Kortom, de Tour de France van 2006 kunnen we wel vergeten.quote:Enorme dopingzaak bedreigt Tour
**De Spaanse radiozender Cadena Ser
heeft een bom gelegd onder de Ronde van
Frankrijk.Volgens Cadena prijken veel
namen van toprenners op de lijst van
verdachten in de dopingzaak die Spanje
al weken bezighoudt.
De twee topfavorieten Jan Ullrich en
Ivan Basso,zouden op de lijst staan,
maar ook Rabo-renners Denis Mentsjov en
Juan Antonio Flecha.Rabo-teambaas Theo
de Rooij reageerde terughoudend."Het is
de eerste keer dat onze renners hierin
genoemd worden.We moeten afwachten."
Morgenochtend wordt de lijst openbaar
gemaakt.Alle ploegen hebben afgesproken
dat renners die op de lijst staan niet
mee mogen doen aan de Tour.
We willen bewijzen zien eerstquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kortom, de Tour de France van 2006 kunnen we wel vergeten.
Wij wel, ja.quote:
We wisten al dat Leblanc een freak was, maar als die dat al gaat doen mag 'ie van mij met z'n auto de Madelaine afrijdenquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wij wel, ja.
Maar zij blijkbaar niet. Sta je op die lijst, doe je niet mee.
Dat hebben de ploegleiders afgesproken, Leblanc heeft hier niks mee te maken. AG2R heeft al aangegeven dan als Mancebo op de lijst staat, hij wordt ontslagen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
We wisten al dat Leblanc een freak was, maar als die dat al gaat doen mag 'ie van mij met z'n auto de Madelaine afrijden![]()
Basso en Ullrich die op de Spaanse lijst staan speelt de Spaanse favorieten Mancebo en Valverde natuurlijk wel in de kaart.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kortom, de Tour de France van 2006 kunnen we wel vergeten.
Er zijn geen bewijzen (nog)!!! Er moet toch wel meer zijn als dat klunzige gedoe met papiertjes en "codenamen" die iedere brugklasser kan bedenken.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:27 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Dat hebben de ploegleiders afgesproken, Leblanc heeft hier niks mee te maken. AG2R heeft al aangegeven dan als Mancebo op de lijst staat, hij wordt ontslagen.
Inderdaad, en zo'n lijstje kan bij wijze van spreken door iedereen geschreven zijn....quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:29 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Er zijn geen bewijzen (nog)!!! Er moet toch wel meer zijn als dat klunzige gedoe met papiertjes en "codenamen" die iedere brugklasser kan bedenken.
quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:25 schreef -skippybal- het volgende:
We wisten al dat Leblanc een freak was, maar als die dat al gaat doen mag 'ie van mij met z'n auto de Madelaine afrijden![]()
Le-zen.quote:Alle ploegen hebben afgesproken
dat renners die op de lijst staan niet
mee mogen doen aan de Tour.
Mogen ze wel laten zien dan. Als ze genoeg bewijs hebben voor uitsluitingen enzo, hebben ze ook genoeg voor een rechtzaak lijkt mij.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou denken dat de Spaanse autoriteiten zich niet onsterfelijk belachelijk willen maken en dat ze toch iets meer hebben dat wat papiertjes.
Ik hoop het, want als er al een heksenjacht moet zijn, laat die dan wel een beetje onderbouwd plaatsvinden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou denken dat de Spaanse autoriteiten zich niet onsterfelijk belachelijk willen maken en dat ze toch iets meer hebben dat wat papiertjes.
Waarom zouden ze dat laten zien? Ze zijn waarschijnlijk nog met hun onderzoek bezig en trekken zich weing tot niets aan van uitsluitingen en mediageile sensatiekrantjes, dat is hun probleem niet, zij moeten gewoon verder werken en mogelijk bepaalde info achter houden indien dat in het belang is van hun onderzoek.quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mogen ze wel laten zien dan. Als ze genoeg bewijs hebben voor uitsluitingen enzo, hebben ze ook genoeg voor een rechtzaak lijkt mij.
Die " kan je wel weglaten, dat zijn wellicht de renners die zonder doping de echte toppers waren geweestquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:36 schreef -skippybal- het volgende:
De spelletjes gaan wel makkelijker worden dan.
Allemaal goedkope "toppers"![]()
Omdat er nu straffen komen (geen deelname aan de Tour dus) doordat er wat vage, oncontroleerbare feitjes de wereld in worden gegooid. Onschuldig tot het tegendeel is bewezen geldt ook voor het wielrennenquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat laten zien? Ze zijn waarschijnlijk nog met hun onderzoek bezig en trekken zich weing tot niets aan van uitsluitingen en mediageile sensatiekrantjes, dat is hun probleem niet, zij moeten gewoon verder werken en bepaalde info achter houden indien dat in het belang is van hun onderzoek.
Nee die hebben hun dokter ergens op internet gezocht bij google. "Search Google: Cheap dopedoctor"quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Die " kan je wel weglaten, dat zijn wellicht de renners die zonder doping de echte toppers waren geweest.
Als ik één renner op de lijst zou verwachten dan is het wel Mayoquote:Op donderdag 29 juni 2006 20:43 schreef JohnDDD het volgende:
nou lijkt me vrij duidelijk dat ullrich hoogstwaarschijnlijk niet zal starten in de tour
kan me niet voorstellen dat hij níet op de lijst staat, hij wordt al tijden genoemd
basso, dat valt te bezien
wat te denken van mayo
kan die de tour misschien winnen?
moreau? anders is leipheimer favoriet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |