mijn moeder belde dat er 2 meisjes uit zoetermeer kaarten via mp gekocht hadden en dat ze bij de arena er niet door mochten want de kaarten waren vals.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:14 schreef JvS het volgende:
[..]
Ik heb nog niet een verhaal over valse kaarten gehoord eerlijk gezegd. Behalve dan van de organisatie
Dan hoop ik niet dat mijn kaarten vals zijn die ik vandaag heb gekocht via ebay voor 15-07 in Hamburg....quote:Op zondag 25 juni 2006 18:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn moeder belde dat er 2 meisjes uit zoetermeer kaarten via mp gekocht hadden en dat ze bij de arena er niet door mochten want de kaarten waren vals.
op het RW forum waren er ook 2 met valse kaarten.
Vriendinnetje had me gebeld dat er bij de Arena zelf ook nog kaarten te krijgen waren voor vak 120, maar zat op een verjaardag. En om er n nog naartoe te rijden... heb een dochter van 8 maanden... en dan zou ik me n de pleuris moeten gaan haasten..
Wil je dan misschien 2 echte kaarten voor 14-07 ook in Hamburg van mij kopen?quote:Op zondag 25 juni 2006 19:35 schreef Sasami het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat mijn kaarten vals zijn die ik vandaag heb gekocht via ebay voor 15-07 in Hamburg....
m;n zus en ik zaten in vak 121 naast een stel zombiesquote:Op zondag 25 juni 2006 15:53 schreef Koningin het volgende:
Bij ons op de tribune was het erg gezellig hoor
Zo stonden achter mij een paar mensen van de fanclub. We zaten op het veld te wachten tot het voorprogramma begon. Toen het begon stonden we op. Ik ben vrij lang en kreeg meteen commentaar. Ja hallo, ik heb ook voor het kaartje betaald en heb ook in de rij staan wachten om vooraan te kunnen staan. Als je meer wilt zien moet je gewoon eerder gaan wachten of tribune kaarten kopen. Volgens hen stonden de echte fans 'weer eens' achteraan. Maar goed, zulke opmerkingen negeer ik gewoon. Net voor de show hadden ze zich naast me kunnen duwen. Onder de show zelf zit er 1 op de grond, 2 stonden met een lang gezicht en 1 deed wel oke mee. En zoiets noemt zich echte fans.. Nou, wat een fans zeg.quote:Op zondag 25 juni 2006 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
m;n zus en ik zaten in vak 121 naast een stel zombiesdie bleven de hele tijd zitten, niet mee zingen, toonden geen emotie, en gingen vroeg weg. gezellig.
wij hebben ons gewoon als idioten gedragen met dansen en klappen en roepen, en achter me stonden meisjes ook zot te fluiten en te gillen voor de lol, ik lachte me rot
Hehe maar als ik op 15-7 ga is het denk ik toch een beetje te laat om dan nog kaarten voor 14-7 te kopen.quote:Op zondag 25 juni 2006 20:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Wil je dan misschien 2 echte kaarten voor 14-07 ook in Hamburg van mij kopen?![]()
Nee dat is niet fijn. Kon ze niet hoger of lager dan hem gaan staan dan?quote:Op zondag 25 juni 2006 22:30 schreef CherryLips het volgende:
gezellig he
nou ja, mijn zus is ook 'maar' 1m60 en voor haar is het dus wel kut als er een lang iemand voor dr staat. ik laat haar altijd voor me staan maar ik verwacht niet dat anderen hetzelfde voor d'r doen. en ik heb er ook geen behoefte aan om het bij anderen te doen. idd, jij hebt daar gelegen, jij hebt ook ruim ¤70 gedokt.
alleen gisteren was t op de tribune ook wel irritant voor m'n zus, want we zaten bijna aan het pad, en toen ging zo'n ontzettend lange gozer 2 rijen voor ons in het gangpad staan waardoor ze nog niks zag. fijn...
nee, naast ons zaten een stel zombies waar ze ook niet zo snel langs kon. maar die gozer liep toch de hele tijd heen enw eer op bier te halen, dus het heeft niet lang geduurd. maar zoiets is wel fors irritant. ik dacht ook dat het verboden was om in het gangpad te gaan staan?quote:Op zondag 25 juni 2006 22:47 schreef melke het volgende:
[..]
Nee dat is niet fijn. Kon ze niet hoger of lager dan hem gaan staan dan?
Precies mijn gedachten..... Het was mijn eerste reactie na de wedstrijd: je kon beter naar Robbie gaan!quote:Op zondag 25 juni 2006 23:03 schreef Zwanee het volgende:
Ik vraag me af.............moet ik nu medelijden hebben met al die mensen die kaarten hadden gekocht voor Robbie en ze snel van de hand wilden doen vanwege Nederland - Portugal vanavond?![]()
Vooral die groep hun kaarten niet hebben kunnen verkopen (vanwege achterlijk hoge prijzen) én nog eens een k*t wedstrijd hebben gekeken?![]()
Ergens moet ik heel hard lachen, maar vooruit.............ik vind het wel lullig voor ze........
Ze hadden het veel leuker kunnen hebben vanavond in de Arena![]()
Is zeker irritant ja, maar zoiets voorkom je toch niet he.. Ze heeft toch nog wel een leuk concert gehad?quote:Op zondag 25 juni 2006 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, naast ons zaten een stel zombies waar ze ook niet zo snel langs kon. maar die gozer liep toch de hele tijd heen enw eer op bier te halen, dus het heeft niet lang geduurd. maar zoiets is wel fors irritant. ik dacht ook dat het verboden was om in het gangpad te gaan staan?
Ik vind het sneu... Voor heel Nederlandquote:Op zondag 25 juni 2006 23:03 schreef Zwanee het volgende:
Ik vraag me af.............moet ik nu medelijden hebben met al die mensen die kaarten hadden gekocht voor Robbie en ze snel van de hand wilden doen vanwege Nederland - Portugal vanavond?![]()
Vooral die groep hun kaarten niet hebben kunnen verkopen (vanwege achterlijk hoge prijzen) én nog eens een k*t wedstrijd hebben gekeken?![]()
Ergens moet ik heel hard lachen, maar vooruit.............ik vind het wel lullig voor ze........
Ze hadden het veel leuker kunnen hebben vanavond in de Arena![]()
ja ze ging helemaal uit d;r dakquote:Op zondag 25 juni 2006 23:25 schreef melke het volgende:
[..]
Is zeker irritant ja, maar zoiets voorkom je toch niet he.. Ze heeft toch nog wel een leuk concert gehad?
Daar heb ik me ook dood aan geërgerd: een groep van 4 mensen naast ons en per half uur kwamen ze 2 keer voorbij lopen.... Eerste keer zeiden ze al van: dit gaat wel vaker gebeuren! Dus ik zei: kunnen we beter wisselen van plaatsen!! Maar dat wilden ze persé nietquote:Op zondag 25 juni 2006 22:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, naast ons zaten een stel zombies waar ze ook niet zo snel langs kon. maar die gozer liep toch de hele tijd heen enw eer op bier te halen, dus het heeft niet lang geduurd. maar zoiets is wel fors irritant. ik dacht ook dat het verboden was om in het gangpad te gaan staan?
vak 121?quote:Op zondag 25 juni 2006 23:31 schreef Typmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik me ook dood aan geërgerd: een groep van 4 mensen naast ons en per half uur kwamen ze 2 keer voorbij lopen.... Eerste keer zeiden ze al van: dit gaat wel vaker gebeuren! Dus ik zei: kunnen we beter wisselen van plaatsen!! Maar dat wilden ze persé nietDus dat was de grootste ergenis tijdens het concert...
He was "nackered" omdat ie zelf engels voetbal heeft zitten kijken. Hij was minder improviserend, maar ik vond wel dat ie er zelf meer zin in had. Alleen dat met Johnny, dat houd echt het midden tussen wel leuk en wel irritant.quote:Op zondag 25 juni 2006 23:35 schreef kkkk het volgende:
Ik vond Robbie vanavond ook niet echt entertainen. Alles wat hij deed kwam ingestudeerd over, maar dat komt denk ik ook omdat ik hier al de verhalen gehoord had.![]()
Wel leuk, zeker de moeite waard, maar het kwam gegeven verhalen van anderen en wat ik zelf zag, toch een beetje over alsof hij er gewoon niet echt veel plezier meer in heeft en meer zijn werk aan het doen is dan wat anders.....
Hij deed volgens mij ook niets met de voetbalwedstrijd, maar het kan zijn dat ik het niet meegekregen heb .
Niet voor mij, van mij. Heb in principe twee kaarten voor Hamburg over, voor de 14de. We kunnen er vast een schappelijk prijsje van maken.quote:Op zondag 25 juni 2006 22:30 schreef Sasami het volgende:
[..]
Hehe maar als ik op 15-7 ga is het denk ik toch een beetje te laat om dan nog kaarten voor 14-7 te kopen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |