Dat was echt fantastisch!!!! Ik keek om me heen en iedereen vooraan genoot ook echt; we waren allemaal aan het swingen en ik zag alleen maar lachende gezichten. Bij Orson viel dit sterk tegen: de mensen om me heen wilden hen het liefst zo snel mogelijk weg hebbenquote:Op maandag 26 juni 2006 21:35 schreef StephanL het volgende:
Dat mens wat op kwam bij Basement Jaxx met die pompoenenHoe ze op kwam, fantasties
En shudden met die billen
Basement jaxx was echt top joh vanaf het begin swingen maar heerlijk gewoon had wel het idee dat die ene die een spagaat deed een travestiet was maar kan het helemaal mis hebben natuurlijkquote:Op maandag 26 juni 2006 21:35 schreef StephanL het volgende:
Dat mens wat op kwam bij Basement Jaxx met die pompoenenHoe ze op kwam, fantasties
Ik had nog nooit van Basement Jaxx gehoord tót het voorprogramma van Robbie hahahaquote:Op maandag 26 juni 2006 21:35 schreef StephanL het volgende:
Helemaal vergetenquote:Op maandag 26 juni 2006 20:56 schreef biggetje het volgende:
Nou die special bij shownieuws net was ook niet veel soeps...wat boeien mij die meningen nou van een paar 'bekende Nederlanders'![]()
Die paar seconden van het optreden waren dan wel weer leuk![]()
Dat dacht ik ook, daar wil ik ook naar toe als ze een concert geven hier.quote:Op maandag 26 juni 2006 23:19 schreef Zwanee het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van Basement Jaxx gehoord tót het voorprogramma van Robbie hahaha
En ik was gelijk helemaal weg van ze!
Wat mij betreft mogen zij ook wel een volledig concert hier in Nederland komen geven; ik zal er dan in ieder geval bij zijn![]()
quote:Op maandag 26 juni 2006 15:54 schreef linebear het volgende:
dat geneuzel met niks kunnen zien had ik ook. Ik zat op de tweede ring. En tussen de voorprogramma's door wilde ik even gaan staan, want ik kreeg een houten kont. Dus ik gaan staan. Zat er zo'n muts achter me te zeuren dat ik moest gaan zitten. Want ze kon niks zien. Doos, er was ook niks te zien. En ze wilde wel dat ik foto's naar haar mailde. Dacht het niet he.....
Hij was er woensdag ook inderdaad.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:55 schreef Koningin het volgende:
Dan vallen veel artiesten af......gelukkig voor de X-factor dan.
..ik dacht trouwens dat Henk Jan woensdag daar is geweest.
Ik weet niet waar je stond maar ik stond naast de grot waaruit hij naar de hemel reesquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:49 schreef Luuksor het volgende:
Ik vond de opening met Radio juist heel tof! Compleet onverwacht (intro begon meer op Let me Ent.... te lijken), maar ik vond het (muzikaal gezien) wel gedurft, en goed uitgewerkt..
Ik heb hier thuis het bewijs dat RW wel degelijk flink wat valse noten op zijn zang had...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:27 schreef Yorout het volgende:
Alles klinkt slecht in de arena dusssss. Ik heb Robbie niet vals horen zingen
Nou ik vind ook wel is dat gezegd mag worden dat het geluid stukken beter was dan vorig jaar....ze hebben er genoeg aan gedaan dat kon je ook zien! En je hoorde gewoon verschil, moet ik zeggen dat ik vorig jaar bij U2 geen klachten had maar ja daar mag ik niet over oordelen die zijn overal goed wat mij betreft waren zelfs in gelredome goed en dat klonk ook van geen meter!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:27 schreef Yorout het volgende:
Alles klinkt slecht in de arena dusssss. Ik heb Robbie niet vals horen zingen
Ik had dan waarschijnlijk geluk, het vak waar ik in zat stond bijna de gehele show alleen dat suffe stuk met die Johnathan Wilkes (oid) ging iedereen even zitten. Ik zat overigens in vak 422quote:Op maandag 26 juni 2006 15:54 schreef linebear het volgende:
dat geneuzel met niks kunnen zien had ik ook. Ik zat op de tweede ring. En tussen de voorprogramma's door wilde ik even gaan staan, want ik kreeg een houten kont. Dus ik gaan staan. Zat er zo'n muts achter me te zeuren dat ik moest gaan zitten. Want ze kon niks zien. Doos, er was ook niks te zien. En ze wilde wel dat ik foto's naar haar mailde. Dacht het niet he.....
Inclusief het ren en vlieg werk van hem...quote:Op dinsdag 27 juni 2006 19:44 schreef MaLo het volgende:
Waar wij zaten was het geluid prima. Ik heb Robbie wel een paar valse noten horen zingen, maar doen alle zangers dat niet als ze live optreden?
Probeer jij maar eens 2 uur lang loepzuiver te zingen, zonder een noot te missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |