abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 juni 2006 @ 21:04:57 #226
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_39263753
Ik was ook ¤8 voor het parkeren kwijt. Ik was alleen uit alle opwinding vergeten waar ik hem neer had gezet. Gelukkig kwamen we hem per toeval tegen.
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
pi_39264907
Dat mens wat op kwam bij Basement Jaxx met die pompoenen Hoe ze op kwam, fantasties En shudden met die billen
  maandag 26 juni 2006 @ 21:52:27 #228
69183 biggetje
niet wat naam doet vermoeden!
pi_39265622
quote:
Op maandag 26 juni 2006 21:35 schreef StephanL het volgende:
Dat mens wat op kwam bij Basement Jaxx met die pompoenen Hoe ze op kwam, fantasties En shudden met die billen
Dat was echt fantastisch!!!! Ik keek om me heen en iedereen vooraan genoot ook echt; we waren allemaal aan het swingen en ik zag alleen maar lachende gezichten. Bij Orson viel dit sterk tegen: de mensen om me heen wilden hen het liefst zo snel mogelijk weg hebben

Ik denk dat ik maar eens de cd met alle singles van BJ ga aanschaffen (daar werd ook een reclame voor vertoond op de grote schermen)!

Om maar even die vrouw met de pompoenen weer te geven:
puurheid zonder vergankelijkheid
pi_39267383
Iemand nog kaartjes voor zijn concert in Hamburg 14-7 of Berlijn 27-7 kopen? Mail me...
pi_39269091
quote:
Basement jaxx was echt top joh vanaf het begin swingen maar heerlijk gewoon had wel het idee dat die ene die een spagaat deed een travestiet was maar kan het helemaal mis hebben natuurlijk
  maandag 26 juni 2006 @ 23:19:39 #231
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_39269319
quote:
Ik had nog nooit van Basement Jaxx gehoord tót het voorprogramma van Robbie hahaha
En ik was gelijk helemaal weg van ze!
Wat mij betreft mogen zij ook wel een volledig concert hier in Nederland komen geven; ik zal er dan in ieder geval bij zijn
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
pi_39269397
quote:
Op maandag 26 juni 2006 20:56 schreef biggetje het volgende:
Nou die special bij shownieuws net was ook niet veel soeps...wat boeien mij die meningen nou van een paar 'bekende Nederlanders'

Die paar seconden van het optreden waren dan wel weer leuk
Helemaal vergeten 'gelukkig' dat het niet zoveel was dan...
pi_39275093
quote:
Op maandag 26 juni 2006 23:19 schreef Zwanee het volgende:

[..]

Ik had nog nooit van Basement Jaxx gehoord tót het voorprogramma van Robbie hahaha
En ik was gelijk helemaal weg van ze!
Wat mij betreft mogen zij ook wel een volledig concert hier in Nederland komen geven; ik zal er dan in ieder geval bij zijn
Dat dacht ik ook, daar wil ik ook naar toe als ze een concert geven hier.
pi_39275363
De naam kende ik en had er wel is van gehoord maar dat ze zo goed zouden zijn dat basement jaxx had ik echt nooit verwacht heb gelijk zondag the singels gedownload...leuk album overigens
pi_39279174
Henk Jan Smits slaat door!
Het gezaghebbende Idols-jurylid Henk Jan Smits, bekend van de in zijn haren vastgegroeide zonnebril en vele andere voor producers archetypische mutaties, heeft onlangs het popidool Robbie Willams bekritiseerd. Zondag woonde Henk Jan het concert van Williams bij en omdat Henk Jan voortdurend denkt dat het leven één grote Idols-aflevering is, met Henk Jan als voorzitter uiteraard, voelde hij zich geroepen Robbie af te fikken.

"Robbie Williams zong valser dan menig Idols-kandidaat", zei Smits na afloop. En natuurlijk moest ook Robbie "het vooral van zijn X-factor hebben." Goed, Robbie gaat niet door naar de volgende ronde. Jim en Jamai gelukkig wel. Bedankt nog Henk Jan.
pi_39279275
Dan valt Madonna ook af
pi_39279392
Henk-Jan sprak alleen de waarheid... dat stukje interview was te zien gisteren in Shownieuws en hij zei nog veel meer dan dat. Ze hebben heel specifiek het negatieve stuk eruit gehaald waarmee ze kunnen citeren, maar de rest van het verhaal er niet bij gezet.
pi_39279434
Dan vallen veel artiesten af......gelukkig voor de X-factor dan.
..ik dacht trouwens dat Henk Jan woensdag daar is geweest.
pi_39279533
Dat shownieuws verhaal ging ook over woensdag. Ik neem aan dat ze het niet eerder mochten uitzenden dan na afloop van het laatste concert of zo. Was ook niet zo heel erg boeiend
pi_39280271
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:54 schreef linebear het volgende:
dat geneuzel met niks kunnen zien had ik ook. Ik zat op de tweede ring. En tussen de voorprogramma's door wilde ik even gaan staan, want ik kreeg een houten kont. Dus ik gaan staan. Zat er zo'n muts achter me te zeuren dat ik moest gaan zitten. Want ze kon niks zien. Doos, er was ook niks te zien. En ze wilde wel dat ik foto's naar haar mailde. Dacht het niet he.....
schittend dit verhaal...mmm dat belooft niet veel goeds: heb 03.09.06 ook 1e rang arena 2e ring kaarten.........hahahhaha ik ga ook geen foto's mailen, zeker niet aan zo'n muts....
pi_39280495
ze heeft ook haar email adres niet gegeven
vind je het gek... zat flink te mopperen over haar
pi_39280921
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:55 schreef Koningin het volgende:
Dan vallen veel artiesten af......gelukkig voor de X-factor dan.
..ik dacht trouwens dat Henk Jan woensdag daar is geweest.
Hij was er woensdag ook inderdaad.
Ik vraag me af waarom hij dan in hemelsnaam 2x naar het concert gaat als het toch niet om aan te horen is
amokaapjeeh O+
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:27:27 #243
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_39282561
Alles klinkt slecht in de arena dusssss. Ik heb Robbie niet vals horen zingen
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:49:44 #244
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_39283330
Ik vond de opening met Radio juist heel tof! Compleet onverwacht (intro begon meer op Let me Ent.... te lijken), maar ik vond het (muzikaal gezien) wel gedurft, en goed uitgewerkt..
  dinsdag 27 juni 2006 @ 14:02:35 #245
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_39283702
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:49 schreef Luuksor het volgende:
Ik vond de opening met Radio juist heel tof! Compleet onverwacht (intro begon meer op Let me Ent.... te lijken), maar ik vond het (muzikaal gezien) wel gedurft, en goed uitgewerkt..
Ik weet niet waar je stond maar ik stond naast de grot waaruit hij naar de hemel rees Maar in ieder geval, daar was het een bak herrie, ik had echt moeite om tonen en zang er uit te vissen zo hard was het. Misschien ligt het aan mijn gehoor, dat kan ook niet zo veel aan
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 14:31:10 #246
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_39284527
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:27 schreef Yorout het volgende:
Ik heb hier thuis het bewijs dat RW wel degelijk flink wat valse noten op zijn zang had...
pi_39289936
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 13:27 schreef Yorout het volgende:
Nou ik vind ook wel is dat gezegd mag worden dat het geluid stukken beter was dan vorig jaar....ze hebben er genoeg aan gedaan dat kon je ook zien! En je hoorde gewoon verschil, moet ik zeggen dat ik vorig jaar bij U2 geen klachten had maar ja daar mag ik niet over oordelen die zijn overal goed wat mij betreft waren zelfs in gelredome goed en dat klonk ook van geen meter!
pi_39294104
Het toppunt vond ik gisteren de Robbie special bij shownieuws. Die ging dus net nergens over. Alleen stomme uitgekakte BN'ers die ook even waren gaan kijken. En dan moet die Henk-Jan Smits even vertellen hoe vals ie zong. Laat die Smits maar eerst eens even zingen, bepalen wij wel hoe vals hij zelf zingt. Maar X-factor had Robbie volgens hem wel. Helaas Henk-Jan, of je kan zingen weet ik niet, maar qua X-factor zit je ver beneden nul, kameel.
Gutopboale
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:44:54 #249
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_39295284
Waar wij zaten was het geluid prima. Ik heb Robbie wel een paar valse noten horen zingen, maar doen alle zangers dat niet als ze live optreden?

Probeer jij maar eens 2 uur lang loepzuiver te zingen, zonder een noot te missen .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 27 juni 2006 @ 19:52:48 #250
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_39295572
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:54 schreef linebear het volgende:
dat geneuzel met niks kunnen zien had ik ook. Ik zat op de tweede ring. En tussen de voorprogramma's door wilde ik even gaan staan, want ik kreeg een houten kont. Dus ik gaan staan. Zat er zo'n muts achter me te zeuren dat ik moest gaan zitten. Want ze kon niks zien. Doos, er was ook niks te zien. En ze wilde wel dat ik foto's naar haar mailde. Dacht het niet he.....
Ik had dan waarschijnlijk geluk, het vak waar ik in zat stond bijna de gehele show alleen dat suffe stuk met die Johnathan Wilkes (oid) ging iedereen even zitten. Ik zat overigens in vak 422
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 19:44 schreef MaLo het volgende:
Waar wij zaten was het geluid prima. Ik heb Robbie wel een paar valse noten horen zingen, maar doen alle zangers dat niet als ze live optreden?

Probeer jij maar eens 2 uur lang loepzuiver te zingen, zonder een noot te missen .
Inclusief het ren en vlieg werk van hem...
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')