abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39241452
Ben gisteravond ook geweest, mooi concert. De eerste keer, maar als het mij ligt zeker niet de laaste keer. De sfeer was fantasties. De Wave gestart die een aantal keren rondging

Basement Jaxx was ook geweldig wat een fantastische sfeer zette die neer
  maandag 26 juni 2006 @ 10:41:10 #177
135509 schaap001
Ik bedoel maar te zeggen:
pi_39241567
Je ziet wel vaker dat bands de setlist aanpassen om het voor zichzelf (en dus ook voor het publiek) een beetje spannend te houden. Stel dat je naar Robbie gaat als ie zijn 85e identieke show moet geven: dat kan niet anders dan dat het op de automatische piloot gaat...

Overigens ben ik gisterenavond ook geweest: ik vond het gebeuren behoorlijk instorten toen die John Wilkes (of whatever) opkwam en het vuurtje bleef daarna gedoofd. Hoogstens tijdens Angels gebeurde er nog 'iets': maar dat gedoe met die maat van 'm... ga lekker in je vrije tijd in de kroeg lallen met die gast, maar niet hier. Zal me trouwens niets verbazen als hij binnenkort zijn eerste single uitbrengt. Ik had sterk het vermoeden dat Rob gewoon zijn maatje stond te pluggen...
pi_39241612
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:36 schreef StephanL het volgende:
Basement Jaxx was ook geweldig wat een fantastische sfeer zette die neer
Basement jaxx was zeker super wat een energie hadden die dames, zeker geweldig!
  maandag 26 juni 2006 @ 10:46:20 #179
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_39241706
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:41 schreef schaap001 het volgende:
Je ziet wel vaker dat bands de setlist aanpassen om het voor zichzelf (en dus ook voor het publiek) een beetje spannend te houden. Stel dat je naar Robbie gaat als ie zijn 85e identieke show moet geven: dat kan niet anders dan dat het op de automatische piloot gaat...

Overigens ben ik gisterenavond ook geweest: ik vond het gebeuren behoorlijk instorten toen die John Wilkes (of whatever) opkwam en het vuurtje bleef daarna gedoofd. Hoogstens tijdens Angels gebeurde er nog 'iets': maar dat gedoe met die maat van 'm... ga lekker in je vrije tijd in de kroeg lallen met die gast, maar niet hier. Zal me trouwens niets verbazen als hij binnenkort zijn eerste single uitbrengt. Ik had sterk het vermoeden dat Rob gewoon zijn maatje stond te pluggen...
Hé Schaap, ook geweest dus?
RW is ook niet helemaal jouw stijl, geloof ik.
Maar je moet er een keer geweest zijn om er over mee te kunnen praten...
  maandag 26 juni 2006 @ 10:50:46 #180
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_39241825
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:43 schreef kluivie het volgende:

[..]

Basement jaxx was zeker super wat een energie hadden die dames, zeker geweldig!
Onverwacht opzwepend en erg vermakelijk

Het was een toffe show maar af en toe een beetje mak inderdaad. Robbie zag er volgens mij wel wat minder brak uit als de dagen ervoor. WIj stonden vooraan rechts bij het ronde gedeelte waar hij opkwam. Perfect zicht dus!

Ze moeten wel iets doen aan het afvloeien van de auto's na zo'n concert zeg..... duurde ruim een uur voordat we op de snelweg zaten
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
  maandag 26 juni 2006 @ 10:53:26 #181
135509 schaap001
pi_39241903
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:46 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Hé Schaap, ook geweest dus?
RW is ook niet helemaal jouw stijl, geloof ik.
Maar je moet er een keer geweest zijn om er over mee te kunnen praten...
Precies! Vantevoren had ik bedacht: ik ga er gewoon een keertje heen, maar het is niet helemaal mijn ding inderdaad... en hoe goed (of professioneel, tis maar hoe je het wilt noemen) hij het ook doet, het komt niet erg spontaan over. En toen ie een stukkie 'take a walk on the wild side´ deed, zakte mijn broek toch enigszins af. Gaat ie nou naast Freddie ook al bij Bono jatten...

Nouja: hij kent wel z'n klassiekers, in ieder geval..
  maandag 26 juni 2006 @ 10:58:48 #182
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_39242072
Gisteravond geweest, en wat heb ik genoten!

Toen hij op kwam, voelde ik me net een pubermeisje, ik gilde als een dwaas .
Het begin van de show vond ik heel goed, daarna kakte het wat in met voor mij als dieptepunt het duet met Jonathan Wilkes Me en my shadow. Wat een kutnummer vind ik dat.
Daarna trok het wel weer bij en bij de "toegift" ging het weer helemaal los.

Wij zaten in vak 407 ter hoogte van de catwalk / het ronde podium. Prima plaatsen met goed zicht en het geluid klonk erg goed.

Basement Jaxx vond ik geweldig, wat een leuk voorprogramma!

Met wegrijden hebben wij geen problemen gehad, we konden zo de parkeerplaats afrijden en de autobaan op. Maar wij waren dan ook vrij snel buiten.

Al met al een topavond gehad, die, ondankt het feit dat ik het gevoel had dat Robbie zich niet helemaal gaf, zeker voor herhaling vatbaar is!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_39242778
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:50 schreef Yorout het volgende:

[..]

Onverwacht opzwepend en erg vermakelijk

Het was een toffe show maar af en toe een beetje mak inderdaad. Robbie zag er volgens mij wel wat minder brak uit als de dagen ervoor. WIj stonden vooraan rechts bij het ronde gedeelte waar hij opkwam. Perfect zicht dus!

Ze moeten wel iets doen aan het afvloeien van de auto's na zo'n concert zeg..... duurde ruim een uur voordat we op de snelweg zaten
Inderdaad. Voordat een beetje alles ging rijden in P3 waren we een uur verder. Toen leidde ze die mensen om. Serieus sommige hebben een uur stil gestaan in de garage, en toen werd je nog overal heen gedirigeerd.
  maandag 26 juni 2006 @ 11:25:48 #184
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_39242873
quote:
Op maandag 26 juni 2006 11:22 schreef StephanL het volgende:

[..]

Inderdaad. Voordat een beetje alles ging rijden in P3 waren we een uur verder. Toen leidde ze die mensen om. Serieus sommige hebben een uur stil gestaan in de garage, en toen werd je nog overal heen gedirigeerd.
Wij stonden op P2, en dan heel dicht bij de uitgang. Wij zaten echt binnen 10 minuten op de snelweg.
Lijkt me wel kut als je zo lang moet wachten
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  maandag 26 juni 2006 @ 11:33:36 #185
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_39243087
quote:

[..]

Hier ook P3, maar wij waren pas om half 12 in de garage, daarna inderdaad via de bijlmer naar de snelweg gestuurd... Beetje ruk
pi_39243283
Wij ook P3, maar we waren snel er naar toe gelopen en volgens mij redelijk op tijd. Na ons kwam het echt vast te zitten.
pi_39243442
Ik vond het geweldig! Basement Jaxx was gewoon een fantastisch voorprogramma en Robbie was ook geweldig. Leuk met al dat vuurwerk ook en het zag er allemaal gelikt uit! Inderdaad was die vriend van hem een beetje jammer, had dan liever een golden oldy gehad (old before I die ofzo) en de toegift was erg leuk. Ik ben blij dat ik in de Arena was en niet thuis op de bank voor de buis! Prima avond!
  maandag 26 juni 2006 @ 11:56:06 #188
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_39243752
quote:
Op maandag 26 juni 2006 11:46 schreef Sonja27 het volgende:
...had dan liever een golden oldy gehad (old before I die ofzo) ...
of Road to Mandalay of She's the one....
  maandag 26 juni 2006 @ 12:05:29 #189
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_39244066
quote:
Op maandag 26 juni 2006 11:56 schreef Yorout het volgende:

[..]

of Road to Mandalay of She's the one....
of Me and my Monkey
Wij stonden trouwens P1 onder de Arena, door gewoon 's middags te zeggen dat je natuurlijk even naar de media markt moet. Waren enorm vlug weg!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_39245713
quote:
Op maandag 26 juni 2006 10:53 schreef schaap001 het volgende:

[..]

En toen ie een stukkie 'take a walk on the wild side´ deed, zakte mijn broek toch enigszins af. Gaat ie nou naast Freddie ook al bij Bono jatten...
Heeft Bono ook weer gejat
  maandag 26 juni 2006 @ 12:52:24 #191
135509 schaap001
pi_39245786
quote:
Op maandag 26 juni 2006 12:50 schreef linebear het volgende:

[..]

Heeft Bono ook weer gejat
Ja, maar om het juist op díe manier te doen en met dát liedje...
pi_39246114
quote:

[..]

Wij hadden de auto donderdag in (op) de parkeergarage van Villa Arena gezet en zijn tijdens het laatste nummer alvast naar achter gelopen. Waren er zo uit en om 12 uur thuis.
  maandag 26 juni 2006 @ 13:07:57 #193
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_39246317
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:02 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Wij hadden de auto donderdag in (op) de parkeergarage van Villa Arena gezet en zijn tijdens het laatste nummer alvast naar achter gelopen. Waren er zo uit en om 12 uur thuis.
Wat was je kwijt dan?
  maandag 26 juni 2006 @ 13:11:42 #194
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_39246458
quote:
Op zondag 25 juni 2006 22:28 schreef melke het volgende:

[..]

Zo stonden achter mij een paar mensen van de fanclub. We zaten op het veld te wachten tot het voorprogramma begon. Toen het begon stonden we op. Ik ben vrij lang en kreeg meteen commentaar. Ja hallo, ik heb ook voor het kaartje betaald en heb ook in de rij staan wachten om vooraan te kunnen staan. Als je meer wilt zien moet je gewoon eerder gaan wachten of tribune kaarten kopen. Volgens hen stonden de echte fans 'weer eens' achteraan. Maar goed, zulke opmerkingen negeer ik gewoon. Net voor de show hadden ze zich naast me kunnen duwen. Onder de show zelf zit er 1 op de grond, 2 stonden met een lang gezicht en 1 deed wel oke mee. En zoiets noemt zich echte fans.. Nou, wat een fans zeg.
Ja vreselijk zulke mensen! Ik ben zelf 2 meter, en vriend van me ook.. Werd mij serieus gevraagd of we wat minder met elkaar konden praten, zodat ze tussen ons door konden kijken.. "Ja natuurlijk, ik krimp wel even, sorry dat ik wat lang ben.. "
  maandag 26 juni 2006 @ 13:18:16 #195
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_39246704
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:11 schreef Luuksor het volgende:

[..]

Ja vreselijk zulke mensen! Ik ben zelf 2 meter, en vriend van me ook.. Werd mij serieus gevraagd of we wat minder met elkaar konden praten, zodat ze tussen ons door konden kijken.. "Ja natuurlijk, ik krimp wel even, sorry dat ik wat lang ben.. "
Ik snap dat soort mensen dus totaal niet. Zelf behoor ik ook tot het kleinere "soort" met mijn 1.58, maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit een dergelijke opmerking gemaakt heb (oke, heb dan een man van 1.90, misschien dat dat meespeelt hahahaha). Hooguit dat ik vriendelijk vraag of ik van plek mag wisselen met een lang persoon en zo niet, nou ja, dan heb ik pech gehad. Maar om me er nu druk om te gaan maken??
Precies wat er al geschreven werd, een kleintje zoals ik is echt niet de enige die voor een kaartje heeft moeten betalen....
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
pi_39246936
ik heb bij de paradiso wel een heel klein meisje van 1m50 ofzo voor me gelaten, ik vond het zo sneu voor d'r. maar daar vooraan werd zo hard geduwd en gekloot dat ze even later weer ergens anders stond en ik tegen het hek aan geramd werd, dus een rampw as 't niet
Tap tap tap
  maandag 26 juni 2006 @ 14:17:27 #197
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_39249136
Ik was blij dat er zoveel meiden om me heen stonden (om meerdere redenen trouwens), die zijn niet zo lang
pi_39250840
Was het zondag nog druk ivm Oranje?
  maandag 26 juni 2006 @ 15:10:35 #199
135509 schaap001
pi_39251044
Jahoor, achterin op het veld waren wel wat leegtes te zien en hier en daar op de tribune ook. Maar al met al was het goed gevuld, vond ik. De sfeer was aan het einde waarschijnlijk vanwege het voetbal wel een beetje tam en Robbie hield wijselijk zijn mond, wat betreft tussenstanden enzo. Wel liep 'ie nog met een Hup Holland Hup te zwaaien toen die op het podium werd gegooid. Maar verder geen opmerkingen meer over het Nederlands Elftal toen ie door had dat het misging in Duitsland.
pi_39251058
Een kwart of zo was in het oranje gekleed of had iets oranje als accessoire en het zag er toch nog behoorlijk vol uit. Waren wel wat stoelen hier en daar leeg op het moment van het concert, maar op zich redelijk weinig. Ik had erger verwacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')