Basement jaxx was zeker super wat een energie hadden die dames, zeker geweldig!quote:Op maandag 26 juni 2006 10:36 schreef StephanL het volgende:
Basement Jaxx was ook geweldigwat een fantastische sfeer zette die neer
![]()
Hé Schaap, ook geweest dus?quote:Op maandag 26 juni 2006 10:41 schreef schaap001 het volgende:
Je ziet wel vaker dat bands de setlist aanpassen om het voor zichzelf (en dus ook voor het publiek) een beetje spannend te houden. Stel dat je naar Robbie gaat als ie zijn 85e identieke show moet geven: dat kan niet anders dan dat het op de automatische piloot gaat...
Overigens ben ik gisterenavond ook geweest: ik vond het gebeuren behoorlijk instorten toen die John Wilkes (of whatever) opkwam en het vuurtje bleef daarna gedoofd. Hoogstens tijdens Angels gebeurde er nog 'iets': maar dat gedoe met die maat van 'm... ga lekker in je vrije tijd in de kroeg lallen met die gast, maar niet hier. Zal me trouwens niets verbazen als hij binnenkort zijn eerste single uitbrengt. Ik had sterk het vermoeden dat Rob gewoon zijn maatje stond te pluggen...
Onverwacht opzwepend en erg vermakelijkquote:Op maandag 26 juni 2006 10:43 schreef kluivie het volgende:
[..]
Basement jaxx was zeker super wat een energie hadden die dames, zeker geweldig!
Precies! Vantevoren had ik bedacht: ik ga er gewoon een keertje heen, maar het is niet helemaal mijn ding inderdaad... en hoe goed (of professioneel, tis maar hoe je het wilt noemen) hij het ook doet, het komt niet erg spontaan over. En toen ie een stukkie 'take a walk on the wild side´ deed, zakte mijn broek toch enigszins af. Gaat ie nou naast Freddie ook al bij Bono jatten...quote:Op maandag 26 juni 2006 10:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé Schaap, ook geweest dus?
RW is ook niet helemaal jouw stijl, geloof ik.
Maar je moet er een keer geweest zijn om er over mee te kunnen praten...
Inderdaad. Voordat een beetje alles ging rijden in P3 waren we een uur verder. Toen leidde ze die mensen om. Serieus sommige hebben een uur stil gestaan in de garage, en toen werd je nog overal heen gedirigeerd.quote:Op maandag 26 juni 2006 10:50 schreef Yorout het volgende:
[..]
Onverwacht opzwepend en erg vermakelijk
Het was een toffe show maar af en toe een beetje mak inderdaad. Robbie zag er volgens mij wel wat minder brak uit als de dagen ervoor. WIj stonden vooraan rechts bij het ronde gedeelte waar hij opkwam. Perfect zicht dus!
Ze moeten wel iets doen aan het afvloeien van de auto's na zo'n concert zeg..... duurde ruim een uur voordat we op de snelweg zaten![]()
Wij stonden op P2, en dan heel dicht bij de uitgang. Wij zaten echt binnen 10 minuten op de snelweg.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Inderdaad. Voordat een beetje alles ging rijden in P3 waren we een uur verder. Toen leidde ze die mensen om. Serieus sommige hebben een uur stil gestaan in de garage, en toen werd je nog overal heen gedirigeerd.
Hier ook P3, maar wij waren pas om half 12 in de garage, daarna inderdaad via de bijlmer naar de snelweg gestuurd... Beetje rukquote:Op maandag 26 juni 2006 11:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Inderdaad. Voordat een beetje alles ging rijden in P3 waren we een uur verder. Toen leidde ze die mensen om. Serieus sommige hebben een uur stil gestaan in de garage, en toen werd je nog overal heen gedirigeerd.
of Road to Mandalay of She's the one....quote:Op maandag 26 juni 2006 11:46 schreef Sonja27 het volgende:
...had dan liever een golden oldy gehad (old before I die ofzo) ...
of Me and my Monkeyquote:Op maandag 26 juni 2006 11:56 schreef Yorout het volgende:
[..]
of Road to Mandalay of She's the one....![]()
Heeft Bono ook weer gejatquote:Op maandag 26 juni 2006 10:53 schreef schaap001 het volgende:
[..]
En toen ie een stukkie 'take a walk on the wild side´ deed, zakte mijn broek toch enigszins af. Gaat ie nou naast Freddie ook al bij Bono jatten...![]()
Wij hadden de auto donderdag in (op) de parkeergarage van Villa Arena gezet en zijn tijdens het laatste nummer alvast naar achter gelopen. Waren er zo uit en om 12 uur thuis.quote:Op maandag 26 juni 2006 11:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat was je kwijt dan?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:02 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Wij hadden de auto donderdag in (op) de parkeergarage van Villa Arena gezet en zijn tijdens het laatste nummer alvast naar achter gelopen. Waren er zo uit en om 12 uur thuis.
Ja vreselijk zulke mensen! Ik ben zelf 2 meter, en vriend van me ook.. Werd mij serieus gevraagd of we wat minder met elkaar konden praten, zodat ze tussen ons door konden kijken.. "Ja natuurlijk, ik krimp wel even, sorry dat ik wat lang ben.. "quote:Op zondag 25 juni 2006 22:28 schreef melke het volgende:
[..]
Zo stonden achter mij een paar mensen van de fanclub. We zaten op het veld te wachten tot het voorprogramma begon. Toen het begon stonden we op. Ik ben vrij lang en kreeg meteen commentaar. Ja hallo, ik heb ook voor het kaartje betaald en heb ook in de rij staan wachten om vooraan te kunnen staan. Als je meer wilt zien moet je gewoon eerder gaan wachten of tribune kaarten kopen. Volgens hen stonden de echte fans 'weer eens' achteraan. Maar goed, zulke opmerkingen negeer ik gewoon. Net voor de show hadden ze zich naast me kunnen duwen. Onder de show zelf zit er 1 op de grond, 2 stonden met een lang gezicht en 1 deed wel oke mee. En zoiets noemt zich echte fans.. Nou, wat een fans zeg.
Ik snap dat soort mensen dus totaal niet. Zelf behoor ik ook tot het kleinere "soort" met mijn 1.58, maar ik kan me niet herinneren dat ik ooit een dergelijke opmerking gemaakt heb (oke, heb dan een man van 1.90, misschien dat dat meespeelt hahahaha). Hooguit dat ik vriendelijk vraag of ik van plek mag wisselen met een lang persoon en zo niet, nou ja, dan heb ik pech gehad. Maar om me er nu druk om te gaan maken??quote:Op maandag 26 juni 2006 13:11 schreef Luuksor het volgende:
[..]
Ja vreselijk zulke mensen! Ik ben zelf 2 meter, en vriend van me ook.. Werd mij serieus gevraagd of we wat minder met elkaar konden praten, zodat ze tussen ons door konden kijken.. "Ja natuurlijk, ik krimp wel even, sorry dat ik wat lang ben.. "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |