Weet je zeker dat het vak 406 is?quote:Op zondag 25 juni 2006 13:44 schreef Mirrr het volgende:
Ik ga vanavond ook!!! Ik zit in vak 406, kaarten met mogelijk beperkt zicht... Hoop dat ik nog wat kan zien vanavond! *bibber, bibber*.
Hij heeft ook op Swing when you're winning meegezongen in me & my shadow.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:55 schreef Vicky het volgende:
Jonathan Wilkes heetie!
Ehm...408 bedoel ik dus....quote:Op zondag 25 juni 2006 13:57 schreef Koningin het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het vak 406 is?
Dit is je zicht en dat is toch goed hoor!!
[afbeelding]
Wat wil je er mee gaan doen dan??quote:Op zondag 25 juni 2006 13:57 schreef Eagor het volgende:
Zijn er anders misschien nog mensen die niet gierig zijn, en wel hun complete beeld of videoopnames voor een klein prijsje zouden willen verkopen?
Ik heb wel iets gevonden, maar dat is nog niet zeker. Vandaar dat ik het hier ook wou vragen![]()
Ik heb nog niet een verhaal over valse kaarten gehoord eerlijk gezegd. Behalve dan van de organisatiequote:Op zondag 25 juni 2006 13:05 schreef Vicky het volgende:
ik heb besloten toch niet te gaan. Er zijn momenteel veel te veel valse kaarten in omloop die niet van echt te onderscheiden zijn. Het is pas zichtbaar als je voor de poort staat en daar heb ik het geld niet voor over.
Het was vanochtend op radio538. Er waren mensen die kaarten gekocht hadden van ene Joost en er 75 euro voor betaalt hadden. De kaarten bleken vals te zijn.quote:Op zondag 25 juni 2006 14:14 schreef JvS het volgende:
[..]
Ik heb nog niet een verhaal over valse kaarten gehoord eerlijk gezegd. Behalve dan van de organisatie
Ik hoop het. Zag wel dat het podium een soort 'zijmuren' heeft die er voor zouden kunnen zitten. Het hangt er allemaal vanaf hoe ver het podium naar voren komt vanuit de tribunes. Maar goed, nog een paar uurtjes en dan ga ik het zien!quote:Op zondag 25 juni 2006 14:35 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat is dit zicht:
[afbeelding]
Redelijk volgens mij.
Dat wist ik, kon em zo gauw niet vinden. Hij en Robbie samen = gouden duo!quote:Op zondag 25 juni 2006 13:58 schreef Mirrr het volgende:
[..]
Hij heeft ook op Swing when you're winning meegezongen in me & my shadow.
Ga gewoon naar de Arena toe, ik moest donderdag daar in de buurt werken. Ik heb zelfs 2 kaartjes gekregen, en kreeg veel aanbiedingen voor 2 kaartjes voor 30 euro etc. We waren met zijn 3en, en hadden uiteindelijk 3 veldkaarten voor 75¤ gekocht.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:36 schreef Vicky het volgende:
aarrrgghhhh ik ben aan het zoeken op mp maar nog steeds geen kaartje
Opname's verkopen?quote:Op zondag 25 juni 2006 13:57 schreef Eagor het volgende:
Zijn er anders misschien nog mensen die niet gierig zijn, en wel hun complete beeld of videoopnames voor een klein prijsje zouden willen verkopen?
Ik heb wel iets gevonden, maar dat is nog niet zeker. Vandaar dat ik het hier ook wou vragen![]()
Bij ons ook! Iedereen stond in ons vak en zat luidkeels mee te blèren...quote:Op zondag 25 juni 2006 15:53 schreef Koningin het volgende:
Bij ons op de tribune was het erg gezellig hoor
Bij AH verkopen ze ook kleine pakjes water. Ook handig!quote:Op zondag 25 juni 2006 12:29 schreef Tomway het volgende:
Ik ben gisteren ook geweest en het was echt helemaal te gek!
Het was wél onwijs belachelijk hoeveel je voor een soort danoontjebakje gevuld met 25 cl water moest betalen....
¤2,10! Ik zou als je vanavond gaat maar een pak water (vooral geen flesjes/blikjes, die gooien ze allemaal weg) ofzo meenemen, scheelt je een hoop!:)
Was ik ook bang voor, hoor. Ik had mijn kaarten voor Keulen geruild voor tribunekaarten vak 119 voor gisteren en was ook bang dat ze vals waren.quote:Op zondag 25 juni 2006 13:35 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wat jammer nou![]()
Ik had ook kaarten van iemand over genomen en toen we door de poort gingen klopte mijn hart ook even, maar gelukkig is alles goed gekomen!
Bij mij ook. Maar daar waren waarschijnlijk een heleboel Inner Sanctum-kaarten bij en die worden toch wel voornamelijk gekocht door fans.quote:Op zondag 25 juni 2006 15:53 schreef Koningin het volgende:
Bij ons op de tribune was het erg gezellig hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |