nou van een paar 'bekende Nederlanders'![]()
Die paar seconden van het optreden waren dan wel weer leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |