wat een vreemde gedachte om te denken dat het geen acteur zou zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:11 schreef I_will_be_heard het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik vind die wuppies sowieso te triest voor worden, maar blijkbaar is er wel degelijk een markt voor. Maar ik vind het erg irritant dat die reclame gewoon uitgezonden blijft worden terwijl de wuppies reeds op zouden zijn... Haast misleiding.
Maar goed dat is allemaal tot daar aan toe.
Nu lees ik net in de krant [b]dat de olijke filiaalmanager die in alle reclamespotje van Albert Heijn speelt, helemaal géén filiaalmanager is, maar een ordinaire acteur.Stelletje nepperds.[/b]
Albert Heijn![]()
Wuppies![]()
Talpa![]()
hmm.. hier lijk je een beetje op een KONMAR medewerker...quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:15 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Ik had er nooit zo stil bij gestaan, maar ik zou dat ethisch gezien wel zo logisch vinden. In ieder geval eerlijker naar de klant toe. Maar goed, het is en blijft de albert heijn he.
ja, indd... ze proberen een beeld te creëren van een bepaald product bedrijf... evenals elk willekeurig product..quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:04 schreef I_will_be_heard het volgende:
[..]
Dat vind ik dus écht pure misleiding. Er worden gewoon onwaarheden vertelt, waarmee een bepaald beeld van een bedrijf geschept wordt. schandalig.
Nee acteur... duhhquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:20 schreef Adelante het volgende:
Die Marokkaan is zeker ook geen vakkenvuller maar filiaalleider
En ik dacht dat jij echt I_will_be_heard heette.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:11 schreef I_will_be_heard het volgende:
...
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:32 schreef cheukert het volgende:
Een groter compliment kan een reclame bureau niet bedenken! Dat jij denkt dat het een echte filiaal manager is
Hoewel deze man dus zo filiaal manager kan worden en Rashid (turk van de AH) ook echt vakkenvuller kan worden bij de appie
Het is Rachid en Rachid is een Marokkaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:32 schreef cheukert het volgende:
Een groter compliment kan een reclame bureau niet bedenken! Dat jij denkt dat het een echte filiaal manager is
Hoewel deze man dus zo filiaal manager kan worden en Rashid (turk van de AH) ook echt vakkenvuller kan worden bij de appie
lekker boeiend, het gaat om t ideequote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Het is Rachid en Rachid is een Marokkaan.
welk idee ?quote:
Nu zeker Huisje, boompje, wuppiequote:Op woensdag 5 juli 2006 11:39 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja duh, natuurlijk is dat een acteur. Hij presenteerde vroeger ook Huisje, boompje, beestje
Probeer jij in de grote steden is een blanke te vinden dan in een winkelquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:23 schreef PDOA het volgende:
Sowieso al onlogisch die reclame: een Marokkaan die werkt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |